Een paar misschien, denk dat het merendeel toch liever een kinectloos ding heeft. 500 voor een sterkere Xbox zonder kinect had ik zelf ook veel fijner gevonden
Redcoon verkoopt hem ook. http://www.redcoon.nl/search/?5000=&keywords=xbox one&listpage=2 En ja. Zijn officiële headsets.
Redcoon is wel een beetje een balle bedrijf, weten niet eens of ze op 7 maart kunnen leveren, terwijl dat op andere website wel bekend is.
Is de vraag idd wanneer ze leveren. Maar het is geen balle bedrijf hoor. Bestel er al jaren en genoeg mensen hebben daar ook hun Xbox One vandaan.
Ze weten daar alleen niet veel over wanneer ze iets binnen krijgen en kunnen leveren, heb dat al vaker gehad hen.
Logisch omdat ze het waarschijnlijk van hun Duitse filiaal moeten krijgen. Sowieso is er niet echt een officiële datum voor die headsets. Een zegt 4, maar een andere weer 7 en weer een andere 12. Maar ja Redcoon is een optie als je liever met ideal wilt betalen.
Is er iemand die een tritton ax180 heeft aangesloten op xbox one? Hoe bevalt het geluid? Mijn headset is zo goed als dood en denk eraan om deze te halen.
De xbox one is nog maar een dikke 3 maand uit, natuurlijk dat er nog niet veel zijn. Maar er zijn er toch, Kinect sports Rivals bv. Ik weet het, niet echt games waar je bij zegt wauw maar toch. En dan D4 http://www.ign.com/videos/2013/11/06/d4-is-xbox-ones-weirdest-game-and-thats-awesome Snap de discussie ook niet, als iemand m niet wilt sluit je m toch gewoon niet aan. En als je die 100euro te veel vind dan kan je beter een ps kopen of een jaartje wachten tot er een prijsverlaging komt. Microsoft gaat heus niet de xbox zonder de kinect verkopen. En nu is ie samen met titanfall voor 399pond te koop op amazon.co.uk Das +-486euro, tel daar titanfall vanaf en je bent nog maar +-20 euro duurder uit als de ps4.
Wat zit er allemaal in deze update? krijgt iedereen deze? Ik heb trouwen de koptelefoon bij amazon.de besteld, ben benieuwd.
Wel tof met die officiële headsets dat je niks meer op je TV of console hoeft aan te sluiten als je dat niet wilt. De audio kan ook gewoon alleen door de controller gaan doormiddel van de adapter die erbij zit.
Mooi dat die 5.1 optie nu komt. Heb met mijn mooie set nu en de xbox one staat nog steeds op stereo. Bij dts heb ik namelijk geen geluid
Die 50hz fix zit er dus ook in. Zoals ze zeiden een paar dagen geleden. Ook kunnen mensen op het preview forum mensen toevoegen voor de preview via gamertag. <-------- Dus...