1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad vreemd

Je hebt dan verschillende store accounts.

Send with Tapatalk HD for Android

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Super chill, Xbox Music werkt nu ook voor ons, dus ik kan nu eindelijk alle lekker pinnen. Nu maar hopen dat we binnenkort die pins meer kunnen aanpassen. (a'la WP en Win 8 )

:cool:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Krijg de update maar niet binnen. :{

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Instant mode modus aan ?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat maar. Komt net binnen. :+
    Ja, heb altijd Instant On aanstaan.

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil nu de Smartglass app uit de US store downloaden. Ik verander van winkel, vul gegevens in om in te loggen. krijg ik de melding dat ik alleen uit de NL-store kan downloaden...... WTF?! Hoe omzeil ik dit?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Een Apple ID aanmaken met een Amerikaans adres daaraan gekoppeld. Hij checkt namelijk je adres om de Store te bepalen.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Doe ik dat op de iPad of in iTunes? *noob* En ben ik dan de rest niet kwijt?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op je iPad / iPhone / iTunes uitloggen met je huidige Apple ID. Dan naar een gratis app gaan. Downloaden. Dan vraagt hij om in te loggen of een nieuwe Apple ID aan te maken. Dan maak je een nieuwe aan met een Amerikaans adres. Belangrijk dat je op deze manier een Apple ID aanmaakt, anders moet je namelijk een betaalmiddel koppelen. Wanneer je een gratis app wilt downloaden, hoeft dat niet.

Dit staat allemaal los van je andere Apple ID.
    Zo heb ik een NL, USA en Canadees Apple ID. :+

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Done. Ik gebruik dat gekke iTunes bijna nooit. Als ik de app nu download via iTunes, hoe krijg ik die dan op de iPad? :eek:

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon opnieuw downloaden op de iPad. Moet je wel even inloggen met je US Apple ID op je iPad. Dan naar App Store gaan en de app opzoeken. Of naar je Aankopen gaan. Dan zie je 'm er ook tussen staan.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitloggen , inloggen op us account, app downloaden, uitloggen, inloggen in NL account.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een "heerlijk" avondje verder met een defecte Xbox One. Heb vanavond opnieuw een servicemedewerker gesproken en het ziet er allemaal niet heel lekker uit.

Ik:
    Why is the support for Xbox One dropped in the Netherlands untill at least the end of april all of a sudden? Do I have to wait 6 weeks now to have it repaired?

Msoft:
    We don't have any specific information available here about that.

Ik:
    So what can I do now since my Xbox One isn't working anymore and Xbox isn't accepting my Xbox for repairs?

Msoft:
    We don't support importing consoles. Maybe contact your retailer?

Ik:
    You did supported it untill 2 weeks ago, but all of a sudden you guys stopped the support. I contacted Amazon, but they directed me to you guys, since they only provide support during the first 30 days after the purchase.

Msoft:
    Sorry for any frustration there, but again we do not recommend importing to a different region to avoid potential issues.

Ik:
    But why did you first supported it and provided service? And why is the support pulled all of a sudden? I'm stuck with a broken Xbox One and nobody seems willing to do anything about it.

Msoft:
    Looks like we spoke previously about this, did you have anything else we could help you with?

Ik:
    We spoke about it, but I didn't get an answer to my question or any help sadly about getting my Xbox One fixed. Still got a broken Xbox One and nobody is willing to get this problem fixed. I don't know if or when my problem is gonna get fixed when, which is frustrating.

Msoft:
    You'll be happy to know support is coming soon to your region! Keep an eye out therr for details. (Link naar aankondiging dat de Xbox One in september in Nederland zal verschijnen).

Ik:
    So does that mean I have to wait till september to get support for my broken Xbox One in the Netherlands?

Msoft:
    We don't have an ETA just yet, but at this point that will be your best bet for support in your currently unsupported region.

Komt er dus eigenlijk een beetje op neer dat ik dus tot september met een kapotte Xbox One zit zoals het er nu naar uitziet......

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De verkoper moet jou een kapotte console aannemen.

15. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    ;)

17. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    @CaptnCook: ben je lekker mee man... Pfff wat een incompetente mongolen daar bij micro$oft. Ze zouden blij met mensen zoals ons moeten zijn verdomme, dat wij ondanks alle problemen hier met een xbox one(release bijna jaar later) toch voor de xbox one kiezen en die kopen. Maar nee ze poeieren je gewoon af en weigeren echt goed antwoord te geven en je simpelweg te helpen. Wat een eikels zeg..

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Waarom stuur je X1 niet op naar waar die vandaan komt ?
    Die zijn verantwoordelijk voor de reparatie.

19. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Er staat dat Amazon hem na een maand niet meer terugneemt. Het is gewoon onzin want het is gewoon wettelijk vastgelegd dat de bedrijven garantie moeten verstrekken van 2 jaar op een apparaat met zo'n aankoopwaarde.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    In Nederland ja. Misschien heeft Amazon andere regels. Check dat even. Een van de grootste retailers ter wereld kan niet zomaar langs de wet handelen lijkt me

Laatst bewerkt: 20 mrt 2014

Deel Deze Pagina