1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    pff. doe eens normaal man. Zet die caps lekker uit, daar irriteer je alleen maar mee.

    Wat betreft je vraag. Kan je iets specifieker zijn? Wat geeft de xbox precies aan. Had het vroeger een keer op me 360 en toen bleek het bij mijn live account te zitten. Ik moest toen de beveiliging updaten door een telefoonnummer door te geven. Kende iemand die dit ook had en bij hem lukte het niet. Na 15 minuutjes in de live chat met een MS medewerker was het opgelost. Wel even je caps lock uitzetten dan.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Veel plezier op je PS4 \o/
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die caps zijn niet echt nodig.

    Wie je het daar best mee kan helpen is MS zelf. Je moet je MS account verifiëren om de zoveel tijd voor beveiliging. Heb er zelf ook wat problemen mee gehad maar als het steeds terugkomt gewoon even contact opnemen met MS. Via chat of telefoon.
    Heb je vraag ook even in het goede gedeelte gezet. Want hij stond in het 360 gedeelte.

    Aan de andere members probeer ook even normaal en inhoudelijk te reageren anders laat het achterwege.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556


    Iets minder caps zou erg op prijs gesteld worden.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wil je nu voorkomen dat hij en PS4 haalt? :+
     
  6. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak dat gezeik van Windows Live, dan willen ze me een 1-time use code sturen voor de veiligheid, en dan doen ze dat naar mn ANDERE windows live account. Als ik dan daar in wil loggen willen ze me ook een code sturen, maar dat heb ik nog kunnen weigeren. Laatst heb ik die melding ook op de XBOX 360 gekregen, weet niet meer of dat ook op de ONE gebeurde.

    MBT mijn post een pagina terug, ik heb de xbox geretourneerd, de conclusie van een paar mensen op de officiele xbox-fora is dat er een probleem met de electriciteit was, wat zij ook hebben meegemaakt bij de Kinect-less XBOX ONE's. Als dat het ergste is, ik overwoog toch om later nog eens een kinect 2.0 op de kop te tikken, maar ik had 'm al geretourneerd voordat ik t te lezen kreeg.

    Wat vinden jullie van de ONE zonder Kinect? Wat zijn dan de punten waarop de ONE beter is dan zijn rivaal? Ik vind persoonlijk de interface en Halo games belangrijke punten, maar ik ben wel benieuwd naar inzichten. Vooral omdat je overal leest dat de PS4 sterker is.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat het aan de elektriciteit ligt. En dan opeens geen probleem als je Kinect hebt. Klinkt totaal niet logisch imo. Waar naartoe heb je hem retourneert? Naar MS of naar de winkel waar je hem gekocht hebt? Je had hem pas net toch?
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Klinkt logisch, elektriciteit. Toch?
    Als je de elektriciteit wegneemt is het geluid ook weg, dus moet het daar wel aan liggen. :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus als je een game opstart heb je geen elektriciteit meer nodig. Good to know. :+
     
  10. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie grappen hoor :p Als je een Kinect aansluit op de XBOX ONE zal die console toch meer stroom verbruiken? En ik mag aannemen dat de console daar ook voor gebouwd is. Ik kan me wel indenken dat er wat gevolgen zijn. Vooral omdat als ik een game opstart het geluid totaal verdwijnt, en als ik iets download dan gaat het gewoon door. Dus de HDD lijkt het niet te zijn, het is niet het geluid van een harde schijf die aan het werk is. Een fan is het waarschijnlijk niet omdat het zomaar ophoudt als ik een game opstartte. Wat dan wel? :D

    Ik heb hem geretourneerd naar de winkel waar ik m kocht, en verzocht dat ik een vervanger zou krijgen. Ik ga pas bij Microsoft aan de telefoon hangen als ik de console wat langer heb. Zoals toen mijn 360 een RROD kreeg.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je voor de Halo games gaat maakt het toch niet uti welke console beter of sterker is. Voor alleen een interface zou ik geen console halen of een keuze maken.

    Ik weet niet of je Destiny als Halo game ziet?
     
  12. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja de Halo games zijn bijna jeugdsentiment voor mij, altijd van genoten. Maar die games zijn niet de aanschafprijs van een console waard denk ik. Ik was gewoon benieuwd hoe jullie de ONE zonder Kinect zien. Is het een compleet product?

    Destiny als Halo game.. hmm.. heb gelezen dat het eng veel op Halo lijkt, maar zo ziet het er niet per se uit. Het is wel een van de 3 games die ik dit jaar bereid ben te kopen denk ik :p Van die games als Titanfall redden het bij mij net niet.

    Wel aardig forum dit :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja hoor. Ik heb zelf er een met Kinect. En ben verbaasd hoe vaak ik het echt gebruik en het werkt ook goed. Maar is je Xbox een stuk minder als je hem niet hebt? Nee.
     
  14. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    gebruik de kinect nooit eigenlijk
    komt door mijn kostelijke uitspraak denk pfffff .hopelijk straks in september met Nederlandse taal wel gaat werken hahaha of zou er ook een Brabants dialect keuze bij zitten whahahaha.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    XBOX AAN KUT!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool.

     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het Xbox On commando is de enige die vrijwel nooit werkt bij mij :mad:.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Brabants... wat moet die Fries dan wel niet ? :lol:
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou gewoon, XBOX IT GIET OAAAAN!
     

Deel Deze Pagina