1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt een beetje moe van de download speeds op de Xbox One. Een 700mb update van Guacamelee moet niet 10 minuten duren met 88 down. Als ik de test mag geloven.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn die prijzen van de controllers al gedaald? Want 60 euro vind ik nog te gortig :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat niet incl p&c?

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb dat zelfde probleem, en dat ook met de updates van de One. Heb zelf 90 down..

5. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Ja het is maar goed dat de nederlandse server nog niet activeerd zijn aangezien hij hier nog niet officieel uit is.....

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je van de US servers download dan gaat je snelheid wel wat omlaag. Maar die 700 mb zou binnen een paar minuten wel binnen moeten zijn met die snelheid.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zeg hoe moet je nou dat EA Access ding kopen. Met geld wat op je account staat gaat het dus niet en moet het via Paypal.

Mijn Xbox One regio staat op USA en ik heb dus wel een paypal account met een Amerikaanse adres die is gekoppeld aan mijn Gamertag. Paypal is trouwens wel gewoon Nederlands voor hier in Nederland gewoon maar heb een USA adres opgegeven toen met het toevoegen op je Xbox Live account.

Is Paypal echt de enigste manier om het kopen? Kan het niet op een andere manier?

net geprobeerd te kopen via Paypal maar dat werkt dus niet :mad: en Creditcard kan je toch niet toevoegen op je account ?

Hoe moet dat nou ?

Zou leuk zijn als ik nog een reactie zou krijgen :mad::mad::mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2014
  8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Discussie er over op voorgaande pagina's.
    Maar het lijkt er op dat per maand wel werkt maar voor een heel jaar niet.

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Per maand werkt bij mij ook niet. Krijg een foutmelding op de xbox one als ik voor 1 maand wil kopen. Wat doe ik nu verkeerd? Is mijn Paypal wel goed, zijn de instellingen wel goed, ik weet het niet hoor :'-(:'-(

Even voor de duidelijkheid

Ik ben dus naar www.microsoftstore.com gegaan en heb USA gekozen omdat mijn Xbox One regio ook op USA staat. Daar heb ik zojuist een nieuwe Paypal toegevoegd aan mijn account. Wel een USA adres gebruikt en dan wordt je doorgelink naar Paypal om het te bevestigen dat je die Paypal account wilt gebruiken. Heb ik dat nu goed gedaan ?

Ik heb het dus nu geprobeerd te betalen via die Paypal account op de Xbox maar ik krijg dus de melding van :

Your Purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

Error code: PBR9002 D44BB9CB-E685-41D6-8553-1C609182C6A9

Wat doe ik verkeerd ?

Moet er ook een creditcard zijn gekoppeld aan dat Paypal account? ik wil ook wel geld op me paypal account zetten maar ik weet niet of dat nou het probleem is

Iemand ??

/Mod Je heeft niet steeds te dubbelposten. Mensen geven wel een keer antwoord.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat is je probleem.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Je moet dus geld op je paypal account zetten anders werkt het dus niet ?

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja. Tenzij jij specifiek toestemming heb gegeven aan PayPal om aankopen van je bank af te laten schrijven. Als je bank aan je PayPal gekoppeld is kan dat ook.

Maar in dit geval weet ik vrijwel zeker dat je dat niet heb gedaan.

Edit: Vrij logisch ook dat het niet werkt, hoe komt EA anders aan zijn geld?

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Mijn bank is gewoon gekoppeld aan me paypal account en moet kunnen afschrijven als ik iets aankoop via internet. Hoe zit dat dan ?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zit zeker niet in de preview program van Xbox?

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Is het nu niet voor iedereen? Ik moet zeggen dat ik nog niks gekocht heb sinds de "PayPal-truc" weer werkt.

Mocht het aan dat preview programma liggen, dan is dat je antwoord Maver.
    Anders ligt het toch aan je instellingen van PayPal. Als ik jou was zou ik in ieder geval eens proberen om geld te storten op je PayPal en dan kijken of je de aankoop kan voltooien. Lukt het niet kan je altijd je geld weer terugschrijven naar je bankrekening.

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nee dat niet. moet toch niets uitmaken? dat EA Access is voor iedereen beschikbaar nu.

Ik heb even gekeken maar ik kan andere dingen op de usa market ook niet kopen met met me paypal. Moet ik nu echt geld op me paypal account zetten en dan een aankoop doen? gaat het dan wel werken?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee de algemene update is er nog niet. Zal we een van deze dagen zijn.
    Die block op Paypal was er opeens een paar maanden geleden maar na een van de preview updates van vorige deed die het weer voor mij.

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zoals ik hierboven zei: proberen kan geen kwaad.

En als het niet lukt en je wilt niet wachten, je kan een creditcard koppelen aan je gamertag. Dat is dan de enige manier voor nu denk ik.

Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heeft niets met EA Access te maken. Heeft met lokalisatie te maken, en die update heb je pas als je in het Preview Program zit. En dat duurt even voordat de rest dat krijgt.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een nederlandse creditcard, hoe kan ik deze dan koppelen aan me USA account ? Dat kan toch helemaal niet want je moet een USA adres hebben voor die Creditcard

Hoe kan ik dan nu met Paypal betalen ? of gaat dat simpelweg gewoon niet.

Geld op de Paypal account zetten heeft dan zeker ook geen zin ?

/Mod Let op dat dubbelposten. Nu al de derde keer.

Deel Deze Pagina