1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hoezo eigenlijk die 4 euro extra?

Er is 32,52 afgegaan inplaats van 28

Nou boeit me die 4 euro niet zoveel, maar ben wel benieuwd waarom het duurder is.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je wel een belastingvrije staat gekozen als adres?
    Alaska, Delaware?

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    klinkt als TAXES (BTW)

5. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Oohhh, goed dat je het zegt. Goed onthouden voor de volgrndr keer.

Ik koos new york ofzo iets.

6. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    had ik ook eerst genomen, maar dan betaal je inderdaad tax, heb nu delaware en is prima

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En wat gaat dat betekenen dan?

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vette shit

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe graphics driver.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    1080p 60fps in 3D op 6 TV's tegelijk jonguh! 8)

12. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ik denk eerder 4k 3D en alles op ultra settings.

MS hope dat dat ding niet in de fik vliegt.

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Even een vraagje over het "delen" van je account (wisselen van home console om digitale spellen te delen).
    Deel je op deze manier ook je gold abonnement?

14. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Je deelt idd niks, je kan je account gebruiken op andere xboxen, 1 tegelijk en dan blijft je gold gewoon werken.

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Heb jij wel bij optical nu bitstream out staan? en dan bij bitstream format: dolby?

Heb jij jouw versterker zelf ook op optical staan(klinkt stom maar het zou kunnen natuurlijk). Heb jij in jouw versterker nog opties bij audio die niet overeen komen met de dolby instellingen? Dus dat daar ook dolby surround staat en niet DTS/dolby HD of 7.1? Want dolby surround via optical bij MS is alleen 5.1.

euhm volgens mij kan je op deze manier helemaal geen spellen delen met andere mensen op een andere locatie.

Iedereen kan jouw spellen gebruiken als zij op jouw console spelen. Dit kon toch al? Als je met een familielid of vriend op 1 console speelt kon je toch de game onder meerdere accounts installeren?

Jij kan wel inloggen met jouw xbox live account en automatisch bij een ander verder spelen. Maar dit geld denk ik alleen voor gedownloadde spellen? Want bij games die je van disc hebt geinstalleerd moet er toch nog steeds om de zoveel tijd een check worden uitgevoerd of je geen kopie aan t draaien bent?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2014
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanmiddag even gegamed met de Stereo Headset van een vriend van mij. Had de headset besteld voor hem en had er al even naar gekeken toen die binnenkwam bij mij. Vond toen al dat die best kwaliteit had. Vanmiddag even mee gespeeld. En moet zeggen het is een prima headset. Geluid is gewoon heel goed. Mic is ook clear en hij zat ook lekker op mijn hoofd. Niet te zwaar en je cups gaan goed over je oren. Had verwacht dat het zo typisch slechte kwaliteit ding ging worden maar was positief verrast.
    Ook de prijs is wel oke. Zeker omdat de headset adapter er ook al bij zit. Dus je er 20 euro vanaf kan halen eigenlijk qua prijs. Daarnaast het gewoon inpluggen in je controller en verder niks is ook wel handig.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar het blijft stereo helaas. Mits de headset al voorbereid is op eventuele Virtual Surround ondersteuning via de controller. Dan is het wel een hele goeie prijs. :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair zoals ik laatst in een andere thread zei. Merk ik het verschil niet zo tussen surround en goede stereo. Zoals ik zei ben blij met mijn PX3. Maar heb nooit echt veel verschil gemerkt tussen die twee. Surround is toch limited aan twee speakers op je headset. Surround komt pas echt tot zijn recht als je meerdere boxen in je kamer hebt staan. :)

19. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    betse xbox one spelers....ik heb al sinds september een Xbox One....Nu lees ik op het internet dat er weer geen garantie word geleverd aan een Xbox One binnen Nederland. Ik kan dit nergens verifiëren....weet iemand van jullie hoe dit zit?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Garantie hou je gewoon, maar MS NL regelt de reparatie niet meer. Dit moet je dus zelf regelen met de verkoper nu als je xbone kapot gaat.

Ook precies de reden dat ik (op dit moment) afgehaakt ben met de Xbox. Wat dat betreft zeggen ze dat voor mij op tijd, volgende week zou ik de titanfall bundel al binnen hebben.

Deel Deze Pagina