1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds een service verzoek indienen. Volgens nu.nl zou dit niet meer op de site kunnen. Quote: "Voorheen was het wel mogelijk om defecte geïmporteerde Xbox One-exemplaren op te sturen ter reparatie via het online reperatiecentrum van Microsoft. Deze optie lijkt inmiddels inderdaad te zijn verdwenen van de website."

Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  3. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bedoel niet iedere keer inloggen met mijn account, maar van home xbox wisselen.http://winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing

"If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home Xbox."

Link:http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox

Dus als ik meer bij men neef thuis zit te gamen dan bij mij, lijkt het toch te mogen. Of zie ik dit verkeerd

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ja dat mag, maar is het handig? Zodra je je console weer thuis als home console instelt, kan je neef jouw spellen niet neer spelen als ik het allemaal goed begrijp.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je een stuk verder gaat dan kan het niet meer als je een land wilt kiezen etc.

6. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Als iemand de nieuwe X1smartglass APK kan vinden wil je hem dan even posten?

7. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja is zeker handig, hij zet mijn console als home xbox en ik de zijne als mijn. Zo kun je elkaars games afhalen en alle games spelen op allebei de consoles. Ook al is de een niet ingelogd bij de andere. Kunt tegelijk multiplayer en hebt je achievements en al. :)

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

En als jij en game koopt, moet je dat dan doen op zijn console (jouw home console)? Of koop je die gewoon via xbox.com en kan je hem dan op beide consoles downloaden?

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    De party werkt bij nog steeds niet goed.
    Gistere samen met me neefje in een party en zodra we een game starte viel de verbinding weer weg.
    Hebben andere hier ook last van of lig het aan 1 van ons?
    en waar kan het dan aan liggen?

10. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Zijn er hier nog meer mensen die de optie muziek luisteren op de achtergrond als je aan het gamen bent missen? Dat was op de 360 zo geweldig! Nu kan je wel een paar nummertjes op een wat omslachtige manier streamen van je pc naar je xbox one maar meer ook niet.
    Wel vaag, omdat ze zo liepen te verkondigen dat het zo'n mooi multimedia apparaat zou zijn ;)

11. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Dat maakt niet uit want je koopt m op je account niet op een xbox, zodra je een game (digitaal) koopt staat die in de "cloud" en kan je m op iedere console installeren. Alleen moet je ingelogd zijn als je niet op je home xbox zit. Maar als je wisselt van home xbox is dit geen probleem.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Dus na aankoop even wisselen van home console en hij staat op beide consoles?

13. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja je kunt niet blijven wisselen van home console he, gaat maar 4 keer per jaar geloof ik. Je moet gewoon 1 keer omwisselen en zo blijven, zijn xbox als jouwe en andersom, en dan is er geen probleem. Dan hoef je niet iedere keer met zijn zijn account in te loggen. Veranderd niets aan je instellingen en kunt gewoon je eigen of de ander zijn games spelen. Als je thuis 2 xboxen hebt staan, 1 van je broer ofzo en 1 van jouw, hoef je maar 1 game te kopen onder jullie twee. Daarvoor is het gemaakt, voor te delen met je family.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ...

15. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Dat dus :)

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Oké het word me duidelijk, het maakt niet uit wie er dan een game koopt, ze zullen op beide consoles speelbaar zijn. Je moet natuurlijk wel de zelfde locale instellen toch?
    Maar eens op zoek gaan die met mij wil share. :)

17. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Zelfde locatie hoeft ook niet volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Begin wel niet zo maar met de eerste de beste te sharen he, zoek iemand die je kan vertrouwen. Daarom ga ik alleen sharen met men neef. Spreken af wie welke games koopt enzo.

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Dat lijkt me duidelijk natuurlijk. Maar er zullen genoeg mensen zijn die betrouwbaar zijn hier op XBW of er buiten die dit ook wel zien zitten.

19. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Same here. Nat Type is ook gewoon open bij mij dus dat kan ´t probleem niet zijn.

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nog steeds die update niet xD

Deel Deze Pagina