1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou, er woont volgens mij nu een meid in d'r eentje in ons oude appartement, dus denk niet dat zij er wat aan heeft. Maar dan zou ik dus helemaal naar Den Bosch op en neer moeten om m op te halen :confused:
     
  3. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Naja, de meeste games speel ik 1 keer uit en speel ik daarna niet meer. Tenzij het een game is als Call of Duty of GTA. Maar games waar ik alleen singleplayer van speel, die koop ik toch lekker op disc zodat ik ze weer kan verkopen. :D Zoals Ryse heb ik ook digitaal, maar heb ik uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Battlefield 4 viel me zwaaaar tegen, ook digitaal gekocht. maarja die games verkoop ik liever alleen dat kan dus niet nu. Discs switchen boeit me niks. vind ik geen moeite. Sharen met iemand anders hoeft voor mij ook niet. Ik share nu met m'n broer, maar hij is ook discs gaan kopen dusja.
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik lees nu een beetje door de laatste pagina's en nu lees ik dat je digitale games kan delen met vrienden? Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt?
    Heb namelijk al sinds november een Xbox one en heb inmiddels 7 digitale spellen uit de us store gekocht. Kan ik deze dus delen?
     
  5. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Er is wel en manier waarop je digitale games kan verkopen, maar dan moet je op de eerste plaats niet uit de store kopen en geen codes kopen.
    Je koopt het spel dan gelinkt aan een gamertag, hiermee log je in, je installeert de game, verwijdert deze gamertag weer en speelt zo de game verder op je eigen gamertag. Wil je de game verkopen geef je diegene die ene gamertag met inloggegevens waarna hij hem daarvan kan installeren en als ie wil op zijn beurt ook weer kan verwijderen en verder spelen op z'n eigen gamertag.
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    To dat er eentje besluit die gamertag op z'n One in te stellen als home-console.......
     
  7. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is dan ook de bedoeling hé, een spel dat ik verkoop hoef ik zelf niet meer te spelen. Die gamertag stond bij mij als home-console ingesteld zodat ik er met mijn eigen gamertag op kon spelen. Op het moment dat je de game doorverkoopt geef je diegene de inloggegevens van die gamertag met het spel erop, deze gozer stelt die gamertag bij hem in als home-console en kan zo op zijn normale gamertag spelen. Hij kan dus(net als een fysieke disk zo vaak als je wilt doorverkocht worden). Dus ik snap niet precies wat je bedoelt met totdat iemand besluit die gamertag als home-console in te stellen, als ik hem verkoop hoef ik hem immers niet meer te hebben.
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Dat ze dan de beschikking hebben om op je account te komen en er dan van alles mee kunnen doen dus lijkt me niet echt een optie !!
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo: dat hebben ze ook helemaal niet. Toegegeven, het is een nogal grijs gebied en ik blijf er ook liever van weg, maar je bent niet echt snugger bezig als jij je eigen accountgegevens aan iemand doorgeeft..
     
  10. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal goed. Waar het op neer komt is dit. Wil jij je digitale games kunnen verkopen, dan moet je ze NIET redeemen op je primaire gamertag. Wat je doet is een nieuwe gamertag aan maken en hier je gamecode op redeemen. Je stelt je xbox vervolgens voor deze gamertag in als home-console en zo share je die game automatisch met elke gamertag op je console. Wil je de game verkopen, dan verkoop je dus NIET de gegevens van je primaire gamertag, maar alleen de gegevens van die gamertag met alleen dat ene spel erop en verder niets qua gegevens. Diegene stelt zijn xbox vervolgens voor die gamertag in als home-console, op dat moment kan jij er niet meer bij. Ik zou wel zo netjes zijn en tegen een misschien onwetende verkoper vertellen dat hij het wachtwoord ervan mag veranderen, omdat ik in theorie anders zomaar weer kan inloggen op mijn xbox en de gamertag weer kan instellen als home-console, het wachtwoord veranderen, en hij er niet meer bij kan. Het is misschien omslachtig, maar als je je digitale games verkoopbaar wilt houden..
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hoeft geen jullie te zeggen hoor ;). Ik begrijp het heel goed.
     
  12. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Oh ja, ik wist niet dat je reageerde op Kevacez, maar wat is het probleem met inloggegevens geven van een account waar voor de rest fake gegevens in staan met 1 game eraan gelinkt?
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan maar een paar keer per jaar je homeconsole veranderen. Ik weet niet of dat een paar keer per gamertag is, of een paar keer per console. Maar ik zou erop letten. Verder klinkt het als goede handel.
     
  14. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Per gamertag, 3 keer om precies te zijn. Het kan natuurlijk zijn dat de gene die de game als derde heeft, hem ook nog aan een vierde wil geven binnen een jaar, maar dat gaat dan dus niet. Het is natuurlijk ook niet optimaal, maarja. Wat ook een mogelijk nadeel kan zijn aan deze methode is dat als je eerst altijd je games deelde met iemand anders dat nu ook niet met deze games kan, omdat je ze immers al met jezelf (je primaire gamertag en de andere) deelt. Delen met een tweede kan dan niet meer.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke, dit is heel weird. Ik was Diablo 3 aan het spelen, en merkte dat 1 Achievement niet wilde unlocken. Nu zit ik net Netflix te kijken, en opeens uit het niks popt dat Achievement op 8)
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, achievements zijn nog beetje bugged. Is bekend. Ik had zoiets ook met Max laatst.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kut...m'n Xbox One Day One Edition is dus toch verzonden....Naar Den Bosch :eek:
     
  18. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb een vraagje,

    Heb sinds mei een xbox one en al die tijd m'n xbox op US staan en dat wou ik ook graag zo houden ivm games. Alleen zou ik ook graag EA access willen. Kan ik dit het beste met zo'n 3V-card doen of m'n xbox op Nederlands zetten en hem dan halen met Paypal om vervolgens weer terug te switchen na US. Of zitten hier nog enige nadelen aan?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahaha
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kan EA access niet via de US store dan?
     

Deel Deze Pagina