1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En een HDMI kabel 10cent ofzo, reken maar uit wat ze er liever bij doen :p
     
  2. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Bij een next gen console bij zo goed als elk spel je Music en/of ingame sound aan moeten passen om vrienden te verstaan, dat is niet waarop iedereen zit te wachten dacht ik zo :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon kut idd.
    Wat je wel kan doen is gewoon je PC headset in je TV duwen. Komt al het geluid via dat en voor je voice heb je dan Kinect?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan toch gewoon wel een headset erbij kopen?

    komt er geen premium bundel incl headset en extra controller ofzo?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan idd ja. Maar die dingen staan voor 50 euro op sites net als de play and charge kit. Kunnen ook place holders zijn.
    Premium bundel heb ik nog niks over gezien.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:


    Sony zal vast gewoon een bluetooth headset uitgeven hiervoor! Of compatible maken met bluetooth headsets! _O_
     
  7. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je zo'n aansluiting tegenwoordig op TV's zitten, of zeg ik dan iets heel raars? :9 ( /edit ik zeg iets heel raars, zat in gedachten met de headset aansluiting van m'n keyboard :lol: ) En krijg je dan alsnog niet al het geluid over je headset (waarbij je dus hetzelfde probleem houdt) i.p.v. alleen de speech?

    Ja, zou niet weten waarom niet? Maar denk wel dat er een stuk minder uiteindelijk dan een headset hebben (wat ik overigens wel vreemd vind, hoeveel kost zo'n ding nou?), als je het namelijk vergelijkt met een willekeurige game wat op zowel de xbox 360 als ps3 is, tel je in de ps3 lobby een stuk minder mensen met headset.
    (Nou moet ik er wel bij vermelden dat de spraak kwaliteit op de PS3 ronduit knaken is, weet niet hoe het met de officiele BlueTooth headset zit van Playstation? Die heb ik namelijk nooit gehad.)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik op mijn HDTV heb dat wel, maarja dan heb je weer van die vrienden die een op een grote TV spelen en dus niet dicht bij de TV zitten(48"+ bijv.) die hebben vast geen headset of oortjes die lang zijn :x
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide komen door de speakers als het daar op het staan. Als je dan een headset in de TV headset aansluiting doet zal dat denk ik wel hetzelfde blijven.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen dit gelezen btw?
    Ik snap nu wel waarom ook Respawn voor MS gekozen heeft. Blijft natuurlijk nog best een klein bedrijf met maar 60 man ofzo. En dan zijn server kosten hoog zeker als je nog geen winst gemaakt hebt van andere games etc. En van wat ze van COD geleerd hadden zijn ze wel klaar met P2P denk ik.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deels waar, maar geloof er niks van... Ze hebben gewoon een bak met geld gekregen voor de exxlusiviteit. Wat komt er nou van de Microsoft studio's vandaan los van Halo, Forza en Gears?

    Halo moet je maar liggen en de laatste halo is imo crap online, hetzelfde geldt voor de gears franchise dan blijft alleen Forza over.... Niet veel dus ;-)

    De cloud gaming is echt wel een key feature, maar pas voor over 1,5 jaar en verder zal het zich bewijzen, tot dan is Respawn ingekocht voor good will en exclusiviteit, niks anders...
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aannames! Dat zullen we nooit weten.

    Misschien onderschatten we de cloud ook gewoon wel... :eek:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Deels waar maar geloof er niks van" hmm. :+
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Of overschatten we het. Kan alle kanten nog op gaan.

    Er zijn wel wat stukjes in het artikel waar ik zo mijn vragen bij heb
    Dus minder lag, betere matchmaking e.d. Dat is goed nieuws. Maar, in welk opzicht een grotere wereld en Physics? Dat lijken mij toch dingen die bepaald en berekend worden door de One CPU en niet door een server CPU. En welke AI? Het is toch een MP spel, of zitten er bots in? En dan wederom de vraag, die ik ook heb bij grotere wereld en physics

    Ja, maar als ik het goed begrepen heb in het geval van Forza is het niet de cloud die de AI berekend maar verzameld het gegevens over de driving style van jou en vrienden en is het vervolgens weer de One CPU die deze gegevens omzet en de AI van Forza aanpast. Tenminste, zo begreep ik het.

    Maar goed, we zullen zien. Ook dit artikel heeft voor mij een iets te hoog marketing gehalte. Wil niet zeggen dat het niet waar is, maar ik neem het allemaal nog een beetje met een korreltje zout. Ik denk dat we pas echt iets met zekerheid erover kunnen zeggen als de One op de markt is.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit wel AI in. Het is ook meer een MP game in een SP verhaal.
    Rond de MP map vechten ook AI tegen elkaar maar daar heb je niet direct meer te maken. Dus daar mag wel wat delay inzitten denk ik.

    Dit is wat Bach zei. Producer van BF4.

    Maar denk dat we eerst moeten focussen op die dedicated servers. Dat kan gewoon een meerwaarde zijn gelijk bij de launch. :)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan hebben we dus glasvezel +++ ofzo nodig als cloud zo zou moeten gaan werken. Of top-engineers :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zelfs met fiber en een optimaal geconfigureerd thuisnetwerk is de latency al veel en veel en veel te hoog om zaken die je binnen 1 frame berekend moet hebben uit te besteden

    dat wil niet zeggen dat je niet van alles in de cloud kan doen

    grotere mappen in mp , meer spelers , meer ai elementen op de map e.d behoren allemaal wel tot de mogelijkheden

    want je hoeft geen rekening te houden met de overhead voor de host die je creert als je in een P2P situatie zit, dat regelt de dedicated server allemaal voor je
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik zie de Cloud ook meer voor iets van de toekomst. Ik zit zelfs te twijfelen om al mijn savegames gewoon daar op te knallen. Terwijl ik het eigenlijk helemaal niet wil, maar het is zo handig! :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier laten ze zien hoe Kinect de game audio die door de speakers komt weghaalt en alleen je stem dan pakt.

    @2:12

     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die nieuwe Kinect is zo awesome niet normaal meer.
    Kan niet wachten.
     

Deel Deze Pagina