1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

ja je zult gelijk hebben want voor de rest werkt mijn Xbox One super

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over die shit van Neckermann: als ik op mn account inlog en naar 'status van bestellingen' ga zie ik em wel staan bij 'Neck.nl bestellingen'. De status dat dan weer wel op niet geleverd. Als ze nu ook net gaan doen alsof ze nooit die 35 euro cadeau bon hebben belooft (als ie niet geleverd kon worden) klop ik aan bij de consumentenbond.

3. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Vervelend zeg. :mad:

Nou die van mij word wel heel erg warm/heet aan de boven kant, voeding geen idee.

Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mooie screensaver man! Nee grapje, altijd kut als zoiets gebeurt. Slecht dat zoiets de fabriek verlaat...

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Iemand anders ook last dat hij/zij niet kan inloggen op de Xbox One? Ik probeer steeds in te loggen maar ik krijg steeds de error: 0x87DD0006.

Ik lees nu dat Xbox Live wat problemen heeft? :+

6. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Jup het zelfde probleem hier

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja ik heb nu ook dat probleem. ik kan wel inloggen op de xbox360 met mn account maar niet op de xbox one

8. raptorelite

raptorelite New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de DLC. Op de Xbox360 was er altijd een aparte Duitse DLC voor CoD. Als je nu de X1 uit Duitsland aanschaft heb je dan nog steeds hetzelfde probleem? Of kan je gewoon de Duitse versie van Ghost spelen op een Ierse setting?

Btw. Heeft iedereen hier al een X1 ofzo? :p

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Die van mij wordt goed warm, maar zeker niet heet. Is niets vergeleken met de 1e gen 360. Daar kon je een ei op bakken.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    meer mensen die er last van hebben dat ze niet kunnen inloggen op hun Xbox one ?

11. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Bij mij doet ie het weer, kleine storing in Live

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Weet iemand het telefoon nummer van MS Nederland voor support van de X1, ik kan het nummer maar niet vinden :x

Voor een screensaver is ie wel mooi.
    1080p 60fps :+

Sent from beyond.

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Het feit dat ik ook geen codes kan redeemen* kan daar ook mee te maken hebben vermoed ik?

(niet via Kinect, maar via normale code invoeren)

15. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand al ondervonden dat die voicecommand niet altijd werkt? de ene keer gaat het gelijk niets en de 2min later geeft hij geen kik meer! of zal dit aan mijn gebrekig engels liggen :)

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb er ook een beetje problemen mee, soms pakt hij het heel goed en de andere keer dan moet je echt gaan schreeuwen en dan nog pakt hij je voice niet. Stom ding O-), haha , nee geintje :p

17. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd en natuurlijk steeds als je het wil showen aan je vrienden :) zie wat ik kan !! XBOX go to......... euh niets :lol: WTF

ben al blij dat ik de enige niet ben

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja precies. Gisteravond kwam er een vriend langs om me xbox one te zien en toen deed die commands het niet. beetje jammer :emo:

19. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Optical Out

Hi, ik heb een xtatic 5.1 headset en aangezien via HDMI alleen Stereo geluid kan komen (tenminste de keuze 5.1 of DTS levert een foutmelding op) dacht ik ik druk de optical kabel in de xbox (ipv via mijn monitor) maar zodra ik dat doe komt er niks door ... als ik het kastje (van mijn headset waar de opt kabel naar binnen komt) even uit zet en dan hoor ik even wat geluid (milliseconde) en daarna niks meer. Iemand hier ervaringen mee?? Of een oplossing.. :D

Alvast bedankt!!

Oh volgens wat sites: http://www.gamersnet.nl/nieuws/2013...olby_surround_sound_via_optische_aansluiting/
    Komt dit nog.

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  20. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Even snel een vraag, maar ik ben bang dat ik het antwoord al weet.

Als ik een tweedehands One koop waarop spellen staan die digitaal zijn aangekocht. Dan is er geen manier dat ik die kan spelen op mijn eigen account?

Met andere woorden is er nog een manier waarop je spellen digitaal kan overdragen waarmee de originele eigenaar die game niet meer op zijn account heeft en ik dus wel?

Deel Deze Pagina