Hoezo er op gebouwd is?
er staat misschien wat infratructuur al klaar aan de kant van ms maar de console zelf had bij disc based licensing geen steek anders hoeven zijn
kijk maar naar de PS4
vind het echter wel verbazingwekkend dat MS dit doet , ik dacht dat ze zich wel uit dit gat zouden marketen maar al dat gezeik van 'ons' heeft dus blijkbaar echt effect
ik wel
zoals ze het nu zeggen krijgen we alle voordelen van de digitale mogelijkheden zonder de nadelen
oftewel voor je online aangeschafte games blijven dezelfde DRM regels gelden als je nu al hebt voor XBLA en GoD games maar voor de games die je in de winkel koopt geld gewoon disc based licensing
en Ja , uiteindelijk zullen we misschien over 5 jaar in een situatie zitten waar we vrijwel alles in de marketplace kopen en we dus alsnog in dezelfde drm situatie belanden als waar we nu allemaal tegen protesteren
maar dan is het een keuze /natuurlijk ontwikkeling geweest en word het je niet door de strot gedrukt
ik ben hier heel blij mee, als dit echt 100% zeker en bevestigd is is dit zo ongeveer the best of both worlds voor gamers
disc based licensing + de MOGELIJKHEID om het platform als een download only apparaat te gebruiken
je krijgt nu dus gewoon de keus en de vrijheid
Laatst bewerkt: 20 jun 2013