1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    met windows 7 of mac niet?
     
  2. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet, maar er zal vast wel een mogelijkheid zijn.
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand enig idee waar de headset direct leverbaar is en via accepgiro kan betalen?
     
  4. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dit kan ook met windows 7,
    Je kan gewoon vanaf je pc of een smartphone "pushen" naar je One.
     
  5. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal is kijken dan :thumbs: wist wel dat ik avi bestanden kon doorstreamen maar muziek heb ik niet geprobeerd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraagje over internet snelheid en Xbox One. Voor het online gamen zal mijn 1,2MB/sec verbinding voldoende zijn. Maar stel ik wil een 40GB wegende game downloaden, hoe ziek lang ben ik dan wel niet bezig? Wellicht moet ik gewoon overstappen naar een snellere. Graag zou ik dit willen weten. Verder hoop ik echt dat ik geen gedonder met de NAT instellingen ga krijgen, want een vriend van mij had er constant problemen mee totdat hij overstapte naar Ziggo.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    10 uur.

    1.2 MB/s is ook bijna niet meer van deze tijd met de grote games van tegenwoordig.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongeveer 10 uur ja. Hopelijk komt snel ook preloaden.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je snelheid is meer dan voldoende. ;) Hoe snel je een game binnen hebt, ligt ook een deels aan Microsoft servers. Laten we zeggen 40 GB haal je in 2 a 3 uurtjes op? De nat- problemen zijn makkelijk te verhelpen via de X1, maak je daar maar geen zorgen om.

    @ Jorrie voor online gaming is het meer dan prima hoor.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy fucking shit. 10 uur? Zo extreem had ik nou ook weer niet verwacht. Overstappen naar een andere provider is dan echt een must. Ik heb me al die tijd goed kunnen redden met deze speed. Maar ja...met dit soort groottes is het idd onmogelijk.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als jij maar max 1.2MB/sec dan kunnen de MS servers nog zo snel zijn. 40gb doe je dan echt niet in 3 uurtjes. ;)
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    10 uur vind ik dan weer te overdreven ingeschat.. Gaat echt wel iets sneller hoor.




    Er is dan ook nog geen enkele game van 40GB. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet overdreven ingeschat want je kan dat precies uitrekenen natuurlijk.
    En COD en NBA zijn al 40gb btw.
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Mocht je toch digitaal willen gaan is er ook een omweg voor. Je kan van iemand een schijfje lenen, die installeren en dan digitaal aanschaffen. Dan hoef je niet te downloaden en kan je toch digitaal gaan. Dan moet je natuurlijk wel iemand kennen die de disc heeft.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wtf? COD begrijp ik geen ene snars van, waarom het zo groot moet zijn. Aan de game is het niet te zien. NBA 40GB als sport game? Ik heb genoeg games geïnstalleerd op de X1 harde-schijf, maar geen één game is bij mij 40GB.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je download gewoon. Dan moet je maar 10 uur wachten. Als je hem uit de US store heb je hem alsnog 2 dagen eerder dan EU. :)
     
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Komt er nog een mogelijkheid om de gedownloade games uit te lenen of te verkopen?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja inderdaad. Eigenlijk heel logisch idd. Voor een volledige 360 game is het nog te doen, maar met X1 niet meer denk ik. Ik zal het sowieso tegen die tijd uitproberen. Kijken hoe lang het nou echt duurt.



    Dat is een tof iets, maar ik denk dat de kans erg groot is dat ik veel digitaal ga doen. Want ik heb gehoord over een manier dat ik de games van iemand in mijn friend list kan downloaden via zijn account. Dan weer inloggen op mijn account en dan kan ik spelen. We kunnen de game zelfs tegelijk spelen. Een soort familysharing dus, alleen kun je dit maar met een of twee personen doen.

    Dus stel broer heeft BF4, dan download ik de volledig geinstalleerde game en we zouden dan tegelijk online moeten kunnen. Dat gaat met mijn tele2 verbinding een beste tijd duren dan.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedoel je nou dat die vriend juist wel of niet problemen kreeg na het overstappen op Ziggo? Ik kan het in ieder geval alleen maar toejuichen, het werkt hier nu perfect.

    Gisteren Battlefield 4 (35GB) opnieuw gedownload. Deze game was in iets meer dan een half uur binnen.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij zat eerst bij KPN en kreeg constant een strict NAT en toen nam hij Ziggo en weg waren de problemen. Wel nadat hij wat instellingen had veranderd.
    Een half uur is prima dude, hoe snel is jouw verbinding?

    Ander vraagje: Iemand op een andere forum zegt dat je in sommige games zoals Titanfall en BF4 niet de Kinect als mic kan gebruiken. Das best kut want ik wilde juist Kinect als mic gaan gebruiken en de headphones aansluiten op mijn versterker. Aangezien de controller geen normale mic plug input heeft. Dus dan heb ik zeker die adapter nodig waardoor oudere headphones gewoon werken? Zou wel minder zijn, want door Kinect te gebruiken als mic, kon ik het onnodige kleine receivertje van de headphones gewoon weglaten en dus ook minder bedrading.
     

Deel Deze Pagina