1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een klein probleem met mijn xbox one. Vandaag een nieuwe firmware beta gedowload en geinstalleerd. Nu heb ik een probleem met de disc drive. Als een game disc er lang in heeft gezeten (als de drive stopt met rondraaien) gebeurd er het volgende. Als ik de disc uit de One haal....slikt de console hem meteen weer in.......hij geeft dan de melding dat de disc niet gekezen kan worden, omdat deze vuil is. De one leest dan geen games meer, maar wel films en muziek cds......Hij kan pas weer games kezen als ik de console herstart.......

Weet iemand hier raad mee? Voor de rest doet alles het nog prima...vind het alleen een lastig probleem.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    :thumbs:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Prijs van Tomb Raider staat op de website van Xbox.com nog voor $ 59.99
    Prijzen zijn nog niet doorgevoerd?

4. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prijze zijn nog niet ingevoerd in de US shop, UK is 22.99 pond .

6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanochtend rond 8 uur Thief al voor $29.99 kunnen kopen

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Thief staat op website ook nog voor $ 59.99
    Zouden ze alleen nog maar de Xbox Store hebben doorgevoerd?

8. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een klein probleem met mijn xbox one. Vandaag een nieuwe firmware beta
    gedowload en geinstalleerd. Nu heb ik een probleem met de disc drive. Als een game disc er
    lang in heeft gezeten (als de drive stopt met rondraaien) gebeurd er het volgende. Als ik de
    disc uit de One haal....slikt de console hem meteen weer in.......hij geeft dan de melding dat de
    disc niet gekezen kan worden, omdat deze vuil is. De one leest dan geen games meer, maar
    wel films en muziek cds......Hij kan pas weer games kezen als ik de console herstart.......
    Weet iemand hier raad mee? Voor de rest doet alles het nog prima...vind het alleen een lastig
    probleem.

nu lees ik dat de april preview update de oorzaak is

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Harde reset heeft geholpen , BF4 start weer op:thumbs:

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De Stekker eruit getrokken heeft geholpen? :thumbs:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even 8 seconden de powerknop inhouden helpt ook altijd wel goed. Leegt die de cache. :)

12. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou het kunnen zijn, heb 'm namelijk via de Xbox store gekocht

13. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand een oplossing?

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik las net op de officiƫle website van Microsoft (forum) dat er aan een oplossing word gewerkt.
    Kortom; Even geduld, de fix komt eraan. ;)
    Zie; Dit -->

We'll be making daily posts with the status of Blu-ray software bug fixes and investigations until the issues are resolved. We are aware of three different issues being reported that are related to changes in the software that manages the Blu-ray drive in 1404. Below are the three issues, along with workarounds and status:
    1. Trying to play a game results in an error stating "Check your disc. Your disc may be dirty or damaged. Try cleaning it, or choose a different disc. (0x21)"
      1. This error is usually resolved by ejecting and re-inserting the disc. Some users have reported that in some cases they need to perform a full power cycle (pressing and holding the power button on the console for 5 seconds).
      2. Status Update: The development team has identified a potential fix for this issue. The fix is now undergoing testing to ensure that no other issues are encountered, and the fix is planned to be bundled in the next system update.
    2. When trying to play a game, or while in the middle of playing a game, the game is stopped and an error is shown asking "Do you own this game or app? If you have a game disc, insert it now. If there is no disc, make sure you are signed in to Xbox Live. If you do not have the rights to play this, you will need to buy it at the Xbox Store (0x87de07d1)"
      1. This error is resolved by doing a full console power down (pressing and holding the power button on the console for 5 seconds. ActionHank77 commented that signing out of his profile, then changing games, then signing back in worked for him without needing a full system power down.
      2. Status Update: The development team is continuing to investigate this issue. Earlier investigations were pointing to this issue having the same root cause as the issue causing 0x21 errors. The development team is continuing to investigate to confirm if this is the case, or if it is a separate issue.
    3. When ejecting a disc from the Blu-ray drive, it is immediately pulled back into the drive requiring a second disc eject action.
      1. A fix has been identified for this issue and will be rolled out in the next 1404 update.
    We sincerely apologize for the headaches that these bugs have caused. We are working diligently to get fixes out as soon as possible.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  15. fisher007xbox

fisher007xbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig:lol: man ik denk dat ik de preview updates maar afzeg....

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Er zullen altijd wel " Kinder ziektes " in de nieuwe updates voor komen. Daarvoor is de preview; Om dit aan te geven en dat dit uiteindelijk uit de * volledige patch weg is.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Degene die de preview update hebben, zijn jullie nog dingen tegengekomen die erg tof waren?

18. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, heb alleen een volumemixer gezien. en een icoontje bij de naam van je vrienden. een controllericoontje .. maar die vriendenmeldingen heb ik ook nog niet gezien, zit dat er wel in?

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Nope, next-wave als goed is.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit keer hebben ze misschien de hardware beter voor elkaar dan toen met de Xbox 360, maar de software is volgens mij verre van af. Voordeel is wel dat dat beter te fixen is dan hardware.

Deel Deze Pagina