Werkt echt fijn en compleet nieuwe ervaring, sowieso heeft de one mij positief verrast kwa gebruik alles zo soepel en snel, spellen mooi. Enige wat minder is dat de party chat het niet altijd doet, dus dan gaan ik en maten via skype werkt trouwens ook goed als vervanger.
Microsoft licensed dus ik verwacht dat het wel goed zit. Ziet er ook wel nice uit met die rood/groene lichtjes
Heb dit ook al in ander topic gevraagd, maar heb het idee dat dit topic wat meer wordt gelezen, dus ook hier de vraag: Ik heb mijn XO ingesteld op USA, adres in Californië. Heb mijn nederlandse creditcard opgegeven met hetzelfde adres in Californië. Dit werkt perfect. Heb allereerst een Live Gold account aangeschaft $59,99 en vervolgens FM5 gedownload (ook $59,99). Ik heb volgens mij nog niemand op het forum gezien die op deze manier Live en spel(len) heeft aangeschaft. Mijn vraag is of jullie problemen voorzien als ik volgend jaar overstap naar de nl marketplace. Blijft FM5 dan werken (niet verwijderen natuurlijk) en kan ik problemen verwachten met mijn 'amerikaanse' Live account? Ik moet binnenkort namelijk voor een vriend ook zijn XO instellen en wil dit op de best mogelijke manier doen. Ik heb dus geen gebruik hoeven maken van paypal, wat je op het forum steeds leest.
Iemand een idee hoe je die automatische opgeslagen clips uitzet? Iedere keer als ik een rank omhoog ga in BF4 maakt die automatisch een vid.
Ja, spellen blijven werken!!! Je moet alleen oppassen met DLC, want dat werkt dan niet meer... Het is juist onbegrijpelijk dat veel mensen niet op USA instellen, want de games zijn ook nog eens goedkoper...
Nee dan zet die het automatische recorden uit (van achievements,rank ups in BF). De command "Xbox record that" werkt nog. Heb het zelf nog niet getest overigens.
Oke dacht dat je dan die hele DVR uitzette. Wat betekend die optie daarboven eigenlijk? Allow play to streaming.
Meer mensen hier last van dat Battlefield 4 soms compleet crasht naar de dashboard? Als ik hem dan weer opstart laat hij (meestal) de laatste checkpoint. Alleen 1x 2 missies vooruitgang verloren in SP ....
Zie het op Battelog idd voorbij komen dat meer mensen het hebben. Volgende week komt er een patch. Hopelijk is het dan gefixed.
Omdat je dan al je tegoed kwijt bent van je account. Zet hem liever op ierland. Send with Tapatalk HD for Android
Als ik Premium koop van BF4 in de USA regio en ik schakel daarna terug naar UK regio dan vervalt m'n Premium?!
Zal het niet logisch vinden en zoals ik gister zei. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5039320&postcount=4403 Edit: Net even me location naar US gezet en ik had nog steeds Premium. Als ik Premium aanklikte of Second Assault zei die dat ik ze al had.
Maar ik hem een nieuw live account zonder tegoed, dus dan lijkt mij usa de beste optie. Heb tot op heden alleen mijn netflix nog niet aan de praat gekregen. Daar moet ik me nog eens in verdiepen...