1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dat kan helaas niet, omdat Xbox One nog niet uit is in Nederland. Je kan je punten alleen nog gebruiken op je 360. je moet dus wachten op de NL release
     
  2. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Fardo

    Even kopie van andere reactie op sub-forum. Dubbelpost maar wel belangrijke info voor anderen


    Ja die zijn nog dicht :mad: Bedankt voor je hulp. Maar aangezien ik Titanfall vandaag wil en hij pas vannacht in Ierland uitkomt, moet ik dus op een duitse marketplace mijn code redeemen? Alleen nu moet ik in Duitsland per sé credit card toevoegen en zie ik geen andere opties. Of gaan die weg als er genoeg geld op het duitse staat? en is titanfall dan in het duits of engels?


    EDIT:

    Opgelost door 100 e nu op Duitse marketplace te redeemen. Zit nog wel met 77 euro op NL account dus hopen dat ie snel hier uit komt anders zonde van het geld. Dus voor mensen die punten redeemen, doe dit via xbox op welke marketplace je wil en niet via xbox.com dan komen ze op NL sub-account terecht waar ze nutteloos zijn.
     
  3. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    2e keer deze week.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens Nedgame's FB levert MS tot aan de Nederlandse release geen garantie. Heel vervelend en dom dit
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag dat ze dat undercover vragen. Waarschijnlijk hebben ze nu gewoon de support gesproken die steeds weer andere antwoorden geeft.
     
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Nedgame blijf dus nog wel garantie geven.
    Dus ook als je deze nu koopt daar?
    Staat er niet letterlijk namelijk.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Ze zijn wettelijk verplicht
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook mijn Xbox One lijkt te zijn gesneuveld. Zat gisteravond Titanfall te spelen toen de game opeens vast liep en het geluid bleef hangen. Xbox ging automatisch terug naar het dashboard. Ik daarna Titanfall weer opgestart, niets aan de hand. Toen ik daarna m'n Xbox One afsloot en uitzette, bleven alle fans als een malle draaien en de disc-drive begon enorm te tikken, dit terwijl de Xbox uitstond. Dit bleef maar doorgaan totdat ik de stekker eruit haalde. Daarna de Xbox opgestart, maar games blijven nu als je ze opstart terug gaan naar het dashboard. Xbox support geeft niet thuis en zegt niets voor me te kunnen betekenen op het moment. Zit nu dus met een Xbox One die eigenlijk onbruikbaar is geworden. Vanavond maar weer eens opnieuw proberen en kijken of het probleem zich blijft voordoen. Maar vind het echt ronduit schandalig dat Microsoft z'n klanten zo enorm in de kou laat staan.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook je digitale games werken niet?
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Probeer de game op te starten via games en app.. (volgens mij had ik die tip van Leis)
    Had er pas geleden ook last van.

    Hoop voor je dat vanavond alles werkt.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Crap. Dat wordt terug naar Duitsland of waar je het ook vandaan hebt


    Moet wel lachen om die Nedgame comments. "Goed bezig Nedgame" "Bedankt Nedgame!" "Goede zaak!". Terwijl ze het gewoon verplicht zijn xD
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  14. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondertussen hier al wat voor?
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Wil ik ook graag weten... super irritant! :mad:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedere game heeft toch wel een optie op voip uit te zetten of iemand te muten in de lobby?
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gisteren met de Xbox helpdesk gesproken.
    Deze man vertelde mij dat ze gestopt zijn met reparatie aanvragen, omdat ze geen reparatie labels voor NL kregen vanuit de VS en daardoor de organisatie in de soep liep.

    De uitstel van de X1 zou puur te maken hebben met de vertaling van de Kinect voor NL.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat van die Kinect blijft bs.
    Mbt de garantie sluit dat wel aan op dit.

     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    schandalig dat MS NL zich terugtrekt ivb met garantie! heb je dit voor met schijfjes of met digitale games, of beide? zoals hierboven al gezegd even proberen op te starten via games en apps! natuurlijk als je flan's blijven doormaaien, zou ik hem toch uitleggen!
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, vanavond m'n One weer aangezet om te kijken wat er nu precies aan de hand is. Snap er echt helemaal niets van, maar heb vanavond de hele avond Titanfall kunnen spelen zonder enige problemen. Hoop dat het een eenmalig incident is geweest, maar zit me toch niet helemaal lekker.
     

Deel Deze Pagina