1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox one free games with gold zou uitzijn, maar ik kan blijkbaar dat gratis game niet vinden en/of geen ondersteuning mijn regio..

    Iemand die het al werkende heeft gekregen en zoja hoe en waar ?
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    als het per vandaag zou zijn dan zal het ongetwijfeld niet onze tijdzone zijn

    Edit: was het niet 9 Juni ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de de One games is nog geen datum.

    Grote kans dat dat volgende week is. Tijdens de E3.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  4. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Mijn controller was dan ook leeg. Na de verwisselen van batterijen van mijn controller hield de adapter het voor gezien. Verder heb ik maar 1 controller, maar lijkt het me zeer sterk dat het daar aan ligt, aangezien dat talk headsetje die bij de one zat wel nog gewoon werkt, evenals mijn XO4's en de controller zelf.
     
  5. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    De gratis One games zijn gekoppeld aan de release van de nieuwe Dashboard update.
    Er is nog geen datum voor deze update.
    (Ik doe mee aan de Xbox One Update Preview)
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dankzij de startpost ben ik al een stuk wijzer geworden, maar als ik het dus goed begrijp blijft ik alle DLC behouden die ik nu in de UK Marketplace aangeschaft heb met giftcards, als ik straks switch naar Nederland?

    Is er op dit moment trouwens een manier om ergens online in te kunnen loggen om mijn One account te zien? Als ik naar Xbox.com ga en inlog met mijn Microsoft account, zie ik alleen mijn 360 content en gegevens.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2014
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, alle DLC is NIET regio gebonden. Maakt dus ook niet uit in welke store je de game gekocht hebt. Je kunt de DLC uit iedere store later kopen.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Top! Thanks!
     
  9. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, mijn fifa 14 heb ik officieel gekocht in de US store. maar nu had ik dus fabrieksinstellingen gedaan en alles er af gehaald. en Fifa 14 vanuit de UK store geinstalleerd (want dan kan ie nederlands) xbox weer terug gezet op US. maar nu staat er 2x een fifa icoontje bij my games & apps ..
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik van de X360 games weet is dat er voor iedere regio ook een game in je lijst kwam te staan. Je kon dus achievements halen voor dezelfde game in verschillende regios. Ik denk dat dat hier ook het geval is.
     
  11. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies dat dacht ik al. heb nu ook al sommige achievements in het nederlands staan, en de rest allemaal in het engels.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe zit het met dat laatst paar min opnemen? Als je zegt Xbox record that neemt hij toch een deel op? Kan dat ook zonder Kinect straks
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Neem aan van wel. Komt een update aan waarmee je met de controller makkelijker de dashboard kan besturen
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit lijkt me dus niks, Dashboard is al niet snel als je aan het gamen bent. Gister dacht ik tijdens het laden van de map even snel naar uploads te gaan, dit duurt stiekem toch vrij lang. Het is niet *even snel* switchen. Ben bang dat dat straks voor Record That ook niet zal zijn.

    Ook moet je dus uit een online match om naar je dashboard te gaan om iets op te nemen, oftewel je hebt net een vette actie maar je moet wel even stoppen met verder gamen...
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.454
    Leuk Bevonden:
    5.019
    Misschien een toetsencombinatie op je controller?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo gaar :{ op de ps4 kan je gewoon naar dashboard gaan en daarna weer verder gaan met het spel.. Maar filmen op de PS4 is zonder camera sowieso een stuk makkelijker denk ik met die record button op de controller.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je gaat ook niet echt uit de game als je naar het dashboard gaat.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee maar je stopt dan wel even met spelen om naar de opneem functie te gaan. Oftewel in On Line kun je in die tijd al weer dood zijn. Heb je net een vette actie moet je vlug vlug naar je dashboard, hopen dat je loading time snel genoeg is of de 30 seconden zijn al weer voorbij. En je moet elk filmpje editten omdat je actie hebt waarin je stil staat.

    Ik hoop dat ze dit gewoon als ingebouwde knop maken langs notifications oid, dan is het snel genoeg gedaan. Maar ook dan moet je de game even closen om het te doen, ook al gaat de game gewoon door op de achtergrond.

    Blij dat ik gewoon die Kinect daarvoor heb, even roepen tijdens het spelen en ben klaar.

    Dit zou wel ideaal zijn inderdaad. Start + select tegelijkertijd oid.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Op de one precies hetzelfde, dus niks gaars aan.

    Filmen is makkelijker op de one vind ik, want xbox record that en bam, bij mijn ps4 moest ik op die knop drukken en was het soms een screenshot omdat je 2 of 1 keer moest drukken, en als dan die knop niet goed werkte ging het vaker fout dan met xbox record that eigenlijk.
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de PS4 werkt het opnemen bagger of zelfs helemaal niet.
    Preffer toch meer naar de X1, die heeft dit veel beter voor elkaar.
     

Deel Deze Pagina