1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Even checken of ik dat game-sharing goed begrijp. Verbeter me aub als ik er naast zit.

Kan ik een account aanmaken speciaal om games mee te kopen in de store en deze vervolgens delen met een vast groepje waar ik altijd mee game?

Ik stel mijn Xbox in als Home Xbox, vervolgens sign ik in met dat aangemaakte account en koop ik een willekeurig spel. Vervolgens verwijder ik dat account van mijn Xbox en speel ik dat spel met mijn eigen originele account. Ik geef de gegevens van het speciaal aangemaakte account door aan een maatje, hij signed en download de game ook. Vervolgens verwijderd hij het account en geeft het weer door aan de volgende. Werkt het echt zo simpel of zie ik iets over het hoofd? Moet haast wel toch?

Ik game dus met een vast groepje van vier vrienden en gezamenlijk willen we dan dat account aanmaken en games kopen en delen. Is dat überhaupt mogelijk?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, een account kan maar op hetzelfde moment maar op 1 xbox als hoofdaccount aangemeld zijn. Gamesharen doe je met twee man. De een koopt het en de ander kan het door dat account als hoofdaccount te gebruiken ook spelen op zijn account. Je kan er niet een eindeloze loophole van maken

3. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Jammer, ik vond het al simpel gedacht van mijzelf. :D

Hoe werkt het dan. Wel zoals ik zei, maar dan voor twee man?

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij stelt het account van iemand in als hoofdaccount en diegene doet dat ook bij jouw account. Daarna kan je het account verwijderen of laten staan en met jouw account de spellen spelen die de ander heeft. That's it.

In een groepje van vier betekent dit dus 2 gameshare groepjes.

Santino vindt dit leuk.
  5. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Een vriend van mij heeft Destiny. Kan hij die game met mij sharen? En kan ik bijvoorveeld ook weer een andere game van een andere vriend spelen?

Maar levert dit niet restricties op? Kan ik wel tegelijk met die gene dezelfde spel tegelijk spelen? En kan ik wel online multiplayer?

6. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Thanks.

We kunnen dus niet een nieuw account maken en dat account alleen gebruiken voor game sharing? Dus met dat account de games kopen en downloaden en vervolgens spelen met ons eigen account?

Ik zoek naar een omweg zodat we niet elkaars main account hoeven te installeren.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat kan niet. er moet met dat account gespeeld worden.

Joh, je kan gewoon jouw email van je gamertag aanpassen. Je regelt dat je op de US store zit en je hebt voor 22-23 euro Destiny als je gameshared. Waarom moet je een omweg hebben?

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Even iets geks wat me gisteren opviel:
    Ik zat in het donker te gamen op de beamer en ik stoorde me vreselijk aan het witte xbox logo van de controller. Weet iemand of dit lichtje softwarematig uit te zetten is of ben ik gebonden aan het plakken van een stukje tape??

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Stukje tape.

10. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit meestal op de bank :lol:

11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Misschien is dit een hele domme vraag:
    Ik wil graag geld toevoegen aan mijn account op mijn Xbox One, maar ik heb geen credit card en geen PayPal. Kan dit ook nog steeds met Microsoft Points (met zo'n code)? Ik las ergens hier in dit topic ook dat iemand zei dat als je het op internet doet dat het dan aan je Xbox 360 wordt toegevoegd en niet aan je Xbox One..

12. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Ja je kunt gewoon nog met Microsoft Card betalen op je Xbox One

Kijk bijvoorbeeld op deze website:

http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is ongetwijfeld vaker gevraagd...maar als ik deze punten zou willen gebruiken voor de USA Marketplace, dat kan gewoon of moet er nog iets anders gebeuren?

14. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Ja dan moet je deze hebben :thumbs:

http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-usa.php

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dank jullie wel!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Juiiiiist, die laatste. Ik zat al te kijken. Gewoon van 50 dollar 50 euro maken zeg, naaiers. Ain't gonna happen. Dus die code kan ik gewoon invoeren en klaar? Hoef geen fake adres of wat dan ook op te geven? Dat laatste is zeker alleen met creditcard? Ik ga nog niets halen, absoluut niet nodig. Maar straks met Dragon Age Inquisition bijvoorbeeld.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Bij offgamers kan je gewoon met Ideal betalen:thumbs:

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je zult wel een (fake) US adres nodig hebben bij de US Store.
    Pak gewoon een hotel of Walmart in een tax free state, en je bent klaar.

Betalen bij Offgamer kan gewoon met o.a. PayPal.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok prima, geen probleem mee. Dit moet zeker wanneer je de code invoert of hoe precies? Kan geen kwaad om het alvast precies te weten. Heb nog niets gekocht digitaal zelf.

Deel Deze Pagina