1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    je loopt achter..

Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor mij wel :) ik wil ook gameplay stuff opnemen en mijn xbox echt puur gebruiken voor de coop en exclusive games. Die spellen ga ik dan ook digitaal aanschaffen en wil liever niets verwijderen :)
    Klopt. Beide consoles mogen wel een update wat dat betreft

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Bij te weinig ruimte een oude game deleten en de pin op het hoofdmenu gewoon houden.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op de PS4 is het een groter zooitje dan op de X1. Hoe meer je installeert hoe groter de chaos is. En alles staat in 1 lijn. Moet tabs of zo komen hier voor.

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

En als je 'm weer spelen downloaden zeker?
    Zie ik me al doen met games van 50gb

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja moet dan denk ik de game deleten die je denkt het minste te spelen. Of de komende tijd niet meer, of misschien helemaal niet meer.

Iedere keer als je wilt spelen 50GB binnen halen is denk ik ook geen optie.

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Probleem is dat je dan NOOIT meer ff spontaan (vul hier een willekeurige game in) kan spelen.
    Ik heb met de 360 vaak genoeg gehad dat ik met een maatje ff wat wilde gamen en we gewoon ff GoW gingen doen of toch ff PGR, oh nee, zullen we Portal2 ff doen, weet je wat ook wel ff leuk is COD, nah toch maar weet GoW.
    Dit kan niet als je steeds je spellen moet verwijderen en weer downloaden.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan is een grote externe HDD voor jou de enige oplossing. Ik ga in ieder geval de games waarvan ik zeker weet dat ik ze wil houden en niet doorverkopen, allemaal digitaal kopen (Battlefield, Halo, Borderlands). Alleen SP games zoals Assassin's Creed en Tomb Raider zal ik nog op disc kopen zodat ik die eventueel kan doorverkopen. Disc verwisselen is er niet meer bij voor mij en de prijs van €45,- in de US store bevalt me wel. Een te volle HDD zijn problemen voor later en maak ik me niet zo druk om.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bwahahaha, games deleten. Pfft :+ Ik heb nog Beta's van maanden geleden op de PS4 staan. Ik delete niks totdat ik geen ruimte meer heb. :p Digitale boekenkast!
    Uhm, maar dan geen boeken natuurlijk.

Of op de 360... Heb ik zelfs Yaris nog geinstalleerd staan. :cool:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja bedoelde ook op het moment dat je schijf vol is :+

Op de PS4 heb ik ook nog niks gedelete. Beta's staan er ook nog op :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe preview update btw. Wel nice dat ze nu boven messages op het home dashboard ook activity laten en of je een like ofzo hebt gehad.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1408 bedoel je? Heb je die nu pas? :+
    Heb die al sinds vorige week.

/edit: Oh wacht. Een update binnen de 1408 update. :+
    Heb 'm ook binnen. Mooie toevoeging inderdaad. :)

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ben even benieuwd naar jullie mening, ik kan morgen eventueel naar Duitsland afreizen om daar een Xbox One te halen bij de Duitse Media Markt. Die hebben daar nu zo'n 19% btw actie, waardoor de prijs voor een xbox one + kinect ongeveer uitkomt op zo'n 370 euro.

Of is het slimmer om te wachten op de Nederlandse release in September? Dan ga ik voor de kinectloze versie, MM NL heeft die namelijk voor 400 euro staan incl. fifa 2015 en Forza 5.. kan dit? Echter staat er ook een versie zonder games op de site voor dezelfde prijs, vraag me dus af of die twee games dan niet alleen zijn voor mensen met een preorder van voor 13 augustus.

Wat zouden jullie doen?

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Voor die prijs hoef je er geen woorden aan vuil te maken... KOPEN!

Ik heb hem gekocht bij release in Duitsland en nog geen seconde spijt van gehad! :9:thumbs:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee iedereen krijgt die twee games. :)
    370 is een mooie prijs. Als je een Kinect wilt. Of je vind FIFA 15 en Forza tof en was je toch al van plan die te halen dan zal ik daar op wachten. :)

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hmm, het scheelt maar 22 euro.. weliswaar met kinect, maar krijg er twee games voor terug.

Morgen even bellen of ze ook de kinectloze versie hebben in Duitsland, die zou dan 336 o.i.d. moeten zijn..

Opzich is die Nederlandse preorder met FIFA en Forza dan nog steeds het meeste waar voor je geld?

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je geeft zelf t antwoord al.
    Spreken jou die games überhaupt wel aan ?

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Taalinstellingen

Weet er iemand of Microsoft het vrij kiezen van de in-game taal nog op de Xbox One gaat veranderen?

Op de 360 was het namelijk zo dat games vaak hun in-game taal lieten kiezen op basis van de regio die in het dashboard was ingesteld. Dit was behoorlijk irritant in sommige games aangezien de vertaling in menu's, voice-overs en ondertiteling van het allerlaagste niveau was, als het niet al onleesbaar was. Ook komen dialogen totaal niet tot hun recht als ze niet in het Engels/origineel gesproken zijn en/of geschreven worden.

Nu kon je dit in de 360 simpelweg aanpassen door een Engelse regio (UK/US) te kiezen. Je hielt dan weliswaar de Nederlandse marketplace, maar de games waren dan gewoon in het Engels.

Nu is het zo op de Xbox One dat je regio bepaalt welke talen je kunt kiezen in het dashboard. Kies je UK, dan kun je alleen Engels kiezen. Kies je Frankrijk, dan kun je alleen Frans kiezen et cetera.

Het probleem is dat, in tegenstelling tot op je 360, je regio nu ook bepaald welke marketplace je krijgt. Een op Frans ingestelde Xbox One krijgt de Franse marketplace en een op UK ingestelde Xbox One krijgt de UK marketplace, ongeacht welke regio er op je Xbox Live account staat ingesteld. Wanneer je iets op een UK marketplace wilt kopen, moet je een factuuradres hebben in de UK en op de Franse marketplace moet je een Frans factuuradres hebben.

Hierdoor, wanneer je de games in het Engels wilt hebben, moet je een Engelse regio kiezen. Zodra je op de marketplace iets wilt kopen, moet je de regio- en taalinstelling veranderen en je Xbox One herstarten.

Als iemand die over een aantal maanden een Xbox One gaat aanschaffen, lijkt me dit behoorlijk irritant. Zeker gezien andere platformen hier geen last van hebben. Weet iemand intussen of Microsoft dit nog gaat veranderen? Want ik zal absoluut nooit mijn games in het Nederlands gaan spelen met dit soort waardeloze vertalingen en dialogen. :emo:

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alles op de US marketplace kopen :p

Ik vroeg mij of wat mensen gebruiken voor hun controllers? een oplaadbare pack of batterijen (want dat kan bij de One controller nog he?)
    En wat zijn echt nuttige accessoires om erbij te hebben? De stereo headset omzetter zal ik sowieso al erbij gaan halen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Play & Charge Kit voor m'n controllers.
    Verder gebruik ik de Turtle Beach PX4 headset i.p.v. de standaard Xbox One headset.

Deel Deze Pagina