1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Klopt, en daarbij vind een casual gamer het misschien juist tof, mannen(jongens) zijn over het algemeen gek van voetbal en auto's dus ik begrijp die keuze van games wel.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Major Nelson op reddit mbt Lego.

     
  3. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren de tijd genomen om tombraider te voltooien...wat een heerlijke game is dat zeg! Mooie grafix goed verhaal en met een goede surroundset geweldig geluid/sfeer :D
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen krijgt toch Fifa en Forza? Enige wat de day one pre order krijgt is Dance Central? Logisch dat die game tegen gaat vallen voor velen toch?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan valt de actie toch niet tegen. Je krijgt nog steeds gewoon 3 games.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen krijgt er toch 2? Dan is de actie maar 1.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt toch niet uit. De actie was beloofd en die krijg je. En moeten ook niet doen of een pre order laten staan nou zo extreem moeilijk is of speciaal.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je mag een jaar langer wachten om opnieuw te horen dat je wederom geniaad wordt? Want in mijn ogen is dat gewoon. Je zou iets speciaals krijgen, iets extra's en dat is alleen 1 game. Die andere games had je okk gekregen zonder day one pre order dus die mogen we niet meetellen. Nee MS NL is erg goed bezig :emo:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het zeiken om het zeiken. Ik ben speciaal omdat ik een jaar geleden op een knopje heb gedrukt om te pre orderen. "En ik ben dan de enige die gratis games mag krijgen" Of dat zo speciaal is. Of je daar ook iets voor hebt moeten doen ofzo. Wees blij dat iedereen een mooie deal krijgt na die teleurstellende delay van de release.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zolang ik er geen policies mee breek is het ok. :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is goed dat iedereen een mooie deal krijgt. Ook zeker voor die prijs. We moeten wel eerlijk zijn, want iets anders hadden ze ook niet mee moeten aankomen.

    Maar voor de day one pre order had wel iets beters bij mogen zitten dan Dance Central. Gooi er dan een top game bij die dan net uitkomt.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hybrid, volgens mij doelt G-force helemaal niet op het feit dat het exclusief dient te zijn. Echter werd er een jaar geleden gezegd "voor 20 augustus besteld en je krijgt van ons een cadeautje" Als dat dan Dance central is (want de rest krijg je ook NA 20 augustus) is dat toch vrij teleurstellend te noemen. Maargoed de laatste keer dat ik hier over begon werd ik uitgemaakt voor mentaal gestoorde en idioot en what not dus laat het hier maar bij :) Echter vind ik het vreemd dat mensen niet erkennen dat de pre-order deal vrij mager is
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat mensen ook niet moeten overdrijven of die pre order nou zo speciaal is. Heb je eigenlijk niks voor moeten doen. Nu krijg je Dance Central. Tsja of je het leuk vind of niet is de vraag maar wel logisch bij de Kinect versie. Daarnaast krijg je wel nog steeds die volledige Day One editie. Die je anders gemist zou hebben.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De pre-order zelf is natuurlijk niet speciaal. Maar omdat er zoveel import mogelijk was en je dat geen import haalt en toch voor dat 'speciale' wilt gaan wat je beloofd is...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou die krijg je ook. Want een import met 3 gratis games en Day One editie ga je niet vinden. Dus dan heeft het wachten wel voordeel gehad.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja ben ik het niet mee eens. 450 euro voor een titanfall bundel klinkt toch beter in mijn oren
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar dan moet je Titanfall wel leuk vinden. En waar is die 450?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja Amazon natuurlijk.
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Kan je dan ook de Netfilx abbo gebruik van een ander? Of werkt het alleen met games.. 8)
     

Deel Deze Pagina