1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gevoel is idd niet fijn. Maar zal goed kunnen dat die even helemaal vastliep. Foutje in de memory even ofzo. Hoeft niks te betekenen idd maar toch dat gevoel is niet fijn zoals met elk apparaat.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als dit het was, dan teken ik ervoor! Xbox sloot ook goed af, waar het gisteren dus helemaal fout ging. Is op zich positief!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je iets speciaals gedaan verder? Hard reset? Andere manier de games opgestart?
    Of zoals normaal en deed die het nu weer gewoon?
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toevallig met twitch lopen spelen Cook? Ik had dat namelijk de eerste 2 dagen nadat ik twitch had geinstalleerd. Heb de app diverse keren verwijderd, console liep vast. Nu loopt hij alles goed en sliit normaal af.
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik trouwens de one, 2 weken geleden voor het eerst in gebruik nam viel het me op op weinig geluid hij eigenlijks maakt. Ik hoorde hem amper.

    Nu vind ik toch dat de one ook best wel een redelijk geluid maakt. Komt niet in de buurt van de 360 maar toch:+

    Kwam het omdat ik de 360 gewend was dat ik de one zo stil vond, of kan het zijn dat hij na meer gebruik ook meer lawaai gaat maken.

    Het is trouwens de fan die het geluid maakt
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de nodige problemen met de standaard headset. Het mute knopje blijft oranje knipperen, maar ik kan niet praten en niemand horen. Heb al verschillende controllers geprobeerd, maar helaas geen effect. NAT type staat btw op open. Headset wilt onder geen mogelijkheid aangaan, het lampje blijft knipperen.
     
  7. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is Titanfall nu ook drie keer vastgelopen met een ratelend geluid (via de headset, geen standaard maar turtlebeach) dat je zeg maar: TRRRRRRRRR hoort. (kan het niet beter omschrijven haha). Bij CoD Ghosts en Peggle is ie ook wel eens gewoon meteen naar dashboard gegaan alleen toen had ik dat in-game geluid niet. Ook met digitale games.
     
  8. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Controller geupdate? ik heb een modded headset adapter, werkt prima hier met mn turtlebeach.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoppa, 2 mooie vids inderdaad. 't Is echt een prachtig systeem.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft 'm wel veel beter gekalibreerd dan ik moet ik zeggen.
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha same here. Ik ga mijn Kinect ook maar eens beter kalibreren zodra ik een tv mount heb.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke Tv mount heb je ervoor gekocht? Ik heb nu de PDP kinect mount, echt super te vreden mee.
    Over het kalibreren; Moeten wij ook zo veel mogelijk geluid op de achtergrond draaien, wil je de kinect goed gekalibreerd hebben?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja want dan weet die in de toekomst dat die dat gewoon moet negeren.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok prima. Alleen heb ik geen wasmachine in de slaapkamer staan. :+ Mag het ook van een andere apparaat eventueel zijn?
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet er nog 1 halen, maar de PDP is dus echt goed? Dan maar eens kijken waar ik die kan halen. En zoals Hybrid al zegt moet je inderdaad zoveel mogelijk aanzetten. Zo weet de Kinect wat hij allemaal kan negeren.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee moet per se een wasmachine zijn. :+
    Natuurlijk niet. Gaat erom wat er in je kamer staat en veel geluid maakt en wat soms ook aanstaat terwijl je gamed.
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga dit ook maar es proberen.
    Ik kan uren tegen dat ding aan schreeuwen, praten, roepen noem het maar , maar er gebeurt meestal niets.. en als mijn vriendin een opdracht geeft via kinect dan functioneert het altijd direct :confused:
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup, PDP is van uitstekend kwaliteit en je kan een soort klepje ervoor schuiven, als je voelt dat je bekeken word.

    Hier heb ik 'm besteld; http://www.gamestop.com/xbox-one/accessories/xbox-one-kinect-tv-mount-kit/112623








    Goed om te weten. Even straks andere apparaten aanslingeren tijdens kalibreren.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zou dan even op Engelse les gaan. :+
     

Deel Deze Pagina