1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon US account maken voor iphone en done.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, wacht... ik heb een US DNS staan. Vandaar dat ik al die Amerikaanse shit op m'n foon krijg! 8)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je hoeft niet eens een account aan te maken. Gewoon naar je account gaan in de store en de US store kiezen. Betaalinformatie op niks zetten (Smartglass is toch gratis) en smartglass downloaden.

    Daarna weer de store terugzetten op NL. Tada! :)
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja klopt, sorry. Ik heb een Amerikaanse DNS ingesteld staan. Bij mij werkt het wel.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Werkt dit ook bij Android?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor Android gewoon een US DNS gebruiken. Dat heb ik voor Netflix zo staan en de Play Store plus alle apps uit de US werken daarmee. ;)
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow, zal erg fijn zijn als dit werkt. Moet ik dan in mijn router de DNS zetten naar US?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zie het Netflix draadje, daar staat het DNS adres.
     
  10. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    Opname probleem

    Een vraagje, ik heb nu zo'n 80 potjes offline gespeeld met killer instinct, als ik dan kijk bij mijn arcief in de game zelf zie ik dat al die 80 potjes gameplay opgenomen zijn, en kan ik ze gewoon bekijken, en bewerken als ik dan kijk bij mijn uplouds vind ik daar niets van terug, maar toch neemt KI zelf mijn gameplay op, ik vind niets om deze opgenomen video's te wissen ofzo.... Ook niet om dat te stoppen of af te leggen zodat hij die gameplay niet telkens opneemt, weet er iemand hou ik dat opnemen kan stoppen en hoe ik dit arcief kan leegmaken? Want hij blijft gewoon elk potje op nemen en slaat dit op in het arcief van de game zelf! Dit kan toch niet de bedoeling zijn, anders zit binnen een week met een volle HDD
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan dit uitschakelen bij settings. Uiteraard al je opgenomen filmpjes staan er tijdelijk op en word verwijderd automatisch mits je de filmpjes zelf gaat opslaan, dan blijft het op je harde schijf staan.


    Zie link voor meer informatie. http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/change-console-preferences
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Netflix draadje? Waar staat die? Zou graag Smartglass op mijn Nexus 7 draaien. Maar tot op heden zegt Play Store bekijk het maar.
     
  13. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik heb al bij setting gekeken, maar daar staat niet bij, die interssant lijk om dit uit te zeggen, ik zit nu op mijn i- pad en kan nu je link niet opmaken!
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]



    Hier kan je het uitschakelen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  15. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    thx dit ga ik eens proberen, is er een manier om die opgenomen beelden te wissen?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, via Game DVR in je Friends app.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan schakelt die wel de hele game dvr uit. Dus soms snel wat gameplay recorden gaat dan niet meer lukken. :)
    Verwijderen moet je gewoon op de clip gaan staan en op de oude start button drukken. Weet niet hoe het nu heet. En dan kan je delete kiezen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Menu button is de button.
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    DVR uitzetten helpt niet !bij clips of uploud staat er niets! maar in de game zelf (KI) neemt hij elk potje vechten op en dat staat bij arcief in het menu van killer instinct! er staan daar al zo'n 80 potjes op van mij eigen gameplay, op datum! die kan ik bekijken en bewerken enzo....! als hij dit blijft opnemen staat binnen 2 maand mijn HDD vol! kun je eigenlijk in je HDD kijken en wissen? zoals dat bij de 360 kon?
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoop toch eigenlijk wel dat One snel in de winkel ligt.. Had hem anders geïmporteerd maar ik ga, helaas :p, ook een maand naar Mexico in januari. Wie weet haal ik daar een One. Zou dat problemen geven bij de douane ivm invoerrechten?
    Wil deze toch wel graag naast mijn ps4 hebben
     

Deel Deze Pagina