1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb genoeg potjes gespeeld. En vergeleken met de SNES vind ik het echt heel erg slecht. Had liever geen remake gezien dan dit. En de SNES versie speel ik nog regelmatig met heel veel plezier. Moet er wel bij zeggen dat ik de N64 versie ook heel erg slecht vond.
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    maar waarom vind je het slecht dan?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    8) laten we een snes game met een current-gen vergelijken... tsja dan blijven vaak de herinneringen stukken beter.

    Al vind ik persoonlijk KI een prima game en volgens mij is de game ook opgepakt door de tournament scene, dat zegt vaak ook wel weer wat.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Puur door gebrek aan een andere fighter.
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    haha. Right :lol: Ze gaan een 'slecht' spel spelen door gebrek aan beter. Schijnbaar ken je de fighting community niet goed genoeg. Die gaan namelijk liever oude goede fighters spelen dan nieuwe slechte fighters.

    Bij volgende evo Fighter Within:+
     
  6. -Japster-

    -Japster- Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om videobestanden op de xbox one af te spelen die op mijn pc staan? Dus een soort van delen van mappen. Zo ja, kan de xbox one ook srt (ondertitels) bestanden afspelen?
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik geloof dat ze daar mee bezig waren. Ik geloof dat het nu alleen maar kon via een bepaalde omweg. Not sure though
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair als iets niet goed gaan ze het echt niet spelen. Dan blijven ze gewoon oudere games spelen. Zeker op dat niveau.
    Doe het zelf ook met simracing nog steeds. Zijn genoeg andere sim games op de PC die nieuwer zijn maar nog steeds gebruikt iedereen nog rFactor meestal voor belangrijke leagues. Ook al komt die game uit 2006 het werkt nog steeds het beste. Tenzij er een andere game komt die het beter doet dan switchen we wel over.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg ook dat ik het een slecht spel vind.

    Met de reden die ik geef over het spelen zegt nog niks over de game zelf. Het is ook de enige NextGen fighting game. Tuurlijk gaan ze die spelen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dus zoals ik zei. Competive leagues switchen niet zomaar over. Naar een nieuwe game.
    Er is een reden dat CS:GO en League of Legends zoveel gespeeld worden. Zijn oude games maar werken goed. Dus als competive leagues toch aardig wat KI gebruiken zegt dat wel wat over de game.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeg ook niet dat ze switchen. Komt er gewoon bij. En sommige games lenen zich gewoon heel goed voor competitive gaming. En ga nou niet zeggen dat alle games die voor competitive gaming goed zijn. Populair is dan een beter woord.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een reden dat ze populair zijn. Omdat ze goed werken.
    Zie mijn reactie over rFactor.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik. Ze werken goed voor die tak: competitive gaming.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus dan ook voor de normale gamer. Dat betekend dan dat de core goed is en de game gebalanceerd is. Daar heeft de normale gamer ook baat bij.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar kijkt de huidige 'normale' gamer helemaal niet meer naar. Daar draait het nog puur om de graphics.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De ps4 heeft volgens mij gewoon Injustice, maar KI draait ook nog eens 60 fps en dat is ook wel te merken ;).

    Daarnaast onderscheid de game zich ook erg van andere fighting games door zijn manier van vechten.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu gaan wel alleen aardig offtopic. Het gaat erom als competitive leagues KI oppakken dat dat wel iets zegt over KI. Zeker bij competitive fighting games. Waar ze aardig kieskeurig zijn en ook laten horen als iets niet goed is.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jup, daarom even wat toffe Xbox Feedback voorstellen:

    Otogi moet terugkomen: linkje

    Snap to smarglass (party/etc): linkje

    3D Blu-ray support: linkje

    Instant match: linkje
     
  19. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Otogi?? Nooit van gehoord
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]2iTOPR3GXpU[/yt]

    Een bekende hack'n slash game op de Xbox ;)
     

Deel Deze Pagina