als je de voice studio app download, dan staat alles in het Nederlands. Het is dus op zekere hoogte geimplementeerd
Moet nu ook wel eigenlijk. Dit is het laatste moment voor een update voordat die in Nederland uitkomt. Zie ze niet speciaal een patch maken voor tier 2 ofzo naast de normale update.
Toch is het bullshit. Eerst een jaar uitstellen vanwege implementatie van de voice commands en taal e.d. en vervolgens een jaar laten (waarschijnlijk) de voice commands niet in orde hebben.
Dit was vanaf het begin natuurlijk een heel groot broodje aap verhaal. Natuurlijk had het allemaal geen donder vandoen met de NL voicecommands en weet ik het wat voor regio gebonden onzin.... het had gewoon vandoen met productie en ja dan denkt M$ liever aan hun eigen portemonnee en levert het apparaat alleen in landen waar er veel verkocht kan worden. Heeft het ze geholpen? schijnbaar niet link
Nee joh. Maar als je dan zo'n verhaal op hangt, moet je in ieder geval zorgen dat je je eigen "leugentje" gefixed hebt.
Had niet eens door dat de augustus preview was afgelopen. (multiple game dvr deletes, yess. Fuck you fifa met het opnemen van iedere loze redding. Mijn geweldige doelpunten mag, maar wie interesseert die reddingen nou )
Krijgen jullie 'm dus beide gewoon? De 1409 update. Benieuwd of ik 'm dan ook krijg. Als Preview Update member van het eerste uur.
"we're making it available to more folks this round, but not all - that will come in another update. Thanks for your patience while we do this staged roll-out into Preview! "