1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Er staat bij controller update ik hem in moet pluggen met een USB-kabel, maar die zit er toch helemaal niet bij?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, maar je kan het met elke telefoon oplaadkabel doen :)

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, maar je kan elke micro-USB kabel gebruiken. Er zit er wel een bij de Play and Charge kit.

5. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    met alle respect ik heb mijn X1 van in november 2013en en 2 weken geleden een ps4 bijgekocht de X1 is muisstil en de ps4 is echt gelijk een stofzuiger!

ik lees hier ook dat mensen problemen hebben met games binnenhalen, dat ligt volgens mijn aan je verbinding , ik heb supersnel internet van telenet in +- 30 MIN haal ik een volledige game binnen, na +- 5 MIN kan ik al spelen!
    ik snap jullie probleem niet, als je een zwakke internet verbinding hebt , kun je toch niet willen dat je randapperatuur supersnel is

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leten we aub niet gaan vergelijken please. Waarschijnlijk is er iets mis met die van Winterbase waardoor die geluid maakt.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb er net even een filmpje van gemaakt, zet 'm zo hier neer.

Edit @Hybrid , mijn filmpje:

Lijkt wel op deze:

Laatst bewerkt: 6 sep 2014
    Hybrid vindt dit leuk.
  8. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd sorry Hybrid mijn fout!!

9. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    @WinterBase Dit hoort niet hoor. Ik heb dit iig niet bij mijn console. Dit is idd een raar krakend geluidje, terwijl je in principe alleen de ventilator lichtjes hoort

WinterBase vindt dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet goed idd. Had @Maddmonkey ook volgens mij? Je kan proberen even echt alles weer los te maken en weer goed aan te sluiten. Anders omruilen idd.

WinterBase vindt dit leuk.
  11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dank, was er al bang voor maar dan gaat ie terug.

Balen, ja dat tweede filmpje zag ik net ook in een ander topic en was gepost door @Maddmonkey. Alles al opnieuw aangesloten maar helpt helaas niet.

Bedankt allen! :thumbs:

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jammer dat een Chinees je console niet goed gemonteerd heeft. Het is vrij makkelijk op te lossen, maar dan moet je console open en lijkt me niet de bedoeling bij een nieuwe console. Omruilen dus.

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb precies hetzelfde. Ik ga ook alles opnieuw aansluiten en kijken of het dan minder word. Anders gaat die van mij ook terug. Jammer maar het is niet anders :mad:

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Totaal geen last van eigenlijk.
    vind het menu vrij vlot reageren.
    Tov van de playstation ziet er iig stukken volwassener en meer af uit.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij is dat ook het geluid wat ik heb wanneer de One in instant on staat en wanneer ik in het dashboard zit. Weet het niet zeker. Zal thuis eens goed luisteren. Wel minder om te lezen dat die installs ziek lang kunnen duren, maar 9 van de 10x is dat dus te verhelpen door effe offline te zijn wanneer je een gamedisc installeert? Tot nu toe het grootste nadeel dat alles geïnstalleerd moet worden. Maar das dan ook het enige minpunt so far.

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Lekker dan. Mijne is in ieder geval ingepakt, ik slinger m'n PS4 maar weer aan :cool:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had alles geregeld om retour te sturen en toen hield die van mij er mee op 8) alle kabels eruit en erin hebben geholpen voor mij.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat heeft bij mij niet geholpen =(

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij mij werkte dat dus niet. Integendeel, toen ik de stroomkabel er opnieuw instak en aansloot in het stopcontact, maakte mijn xbox zelfs herrie terwijl die uitstond |:- Gelukkig is dat nu voorbij maar het oude probleem blijft bestaan.

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Hoort de XOne helemaal muisstil te zijn? Ik had hem in een kastje staan met een schuifdeurtje ervoor en toen hoorde ik niets, maar nu ik hem er even uit heb gehaald hoor ik ook een vreemd gekraak. Het zal toch niet?? Kutzooi

Deel Deze Pagina