1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat zal ze goed doen idd. Hier een gratis game omdat je Gold hebt en het erbij hoort. Maar wel eerst even Kinect kopen. Kom op even nadenken. ;)

2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    sorry hoor, maar is het nou echt zo onredelijk als ze een kinect titel gratis doen. Je doet net of dat totaal niet reëel is. Ach, het zal wel aan mij liggen.

Hebben ze dat bijvoorbeeld nog niet gedaan op x360 of ps+? Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk echt aan mij :'-(

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie ze echt wel Kinect Sports weggeven hoor. 1 gewone titel en 1 Kinect. Niks vreemds aan.

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Yes, I'm not alone in this fight :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch niet logisch. Onderdeel van Gold is Multiplayer, Deals with Gold en Games with Gold. En dan ga je een game weggegeven waarvoor je nog extra hardware nodig hebt. Dan heb je toch geen voordeel uit je Gold.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jawel, die andere gratis game.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook niet want je bent twee games beloofd toen je Gold aanschafte.

8. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    we krijgen er deze maand toch ook maar 1. Ga jij maar proberen je geld terug te krijgen ;)

Ik denk dat we hier in de discussie niet uit gaan komen. De toekomst zal uitwijzen of we kinect titels gaan zien

Laatst bewerkt: 26 jun 2014
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja, dan nog. Je hebt 2 games gekregen, zoals afgesproken. :p Tenzij er in de kleine lettertjes staat dat ze je geen games zullen geven waar je Kinect voor nodig hebt mogen en zullen ze dat vast doen.

Kijk alleen al naar de nieuwe maand; ook maar 1 game. Een herhaling van Max telt niet.

Kinect Sports vind ik gewoon té obvious. Kan me totaal niet voorstellen dat ze het niet gaan weggeven omdat er een sku zonder Kinect is.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dulle gaf toch een voorbeeld van een gewone game en een Kinect game. Daar gaf ik antwoord op.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is Guacamelee wel 1080p/60? :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    who gives a shit

Game is awesome, speel het gewoon.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus jij was blij geweest nu jij een Xbox (zonder Kinect) hebt en Gold. En al Max had gedownload dat ze nu Kinect Sports hadden gegeven aan je?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was niet boos geweest.

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    tuurlijk zal er gezeik komen van mensen. Dat maakt het echter nog niet ondenkbaar. Nu zitten ook veel mensen te zeiken voor deze free game. Dat houd je altijd.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wat anders dan een game geven die misschien de helft maar kan spelen. Of je dit een leuke game vind of niet je hebt wel een game gekregen die je tenminste kan spelen.

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    doelde er eigenlijk meer op dat we er maar 1 krijgen

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus zullen mensen er niet blij mee zijn nee. Maar het is Microsoft. Kinect zal altijd belangrijk blijven voor hun, en om dat wat aantrekkelijker te maken zou ik Kinect games in de GwG niet bepaald vreemd vinden. Ook al heb ik er niks aan. Al geven ze het een keer als 3e game weg bv.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ja en?

Ja dat zal prima zijn. Want dat is niet niet beloofd van tevoren en is het dan gewoon een extraatje.

Laatst bewerkt: 26 jun 2014
  20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    veel mensen zitten te zeiken dat ze maar 1 game krijgen (terwijl 2 games beloofd zijn). Schijnbaar vindt MS dit niet erg, daarom is het niet ondenkbaar dat ze ook ooit een kinectgame geven ( want dan worden mensen ook pissed)

Anyway, ik snap je punt Hybrid. Ik ben het er alleen niet mee eens. Zoals ik al zei, de tijd zal het leren wat de gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina