1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Jij werkt toch bij de MM? Als een klant nu terugkomt met een defecte X1, hebben jullie dan nu een probleem? Kan het me bijna niet voorstellen.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt geen idee wat we doen ermee eigenlijk. Zal het eens navragen.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarschijnlijk moet je dan zeggen dat het via MS gaat. 8)

4. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja hier in belgie heeft ook al ene te horen gekregen dat ze zijn xbox niet meer repareren zolang hij niet uit is. :mad: Vindt het echt niet kunnen

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan ook niet. Gerechtelijk gezien is het totale bullshit, volgens mij.
    Wat zegt de zaak waar je 'm gekocht hebt?
    Je hebt gewoon minimaal 1 jaar garantie, bij je aankooppunt.

Vraag me af wat MS zegt, als je een One uit de Duitse MS store hebt.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je nu een One bij bv een NL'se MM koopt en hij gaat kapot, dan heeft MM ermee te redden. Dan moet MM dit oplossen met MS. De klant heeft in dat geval niks met MS te maken lijkt me.

Maar wat een idioterie. Had MS niet aangegeven dat het geen probleem was een One te importeren en dat de garantie gewoon altijd geregeld was? Dat ze mensen nu hard laten vallen is erg kwalijk.

Lijkt onderhand wel alsof MS echt niet wil dat de One hier een succes gaat worden 8) Rare kwasten daar.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Stel je voor dat je de One bij de Duitse MS Store gekocht hebt...
    Dan ben je nu helemaal het bokje. 8)

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    8) Is er niet zoiets als Europees garantierecht oid? Dus dat je ook garantie hebt als je iets in een ander EU land koopt. Klinkt allemaal erg shady.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt ook nog wel garantie. Alleen gaat het dus niet meer via MS NL. Wat wel voor wat problemen zorgt.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    8) Dan maken ze het mensen idd wel onnodig lastig om hun One gerepareerd te krijgen. Wordt dan weer een trip naar Duitsland naar de winkel waar je em gekocht hebt, of opsturen oid als je em online gekocht hebt, wat je verzendkosten gaat kosten. Of hebben ze een reparatie programma zoals destijds met de RROD?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het programma is precies hetzelfde als met de 360. UPS ophalen etc
    Maar als je in Nederland woont gaat dat via MS NL. Die het dus niet meer doet.

12. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dus dit betekent weer dikke handel op marktplaats straks met One's, ik ga er vanuit dat webshops die nu geïmporteerde xboxen aanbieden er mee stoppen (Nedgame en Redcoon bijvoorbeeld) dus loopt het daar weer vol..

13. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Net ff contact met Redcoon gehad, waar ik hem had gekocht. Garantie loopt voor mij iig via hun, da's een mooie meevaller :)

14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Omdat zei het waarschijnlijk via hun duitse filiaal regelen?

15. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Dat denk ik ook. Ben blij dat ik hem zo gekocht heb iig :).
    Volgende week Titanfall, yeah!

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat is mooi! Mijn komt ook bij redcoon

17. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn ze verdorie mee bezig bij microsoft , dan wel dan geen reparatie dat kunnen ze toch niet maken dan hadden ze vanaf het begin die dingen niet moeten repareren!!
    Eeerst een soort test opzetten zodat ze kunnen kijken hoe het loopt met reparaties en nu ze dit hebben uitgeprobeerd ineens de reparaties staken.walgelijk gedrag en nog steeds geen launchdatum!!

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wauw. Maar goed dus achteraf dat ik via zavvi.com niet de titanfall bundle + extra game kon bestellen. Het was een moment van twijfel, zwakte wellicht, mooie deal en ik dacht van ah, misschien toch maar aan een One beginnen. Met het idee dat MS import One's ondersteunde mocht er wat mee zijn.
    Titanfall dan maar op de pc spelen. Het is echt dat KI een exclusive is want dat is nu (zeker na dit) het enige nog wat mij doet denken aan het aanschaffen van een One.
    Dit soort beslissingen van MS NL en dat er uberhaupt nog geen officiele release datum is (het is pas Maart tenslotte) drukken elke minimale drang die ik heb om een One te kopen behoorlijk naar beneden. Zoals Grave ook zegt, het lijkt wel alsof ze willen dat de One geen succes wordt.
    Ach, binnenkort kunnen we in ieder geval een berichtje verwachten van Sony dat garantie in NL geen probleem is bij hun ;)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat ook niet om de garantie. Dat is er natuurlijk nog steeds gewoon. Maar eerst ging het opsturen via MS NL maar dat hebben ze dus teruggetrokken. :)

Deel Deze Pagina