1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Headset 2 dagen geleden opgestuurd voor reparatie en nu al terug verzonden (Nieuwe als goed is) morgen binnen. Gaat aardig snel reparatie support ben er blij mee igg. :cool:

    Mocht ie weer snel kapot gaan is de headset Microsoft 70 euro , - een aanrader? Voor een alternatief?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  2. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop echt dat codemasters zeer binnenkort f1 2014 gaat onthullen,had dat eigenlijk wel op de e3 verwacht!
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou eerder voor een TB oid gaan. Kwaliteit van dat soort headsets is een stuk beter dan de standaard dingetjes die je bij een console krijgt of die je officieel kunt kopen. Die je bij de PS4 krijgt is echt om te lachen. Dat ding kan goed €1 kosten en het geluid is nog minder dan waardeloos :lol:
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    is het niet meer mogelijk om livecards uit USA te kopen en te gebruiken?

    Ik had ergens een gerucht opgevangen...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jawel. Alleen direct op je Xbox betalen met Paypal en US locale werkt niet meer sinds een paar maanden
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan. Moet je wel een US site vinden waar ze voor $ verkocht worden. Niet via een Europese of Nederlandse site voor € kopen in ieder geval. Dan haal je geen winst uit de wisselkoers.

    Met CC wel toch nog?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    CC ook niet geloof ik.
    Een goede site voor giftcards is Target, die accepteren ook PayPal.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer alleen van Target is adat je geen optie hebt voor 60 dollar. Wat toch de meeste games kosten. Haal ze daarom altijd gewoon bij de US MS store zelf. :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb laatst nog wel BF4 gekocht met CC in de US store.
     
  10. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik koop ook nog steeds met mijn cc direct uit de store op de xbox,ligt denk ik aan de cc:)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien pik ik vandaag een Xbone op. Ik heb de FAQ gelezen (wat een gedoe met die marketplace). Zijn er nog andere dingen die ik moet weten voor ik het koop? FAQ is november voor het laatst geupdate.
     
  13. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou eerst even denken hoe je je games wilt aanschaffen. Wil je 'all digital' gaan of wil je gewoon 'fysieke' games kopen. Als je 'all digital' wilt gaan zijn er een paar opties hoe je games kan aanschaffen. Dit kan uiteindelijk veel geld schelen, dus zeker waard om even in te verdiepen.

    Voor de rest spreekt het allemaal redelijk vanzelf. Ga je btw voor de X1 met of zonder kinect?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee het "gedoe". Je moet even iets extra doen om goedkoop games te spelen maar is een minuutje werk ofzo met giftcards. :)
    Verder is niet iets speciaals wat je moet weten. :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Digitaal heb je de game alsnog sneller dan fysiek ;).
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    dat hangt wel van je internetsnelheid af :+
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Wow. Wist niet dat outlast ook beschikbaar zou komen op de X1. Ben een enorm fan van horrorgames, maar heb deze nooit gespeeld. Hoor er goede verhalen over. Deze ga ik denk komende week wel ff halen dan
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zonder. Misschien dat ik later nog een keertje alsnog Kinect erbij koop, maar in eerste instantie dus zonder. Het enige wat ik op dit moment wil van Kinect is auto sign in, maar dat is me geen extra €100 waard!

    Ik ga niet all digital óf retail. Retail heeft normaal gesproken mijn voorkeur, maar een mooi koopje laat ik digitaal niet schieten. :p

    Als ik de startpost goed begrijp is dus de content die ik aanschaf wel gekoppeld aan mijn gamertag (yayy), maar tegelijk ook aan de regio waar ik het aanschaf? Dat kan verwarrend worden als ik vaak switch. :+ Excel document bijhouden waar ik games heb gekocht.

    Mijn NL gamertag is gewoon te gebruiken?
    Microsoft geeft garantie en vindt het prima dat we importeren?
    In september kan ik switchen naar NL marketplace?
    Welke regio gebruiken jullie hier?
    Ik had net een slimme vraag, maar die ben ik vergeten. Ik post wel als ik het weer weet. 8)

    Giftcards? Als alternatief voor Paypal?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor $ 20,- valt dat wel te doen lijkt mij? Wel opvallend dat die zomaar ineens op de MP staat, volgens mij had niemand dat zomaar verwacht.

    @Dullie,

    Je kunt ook gewoon auto-sign-in doen zonder de kinect ;) dat gebruik ik ook, is veel handiger dan met de kinect. (al is het wel een toffe feature, ma'ja)

    Je kunt gewoon je NL gamertag gebruiken, je moet je console als je WP zien, daarbij kun je gewoon switchen van regio en taal, hierdoor is je console dan in de US regio (hier heb ik hem op, en volgens mij de rest ook) maar kan je account gewoon NL zijn, momenteel wordt alleen Xbox Music geblokkeerd. (i.v.m. je regio)

    Je switcht dus je console zijn regio, dus je zou gewoon kunnen switchen in september naar de NL regio.

    Je moet giftcards gebruiken i.p.v. paypal omdat die tegenwoordig geblokkeerd is, tsja games digitaal kopen ging nog nooit zo makkelijk :+ ma'ja ze moesten onze pret bederven.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014

Deel Deze Pagina