1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Argh, weet iemand hoe je de poorten bij UPC horizon op NAT open zet..
    of een plaatje van wat ik moet invoeren bij forwarding

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Evolve was puur een voorbeeldje. :)

Dat is wel fucking cool zeg. Gewoon meteen spelen dus. Hopelijk activeren ze dat wel gelijk op release, niet dat je de hele dag wacht. Ah zullen ze vast en zeker vaste tijden voor hebben.

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Uh, dat gaat over pre-orders, niet pre-loading.

4. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Kon ik ook allemaal prima, filmpje downloaden geen enkel probleem.
    KPN heeft mij binnen 1 week 3 nieuwe modems gestuurd en toch bleef ik problemen houden met downloaden van updates.1 van de 3 modems was ook gewoon stuk bij aankomst en de 1e monteur wist het ook niet meer.
    Bij de test stond ook gewoon nat type open en toch waren en bepaalde poorten gesloten bleek achteraf.
    Alleen voor updates gebruikt miscrosoft andere poorten dan normaal dat vertelde de xbox helpdesk en die zijn bij sommige providers automatisch of met verouderde apparatuur gesloten.

Maar het was alleen een tip hoor.....

Laatst bewerkt: 25 jul 2014
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke router heb je?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar denk niet voor Xbox One in NL

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat je niet kan reageren op een comment op je activity feed. Dulle zit mij steeds lastig te vallen op mijn vids maar kan niet op zijn comment reageren. :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha :+ Kun je helemaal niet reageren op video's, of alleen niet die waar iemand (ik dus) al een comment heeft geplaatst?

Maar ik ben wel benieuwd naar welke games nou automatische opnames maken. Ik keek echt uit naar die feature en het wordt nauwelijks gebruikt. Alleen Max deed het soms (niet op de momenten waar ik het nodig vond, maar dat maakt niks uit!)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat lukt dan ook niet. Ook geen resspond ofzo als ik op jou comment ga staan. Dik irritant en nutteloos dan. Battlefield 4 doet het nog steeds constant hier. Al vind ik het maar irritant eigenlijk. In het begin deed die dat ook bij ieder level die je omhoog ging.

Deze deed die laatst nog. Vind het zelf niet zo bijzonder maar de game wel dus.

http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=6e488474-1b5d-4442-ad73-b347d41ed48e

Laatst bewerkt: 26 jul 2014
  11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb liever tig nutteloze filmpjes met een paar goede ertussen dan helemaal niks zoals nu :mad:
    Ik dacht dat Peggle ook opnames maakte, maar ook daar niks. PvZ niks. Killer Instinct niks. Destiny niks (in de beta dan, maar ik verwacht ook niks in de full game). Meh.

(het wordt tijd dat ik BF4 weer eens ga spelen, die map zegt me helemaal niks :+)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja. Ik maak genoeg filmpjes met "Xbox Record that" :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik mis mijn Share knop op de Xbox controller :'-( DVR snappen gaat zo clunky en traag tov dat.

Maar nog steeds zie ik me gewoon niet praten tegen een apparaat. Ik heb jaren Kinect gehad en ik voelde me altijd zo een ongelofelijke lulhannes als ik dat deed :+ Dus, geen spijt ervan dat ik geen Kinect heb, ik baal gewoon dat er geen Share knop is, of iets gelijkwaardigs (combo van die rare streepjes knop + RT bv)
    En meer games moeten gewoon automagisch opnames maken. Als mensen het niet leuk vinden moet er per game een optie zijn om het uit te schakelen. Iedereen happy!

edit: Hebben ze het er ooit over gehad om de opnametijd van 5 minuten te verlengen naar een kwartier oid? Zou wel fijn zijn.

Laatst bewerkt: 26 jul 2014
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ze dat wel beter gaan maken voor controller nu Kinect er niet meer standaard bij zit. Dubbelklikken op de Xbox knop om te snappen die we net gehad hebben is de eerste stap denk ik.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou wel mooi zijn. Dan ook gelijk een screenshot functie. En dat allemaal vóór de release van Sunset Overdrive en ik ben happy.

Als ik toch bezig ben; ze mogen het ook wat gemakkelijker maken om je pins te sorteren/rangschikken. Waarom het niet zoals WP8/Windows 8 is is me een raadsel (bv A ingedrukt houden op de tile om die daarna vrij rond te bewegen). De hele tijd Move to Front om er een beetje orde in te krijgen is irritant.

En dan gelijk tiles doorzichtig kunnen maken om een wallpaper in te kunnen stellen!

Sommige design keuzes (ook op de PS4 hoor :p) zijn gewoon zo vreemd. Dat zouden ze bij het design team toch ook direct moeten merken dat het niet erg fijn is, waarom moeten ze eerst een jaar lang naar feedback van ons luisteren :+ En het is nog vreemder als Windows 8 wel al een hoop van die gewenste functies heeft.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan wel de pins zo indelen zoals je wilt met Smartglass. Dan veranderen ze ook op de Xbox. :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, dat wist ik niet. Dat is wel handig dan. Gelijk even proberen.
    Al zou het nog beter zijn als je de xbox kunt customizen zonder aparte apps. :p

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. DqG Picture

DqG Picture Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vrienden hebt met een xbox 360 kunnen die gewoon in de partychat met mensen met een xbox one of kan dat helemaal niet?

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kan helemaal niet ;)

Deel Deze Pagina