Omdat ze denk ik die headset options makkelijk bij je controller willen hebben. Ook gaat alle audio bij de nieuwe headsets via de adapter. Dus je hoeft niks meer aan te sluiten op je TV of console.
juist beter dit toch? dan kan iig ook gebruiken voor muziekspeler of pc ofzo. Nu kan iedereen gewoon zijn eigen headset gebruiken op de X1. Je hoeft nu alleen maar dat losse stukje te kopen.
Gisteren heb ik dan die headset van turtle beatch gekocht, gaat dat dus ook via de zelfde adapter als deze?
Wolfenstein: The New Order in 1080p en 60FPS op xbox one! http://www.metronieuws.nl/plus/wolfenstein-the-new-order-in-1080p-met-60fps-op-xbox-one/xSFnbA!_6ZoFc3_p0__GXEUOTTUMA/ Wordt ook eentje die ik ga halen
Zoals ik gister al zei in het VS topic. Ze zeggen nergens of het 1080p native is (Ik kijk naar jou Thief. Ja het is 1080p als je upscaled waar die native 900p is. Grappige devs) Daarnaast is 60fps niet speciaal want dat is op last gen ook.
Alsnog, geen oplaadbare controller? (koop de play en charge kit!) Geen algemene audio plug in de controller?(koop de audio adapter!) Geen verwisselbare schijf?(in de toekomst een xbox one met 1tb??) kinect kan niet op je tv?(koop maar een kinect mount!) Bijna alle ontbrekende functies verwijzen naar koopbare addons. Begrijp me niet verkeerd de games op de xbox one vind ik wel vermakend en het is ook een prima apparaat, alleen kan niemand ontkennen dat MS geld honden zijn.
Dit zat toch ook niet bij de PS4? Oplaad controller? De rest snap ik, maar zo is Microsoft. Deal with it.
Kan me er niet druk om maken. Ben blij dat ze met een adapter komen voor mijn gaming headset. Hopelijk gebruik ik hem nog jaren. Dan maakt me die 20 euro ook niet uit. Btw er komt ook binnenkort externe HDD support.
Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb vanmiddag in Duitsland, toch maar de Xbox one aangeschaft. Nu zat daar een downloadcode bij voor Fifa14, alleen is hij nu al 2 uren aan het installeren, en zit hij slechts op 60% Is dit nou normaal? Een beetje googlen, en iemand klaagde al over een download tijd van 16 minuten.