1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik vraag me wel af of dit altijd zal blijven werken, net zojuist ook weer een card gekocht maar ja als je een fake US adres opgeeft zal MS hier ook wel achter kunnen komen. Je betaald wel met "legaal" geld maar het adres is "niet gelijk aan het van mijn CC/PP". Ik hoop echt van harte dat dit zal blijven werken aangezien je op de dollar nauwkeurig kunt kopen.. \o/

2. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    lol ja idd daar heb je ook een punt.maar tot die tijd hoef je niet elke keer een uitleg te geven . alleen misschien de uitleg aanpassen als er weer wat veranderd.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

3. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd ik ben eigenlijk ook wel benieuwd als we onze console in september op NL zetten of we al onze digitale games zomaar zullen mee kunnen nemen!
    mijn console en PP staat op UK dus ik betaal wel de volle mep voor digitale games! toch ben ik benieuwd hoe het zal werken als we ons allemaal op NL zetten!
    persoonlijk heb ik er geen last van dat mijn console op UK staat, desnoods laat ik hem gewoon op UK staan, maar ik zie het al gebeuren dat iedereen een bam krijgt en games weg _O_

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu kan je toch ook gewoon van local switchen en gaan je games mee. Zal niet anders zijn als je straks Nederland kiest. Daarnaast is de console gewoon regiovrij.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  6. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    daar heb je een punt, maar ik weet als je b.v van de US naar UK verandert of je game meegaan! als het zo is denk niet dat dit zal blijven duren!
    zou wel heel makkelijk zijn, telkens er een nieuwe game uitkomt even veranderen, voor 45 binnenhalen en weer op NL zetten, dan doet iedereen dat toch, das +- 20 euro per game in je zakken!

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doen we nu toch ook. De games zullen altijd meegaan. Aankopen doen gaat misschien moeilijker worden. Maar als je de game hebt dan mag locale zelf geen probleem zijn anders is die console niet regiovrij.

8. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog nooit veranderd, dus ik heb er geen idee van, ik heb mijn console op UK staan met pond!
    maar we moeten idd geen probleem maken van iets dat er nog niet is,
    maar ik blijf toch voorzichtig met digitale aankopen

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De games die je nu al hebt kunnen ze nooit locken. Want die heb je al gekocht en betaald. :)

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    moet je ook een fake billing name opgeven? En werkt het t zelfde voor paypal als voor CC?
    (.. late reactie maar pas net terug van cursus)

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ennem, ik wil graag auto sign in hebben, OOK als ik er niet ben, hoe doe ik dit?

leuk kinect me herkent, maar er zijn meer mensen in de familie die een filmpje willen kijken op netflix of een spelletje willen spelen...

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Daar heb ik ook last van ;(. Gewoon weer overgegaan op automatisch en handmatig.

13. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen kan toch gewoon je games spelen. Men schoonbroer komt regelmatig gamen en als ik niet ingelogd ben kan hij evengoed spelen. Hebt maar 1 account nodig met live. Moet die personen wel eerst effe ingeven in je box. Op mijn xbox staat men vriendin, men schoonbroer, een neef en zelfs men vader. :) Die worden netjes herkent als ze de box aanzetten en kunnen dn gewoon gamen.
    Netflix weet ik wel niet of dt ook gaat.

14. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik had pronkgelijk 14 maanden op en verkeerd account toegevoegd dus Microsoft contact mee opgenomen vragen of ze konden veranderen die zijden geen enkel probleem en gedaan zelfs en maand extra gekregen

15. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Gisteren 2 adapters binnen gekregen die gekocht waren bij MS.de, zit er gewoon een nederlandse pakbon bij van MS.nl?!
    Wil dat zeggen dat het via MS.nl gegaan is?

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Hij word verstuurd vanuit Eindhoven maar is gewoon "geregistreerd" als duits. Ik had ook een nederlandse pakbon. Achteraf krijg je nog vaak een btw factuur die was dacht ik wel duits.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik mn xbox aan het afstoffen was (dat ding trekt me toch een partij stof aan8) ) viel me op de het "front" van de Disc kant (de matte kant aan de voorkant) niet naadloos vastzit aan het glanzende zwarte. En in de linkerhoek lijkt hij zelfs een beetje los te zitten.

Het viel me zo op, en het kan vast geen kwaad, maar is dit normaal?

Foto ter verduidelijking:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is bij mij ook. M'n stofdoek bleef er zelfs een keer achterhangen. Toen kreeg ik wel even schrik dat ik alles lostrok. :+

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Top, ben ik weer gerustgesteld! Ben altijd extreem voorzichtig met nieuwe elektronica, dus zowat ieder detail valt me op 8)

20. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Was mij ook al opgevallen, vind het wel vreemd. Want er zit aardig wat speling tussen bij mij.

Deel Deze Pagina