1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ja waarschijnlijk is die wet waar ik het heb alleen binnen Nederland. Maar er is volgens mij binnen de EU een vergelijkbare regel dat je gewoon recht hebt op garantie bij een aankoop. Dat zag ik volgens mij bij tweakers ergens langskomen. Het is sowieso belachelijk wat microsoft doet, ze zouden blij moeten zijn dat er toch mensen hun product aanschaffen. Ondanks dat zij hun zaakjes niet helemaal op orde hebben. In plaats daarvan jagen ze de consumenten juist weg.

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

EU regelgeving is dat je 2 jaar garanties moet krijgen op een product gekocht binnen de EU, ook al gaat het om een internet aankoop.
    Ook is de verkoper verplicht die garantie te vervullen, mocht je er niet uitkomen, dan kan je naar de fabrikant toe gaan. Aangezien MS hier geen support geeft, kan je je wenden tot MS in het land van aankoop, zij zullen uiterst behulpzaam zijn.

3. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wie weet of ik een Logitech G27 stuur op de One gebruiken?

Dave

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet.

Xbox Live down? Friends List werkt niet.. en kan zelfs geen disc game spelen (Forza Motorsport 5). Titanfall start hij wel op, en dat is een digital game notabene..

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2014
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Friends list werkt niet optimaal op dit moment . Maar wat voor problemen heb je dan met forza, zou je moeten kunnen spelen.

Send with Tapatalk HD for Android

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij geeft aan dat ik niet in het bezit ben van de game. Of dat ik de disc moet plaatsen. Maar die zit er gewoon in.

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Lijkt op de melding die ik ook kreeg, Maar dat komt omdat dan je disc drive kapot is.

Je kan hem eventueel hard resetten. Alle stroom loshalen en dan 20 seconde je xbox knop ingedrukt houden op je xbox.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Neuh. Na herstart van de Xbox doet hij het weer.

11. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net met mijn rabobank creditcard en mijn fake adres van paypal mgs5 gekocht in de store,kan ik hier problemen mee krijgen met de rabobank?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    die space flight shooter ziet er wel leuk uit. De rest is denk ik niet voor mij weggelegd. Die game met dat kinect is ook wel leuk gedaan

14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb mijn creditcard ook gekoppeld aan een fake adres en werkt perfect. Geld wordt gewoon afgeschreven

15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dit games die ik vroeger op mijn commodore 64 speelde.. die zooi hoef ik niet op een next-gen console te zien. Hier heb ik geen 8 core processor voor ;-)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat het een retro of oldskool look heeft, wil niet zeggen dat het dezelfde games zijn als vroeger ;)

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    nee maar laten we eerlijk zijn.. hier koop je geen One voor of wat voor next-gen console dan ook. We willen de power zien van die dingen.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik Smartglass voor de Xbox One aan de gang krijg op mijn iPhone en iPad? Account naar ander land (VS) zetten en dan downloaden werkt dus niet hier.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat werkt er dan niet..

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    /Edit: Het is al gelukt. Ik deed iets fout waardoor de Store nog niet helemaal goed stond ingesteld op UK.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2014

Deel Deze Pagina