1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    18? Dan heb je alles dus :+

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Zou het ook iets uit maken in performance of je een External HDD usb 3.0 neemt met of zonder stroomkabel? Ik heb liever een HDD die zich voed via de usbkabel naar de xbox one maar of dat ook in performance/stabiliteit ook iets waarneembaar is?

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Joepie, kan ik weer mn WD passport gaan gebruiken waar al mn mp3tjes op staan.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Beide werken. Major Nelson gaf zelf aan een bus-powered disk te gebruiken.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als de loading times er duidelijk op vooruit gaan, tsja dan is zo'n externe HD best wel interessant :eek:. (al moet ik er waarschijnlijk in de toekomst toch aan geloven aangezien ik alles digitaal koop)

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wel goed om te zien dat MS zeer regelmatig updates uitrolt.
    Deze externe HDD update kan ik wel waarderen gezien ik alles digitaal inkoop.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  7. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Tot nu toe bijna elke maand een update :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij de PS4 scheelde dat soms best veel. Moet er wel bij zeggen dat sommige juist de laadtijden vergroten.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is ook de bedoeling. Ze zeiden voor de release dat de console simpel te updaten is en dat ze dat iedere maand gaan doen. :)

10. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Nee toch? Er zijn iets van 40+ games op dit moment.

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Heeft iemand de Xbox one stereo headset al? Ik wil hem namelijk gaan bestellen bij Microsoft.de :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vriend van mij heeft hem en is wel tevreden over. Zelf ook een paar keer gebruikt en hij zit lekker je kan hem lang dragen zonder er last van de krijgen. Je hoeft hem ook alleen maar aan te sluiten op de controller en verder nergens anders en dat is ook wel handig. Geluid is oke. Komt niet in de buurt van een echte surround headset wat ik zelf gebruik maar kon in BF4 prima horen waar voetstappen vandaan kwamen en kogels en na een tijdje was ik er wel aan gewend.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PC drivers voor de Xbox One controller komt "Soon. Very soon" volgens Major Nelson. :)

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  15. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Misschien een hele domme vraag,
    Maar tijdens de setup (heb net een One) kan ik kiezen voor de tv gids,kan dit ? of heeft dat van invloed op de regio wat ik natuurlijk niet wil ivm aankopen

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga hem van de week ook kopen om s'avonds BF4 te kunnen spelen. Het spreekt me vooral aan dat je geen kabels of batterijen meer nodig hebt, naast de verbinding met je controller. Hopelijk is de geluidkwaliteit niet slechter dan de TB X41. Hiermee had ik echter last van een soort piepend/krakend geluid op de achtergrond, waar veel mensen zich niet aan ergerden. Ik wel dus :x

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    TV Guide werkt nog niet in Nederland. Regio kun je altijd aanpassen via Settings > System > Language & Region. Vervolgens Xbox One een keer herstarten en klaar.

Maar ik adviseer je om 'm gewoon in de USA regio te zetten en daarin te laten staan. Kun je cheap games kopen. $ - € koers is gunstig.

18. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ja precies, Amerikaanse account is gewoon erg gunstig.
    Tv kijken werkt prima, gids komt later wel

19. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb ook een bone headset gekocht, maar dan de Turtle Beach Xo4´s. Ik weet dat ze over het algemeen mediocre worden gereviewed, maar op marktplaats stonden ze voor 40 euro inc. Nieuw inclusief adapter. Voor dat geld vind ik het allemaal best.

EDIT: Ding binnen: geen audio adapter. Daar ga ik zeker werk van maken.

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Net Wolfenstein gekocht maar ja door mijn geld heen nu haha Dus ik wil nieuw tegoed halen. Nou deed ik dat voorheen met paypal via MS store US maar nu zie ik daar geen optie staan om het tegoed zelf te kiezen wat je wilt. Dus niet 25-50 dollar maar gewoon de optie om zelf je waarde te kiezen... kijk ik er nou overheen?

EDIT!

Gelukkig kan het nog wel :)

http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-gift-card/productID.289171900

Laatst bewerkt: 24 mei 2014

Deel Deze Pagina