1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    heb zelf ook het kaartje rechtstreeks in me tv. Helaas is er voor ons nog geen optie :'-(

Snap is wel handig opzich. Het hangt echter van je eigen gebruik af of je het wilt gebruiken, maar hier kom je wel achter tijdens het gamen.

Heb zelf de remote niet. Zie zelf het nut er niet van in, omdat je het ook allemaal met de controller kan doen. Puur gebruiksgemak denk ik. Er zijn veel mensen die ik ken die het apparaatje wel hebben en het heel fijn vinden.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die adapter klinkt interessant! Dan maakt het dus niks uit dat je een CI+ module gebruikt? Is daar al meer informatie over?

Als op die manier idd tv te kijken is, ga ik zeker die Media Remote kopen. Is 18 euro op amazon.de, dus dat is geen geld. Maar denk niet dat ie nu al toegevoegde waarde voor mij bied.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Merci!

En snap-to-smartglass is idd wel echt heel tof idee ja!

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Is het al mogelijk om je nederlandse creditcard toe te voegen op de xbox one want betalen via paypal lukt niet. Ik wil dat EA Access aanschaffen maar dit schiet niet op. Betalen via giftcards gaat ook niet werken want je kan het niet betalen met de het geld wat op je account staat.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als ik het zo lees heeft de One dus ook een beetje een functie als receiver. Ik twijfel dus een beetje hoe ik straks mijn X1 ga aansluiten. Ik denk dat ik 'm toch gewoon koppel aan mijn receiver, zodat het daar gewoon een mooie centraal punt is voor al mijn audio en video.

Hoe hebben jullie dit gedaan? Je X1 gebruikt als center of alsnog aangesloten op je versterker/receiver?

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Kan gewoon! Zo heb ik het iig gedaan om een maand EA access te kopen. Gewoon op Xbox.com bij payment options een creditcard toevoegen en dan zorgen dat je daar een US adres invult (ik heb zelfde adres gedaan als toen ik m'n Paypal toevoegde). Dat mijn CC geregistreerd staat op een NL adres maakt dus blijkbaar niks uit. En mocht het zijn dat m'n bank m'n CC hierdoor blokkeert (omdat er een afschrijving wordt gedaan door een buitenlands adres), dan kan dat ook weer gedeblokkeerd worden door te bellen en het uit te leggen. Ga ik van uit ;).
    En meteen nadat ik m toegevoegd had, kon ik bij EA Access de CC kiezen om te betalen. Vergeet niet om het ook weer stop te zetten! Polak kies je voor een maand, dat wordt stilzwijgend verlengd telkens! En als je langer dan een paar maanden wilt, kun je beter een jaar nemen, scheelt je de helft.

Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  8. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    De deal van Redcoon lonkt, maar een vraagje: MOET ik mijn XBL regio omzetten om de console uberhaupt te kunnen gebruiken, of kan ik een disc-game kopen en tot 5 september op de market place wachten?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom zou je wachten op de NL store?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hoeft niets om te zetten.
    Plug & Play.

Per 5 Sept (ongeveer) komt de NL Store beschikbaar.
    Tot die tijd moet je een ander land als thuisbasis kiezen. :)

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    De tv adapter heeft geen ci+ mogelijkheid. Dat houd in analoge tv bij Ziggo en basis digitale zenders bij UPC. Dan houd t voordeel van die adapter meteen op, want je wil natuurlijk wel HD en minimaal digitaal maar natuurlijk ook al je zendertjes kunnen kijken. Ze moeten t stroomverbruik omlaag gooien bij decoder+xbox... tv kijken word zo een flink stuk duurder ;)

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Aangezien ik de X1 met Kinect heb, kan ik m'n Xbox gewoon aanzetten en dan zet ie automatisch m'n receiver ook aan :).

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet iemand het volgende: ik heb gewoon €€€ op m'n account staan, maar als ik iets via Xbox.com wil aanschaffen kan ik alleen een CC koppelen. M'n saldo is nergens te vinden. Iemand een idee?

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je saldo ging niet mee toch

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Toch gewoon MS account? Zou overal moeten werken lijkt me.

16. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je saldo's checken op:
    https://commerce.microsoft.com/
    Rechts onder je naam kun je de verschillende "wallets" per land kiezen.
    Xbox one aankopen op xbox.com kunnen alleen nog in de landen waar die is uitgekomen. Even local veranderen links onder op de site.

17. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Nee,
    Je geld/punten die je op je Nederlandse account hebt gezet zijn niet geldig op de Amerikaanse markt en omgekeerd.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik, maar dat werkt ook niet. Mijn saldo is niet toegankelijk via Xbox.com.
    Dat snap ik, al is hier iemand op het forum die beweert dat je €/$ kan mergen...

19. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Mergen is niet mogelijk. Ik heb even geen bron maar zoeken op de help pagina van xbox zal je zien dat dat niet kan.
    Het is zelfs zo als je je acount "verhuist" naar een ander land je geld weg is.
    Maar als je geld niet op die commerce pagina staat dan heb je geen tegoed.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er 75 euro op staan, maar via Xbox.com is er niks van te bekennen!

Deel Deze Pagina