1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, leuk is dat... dlc codes voor de One moet je dus niet meer via Xbox.com invoeren! Het staat blijkbaar standaard gekoppeld met de 360 en als content hebt die voor zowel 360 als One is wordt het automatisch naar de 360 gedownload. Wees gewaarschuwd!
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh :') Maar toch handiger via die guide :9
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Supergoed nieuws van die oktober update zeg. Sneller naar je friendslist kunnen zonder dat je een game uit hoeft te gaan. Dat is oa iets wat me nogal stoorde, kan gewoon makkelijker, kon op 360 ook. Netjes!

    Hoewel...

    Als je nu in een game al 2x de X knop tapt..kun je ook een party zien door te snappen en dan blijf je ook in een game. Dit zal wel geen snappen worden dan?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan je dus straks ook met friends en messages doen. Dan blijft die ook in de game.

    Dashboard is ook een stukje sneller btw. Merkte dat gelijk. :)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik snap niks van die preview zooi. Ik heb blijkbaar ook die preview update, maar ik zie geen verschil steeds...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je iets gedownload vandaag? :p
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaat dat automatisch?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan of je hem op instant on hebt staan. Maar meestal duurt dat iets langer. Kan je beter altijd gewoon bij systeem en kijken of je "update console" geactiveerd is.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de nieuwe preview update echt heerlijk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel nice. Beter staat daar ook gelijk de optie om vrienden te inviten dan. Ik heb besloten de Xbox One de eerste tijd lekker op energy saving te houden. Instant On is cool, maar ik speel nu vooral veel online games en dan hoef ik niet persé snel terug in de game te komen. Misschien straks in november met Dragon Age dat dat een ander verhaal wordt, wie weet. Ik dacht altijd dat de opstart tijd van een full reboot fucking lang was, nou het viel mij gigantisch mee toen ik dat even uitprobeerde vandaag. :)

    En wellicht zoals jij zei blijven dingen dan ook wat vlotter werken. Heb overigens nog maar 100gb over van de HDD. Wordt de X1 ook trager als je echt veel erop hebt staan?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, ik heb nu de update pas. :+
     
  12. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat kan ik het beste doen om m'n muziek te streamen naar m'n xbox dan, via DLNA? Ik wil gewoon een playlist vanaf m'n pc afspelen op m'n xbox. Maar heb nog nooit DLNA gebruikt dus weet niet precies hoe het zit. Eventueel wil ik 't ook met films doen.
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Het is natuurlijk altijd beter als de xbox nog wat GB heeft als ik jou was zou ik voor een externe hardeschijf gaan
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou top die updates... denk er over om te gaan afmelden voor die beta updates.
    Ik heb hem een uur geleden aangedrukt om nog even een uurtje te knallen met Destiny en zit nu verdorie nog te wachten tot die 256mb eindelijk binnen is.
    M$ doe hier wat aan of laat het gewoon... Grrrr :mad:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    30 seconden hier. Weet niet waarom mensen daar last van hebben.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut man. Zal binnenkort toch echt moeten gaan gebeuren. Forza Horizon 2 komt er ook aan en dat is vast geen kleine jongen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja heb het zelf nog gepost. Die is 35gb. :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ahahah oh shit inderdaad ja. Op zich zou die er nog wel op passen dan.

    Het lijkt me trouwens tof om de Xbox One zo in te stellen dat wanneer ik de X1 aan zet, dat mijn tv en surround set ook aan gaan. Kan dit echter zonder Kinect? Ik kijk bij de opties en het is of met Kinect of met een IR cable, geen idee wat dat is echter.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2014
  19. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Weet iemand toevallig een email adres van Microsoft klanten service? of iets wat op die afdeling lijkt.
     

Deel Deze Pagina