1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds de release doen we het al. Maar toen ging het nog gewoon via je Xbox zelf. :)
    Dit is eigenlijk precies hetzelfde idee. Maar met wat extra stappen en een kaartje.

2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    http://www.gamespot.com/articles/xb...-and-sequel-announcements-at-e3/1100-6419419/
    EDIT: zie net dat dit al gepost was in het VS topic. Nou ja, misschien voor diegene die dat topic niet volgen kunnen het hier lezen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal erg fijn, al weten we allemaal stiekem wel dat de X1 steeds meer vorm aan gaat nemen van alle Windows devices, met zijn eigen identiteit dan.

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt van een feature die we hopelijk binnenkort krijgen: (zonder snap muziek luisteren)

[yt]MeH_jYlzDIg[/yt]

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nice. dus je wilt de mogelijkheid om muziek te luisteren tijdens het gamen? Hopelijk dat ze dan wel iets van USB support doen ofzo. Desnoods CD's rippen. Heb geen zin om voor de XBox Music te dokken. Betaal jij daar wel voor Nightbringer? Ik zie je namelijk redelijk vaak op xbox music zitten

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik betaal voor Xbox Music ja, ik heb ook een Surface en Windows Phone... Dus dan is muziek echt ideaal.

Al zou ik die functie ook willen voor cd's en usb sticks.

Het probleem is voornamelijk dat je nu je muziek moet snappen ook het te kunnen luisteren waardoor je 20% van je beeld kwijt bent, iets wat ik dood zonde vind.

Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  6. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    helemaal mee eens. Dat moet echt beter, want das echt waardeloos. Nummers skippen enzo moet wel met voice control kunnen, dus die snapfunctie is dan kansloos

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat doe Ik nu ook al, het is gewoon zonde dat je zoveel % van je beeld kwijt bent.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maar je kunt toch gewoon unsnappe? net als met een party? Of bedoel je om nummers te wisselen?

En nog een vraag: Ik heb iemand op het forum horen praten over een game kopen met Microsoft points? Hoe gaat dit dat in zijn werk met een US account en waar kan ik die punten voor de Xbox one aanschaffen? Liefst betaling met Ideal.

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    En dan heb je geen muziek meer ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    US livecode kopen. Dus wel op een site waar je met dollars betaald anders heb je geen voordeel. Betwijfel of je daar met ideal kunt betalen, maar ik kan het mis hebben.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah da's minder. Ik dacht bijvoorbeeld 4200 MS points kopen, is 43 euro. en daarvan een spel kopen. Beetje jammer. Dan maar naar de winkels.

Ow, da's inderdaad bagger...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier in de winkels betaal je wel 1.4x zoveel ;)

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt GForce maar zonder creditcard word het lastig. En heb wel een PayPal account maar gebruik ik zo weinig dat ik er handmatig geld op moet zetten wat 4 dagen duurt... Wellicht mijn bankrekening koppelen maar dat doe ik niet graag.

http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-usa.php

Is dit wat? USA Wel duurder aangezien 50 dollar hier te koop is voor 50 euro. Maar nog is de game dan goedkoper als download ipv in de winkel.

/Mod Wederom dubbelposten... Let erop!

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2014
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Scheelt iets idd en de site is betrouwbaar. Levering in een paar seconde.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ok thnx, wellicht ook voor andere hier interresant. In iedergeval beter als net als bij game mania 69,99 neer te tellen. Slaat echt nergens meer op :eek:.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Irritante is alleen dat de games digitaal altijd 60 dollar zijn. Dus aan 50 dollar heb je dan niet zoveel.

17. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Is er een manier waarop mijn xbone zichzelf uitschakelt nadat hij klaar is met downloaden. je weet wel, zoals de xbox 360 dat wel kon? Dat vond ik veel beter. Ik vind overigens dat dat ding nog redelijk geluid maakt in stand-by, mijn ps4 is stiller. De Xbone zelf hoor je bijna niet, maar de power brick staat te blazen. Dan heb je nog niks aan een stille console.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dacht er net zelf aan je bent me net voor inderdaad. DUs moet ik nog twv 65 euro gift cards kopen -_-:+

Bij mij is alles geluidsloos bijna? Ik hoor mijn power ook niet?

/Mod En dit is de derde in 2 dagen. De volgende keer dat je dubbelpost krijg je een OW.

Welk? Ik had hem toch bij mijn andere post gezet? Zo niet, excuus dacht dat ik dat gedaan had...

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die €50 giftcard is/zijn er 2 van €25.

20. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbox live is weer is klote .. waarom is het de laatste tijd zo vaak down?

Deel Deze Pagina