1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik was niet helemaal duidelijk, in mijn enthousiasme rare zinnen gemaakt haha. Xbox, record that bijv. moet tijdens fifa-gameplay toch kunnen? Dit pakt ie niet tot nauwelijks, terwijl de commands in het xbox one dashboard wel goed werken.

2. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah haha, ja dat zou moeten werken. anders even je kinect opnieuw instellen, misschien wat fout gegaan met kalibreren van de microfoon? je komt ook bij een stap dat er staat dat je stil moet zijn, misschien is het daar fout gegaan?

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wouw! Eerste keer dat ik een beetje online met vrienden wil gamen, maar je kan niet eens iemand joinen?! 8)

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Via partychat moet het werken. Gaat allemaal nog te omslachtig allemaal.

5. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb nergens last van :)

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik mis de 'join session in progress' knop, ik wil niet in een party zitten.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Komt volgend jaar terug met een patch, als goed is.

8. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb ik ook last van als ik gewoon op het dashbord bezig ben loop het als een treintje, eenmaal ingame volgt hij nauwelijks commando's op, wel de commando's die in de game zitten, maar b.v xbox go home, moet ik wel 10 keer roepen en hopen dat het lukt! moet wel zeggen dat mijn homecinema nogal luid staat, ik denk dat dit het probleem is, ook vind ik het zeer irritant als mijn vrouw iets zegt dat de console daar ook op reageert, ik had toch minstens verwacht, dat de xbox one mijn enkel mijn stem ging erkennen, maar niet van iedereen die iets roept! b.v ik zit dead rising 3 te spelen, mijn vrouw roept pauze, mijn game gaat op pauze! wel heel vervelend

9. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer je bij het kalibreren van de kinect zorgt dat de volume zo hoog staat dat de Xbox aangeeft dat je het zachter moet zetten en dan pas gaat kalibreren, dan zou het probleem van in game commando's opgelost moeten zijn.

Sent from my HTC One using Tapatalk

10. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu niet thuis i.v.m. kerst bij familie. Heb je eindelijk de xbox kan je er maar even mee spelen haha. Zal thuis is opnieuw alles instellen. Kinect moet ik ook opnieuw instellen want hij ziet me niet goed omdat hij te hoog staat. Helaas kleine kamer dus even checken hoe ik ga doen. In ieder geval bedankt voor de hulp als ik morgen thuis ben zal ik het opnieuw proberen.

11. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    zijn er mensen die hun 360 op de One hebben aangesloten ?

hij loopt dan via je tv kanaal neem ik aan , maar geeft dat nog problemen ?

12. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt niet goed. Ik vind het wel handig om even snel wat op de 360 te beluisteren of in party chat met mensen die nog geen one hebben.
    Gamen / film kijken werkt niet omdat er een soort lag in je beeld zit.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij krijgt Dead Rising 3 maar niet geinstalleerd. Blijft zeg maar haken op 56% ofzo...iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Op 360 kon je dan nog naar storage gaan om te kijken of er misschien een corrupte file of update was, maar je kunt niet eens bij je storage op X1....

14. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het om een digitale versie of disc?
    Misschien even zonder de netwerk kabel proberen.
    Factory reset en anders ms contacten.
    Bij mij liep de installatie van de digitale versie (day one) ook niet helemaal lekker. Heb het 3 keer opnieuw moeten installeren (en dus ook downloaden) omdat die ergens in de 70% bleef hangen. Heb bij de laatste keer downloaden en installeren een aantal maal retry gekozen bij het vasthangen en zonder reden ging de installatie inneens wel goed.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ga naar My Games & Apps, ga op het vakje van Dead Rising staan en druk op de menu button (met de streepjes) staat er dan Cancel Installation? Zoja, doe dat en probeer het opnieuw. Met deze methode kun je ook apps en games verwijderen.

16. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogelijk om gedownloade spellen weg te geven aan vrienden?

17. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Het lijkt me niet, dan zou je namelijk samen een spel kunnen delen. Jij speelt het (uit), vervolgens geef je het weg aan een vriend, die hem gaat spelen en na een tijdje bijvoorbeeld weer teruggeeft. Dan kun je als ware samen het spel delen. Microsoft kennende zal dat dus wel niet kunnen.

18. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dit kan ook met spellen die je in de winkel koopt.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar dat is juist wat uitgevers willen voorkomen. Dus het is vrij logisch dat het niet kan met gedownloade games.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is een disc versie voor zover ik weet. Ik ga in ieder geval deze tips aan hem geven, kijken of hij dit misschien al wist of niet. Een cancel kan misschien idd helpen, voor hetzelfde geld heeft hij dat niet eens getest.

Deel Deze Pagina