1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    In instant-on download hij updates terwijl hij in de standby modus staat. Games en apps worden dus automatisch geüpdatet.

    De reden dat er niks van je HDD ruimte af is, komt omdat hij de updates niet meer naast de game download zoals dat op de 360 gebeurde. Nu worden bestanden gewoon vervangen door nieuwe versies zoals dat altijd al het geval was op je PC.

    EDIT: overigens kun je zien wanneer een game of app geüpdatet is. Er staat dan onder "Games and apps" een kleine asterisk bij de game of app.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2014
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Das wel netjes man. Nog een vraagje. Met 360 kon ik mijn foon eraan hangen met USB en muziek luisteren maar heeft X1 dit nog niet of kijk ik verkeerd?

    En dan Xbox Music, kun je die niet in de achtergrond laten afspelen zonder te snappen? Gamed kut met dat dingetje aan de zijkant.
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Al opgelost
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2014
  4. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb je niet die media player app? Daarmee moet het wel lukken, overigens alleen in snap mode tijdens het gamen net zoals met xbox music. Zo jammer dat dat niet kan, een functie die al jaren perfect was geïmplementeerd op de 360. Gewoon op die middelste knop van je controller drukken en die guide kwam naar voren, waar je meteen nummer kon skippen enzo. Hoop toch dat je op de xbox one ooit wel met muziek aan kan gamen zonder dat het gesnapped moet zijn.
     
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap dus niet waarom je met eigen muziek wil gamen, je bent toch aan het gamen dus ik luister dan naar mijn game!
    muziek beluisteren en een game spelen zijn voor mijn 2 aparte dingen!

    je hebt wel gelijk als het op de 360 kon moet het nu ook zeker kunnen
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook amper doe. Hoewel ik een custom soundtrack in een GTA wel echt tof zou vinden. Soms in een RPG als er geen muziek is dan is het ook wel chill.
     
  7. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik deed het zelf op de 360 af en toe. Maar als ik nu terwijl ik speel op de one muziek erbij wil hebben zonder snapmode dan moet ik of gewoon op iets externs muziek afspelen zoals een telefoon of m'n mediaplayer(streamer) aanzetten en het geluid daarvan over mijn speakers laten gaan terwijl ik beeld van de xbox houd. Maar daarvoor moet ik de hdmi kabel die uit de xbox komt weer direct in de tv doen ipv de versterker anders kan dat niet. We wachten wel gewoon op een dashboard update.
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Meer mensen die last hebben van een controller die heel vaak disconnect?
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Is er een mogelijkheid om m'n bandwidth usage te verhogen? Kom nou niet boven de 6mb/s uit terwijl ik 45mb/s heb.
     
  10. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    yup ikke
    gisteravond was het niet normaal
    leuk als je net in het heetst van de strijd je controller ermee kapt.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is toch wel de nummer 1 reden om je One NIET op Nederlands te zetten zeg. Een vriend van me wil perse zijn console op Nederlands hebben. Hij ging DR3 spelen en toen bleek dus dat de voice acting volledig Nederlands was, gewoon.....verschrikkelijk!

    Niet alleen DR3, Ryse ook. Mijn maatje wil gewoon zijn console in het NL hebben zodat hij ook kan invoeren dat hij daar woont maar wel gewoon games in het Engels heeft. 360 had dit. Dit hebben ze nu echter veranderd.....why? En dat ze niet op zijn minst een optie in de console of games stoppen voor de originele voice acting.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    360 had dit niet bij alle games. Om maar te noemen skylanders. Als je je taal van je xbox in het engels had pakte de game frans. Alleen nederlands als je het in het Nederlands had staan. Engelse track zat er geeneens op. Heel dom ja
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej 10.000 Smoke. ;)
    Het is raar idd. Persoonlijk geen last van omdat ik het toch op US hebt staan. Maar toch. Ik denk dat ze het snel wel toevoegen. Zie dat opeens dan verschijnen in een preview update ofzo.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hebben even wat meer games getest zoals Watch Dogs en Forza Horizon 2 en die zijn gewoon weer Engels. Vage shit inderdaad. Maar inderdaad Hybrid, US all the way qua alles gewoon.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope. Ligt aan de servers. Soms haal ik gewoon de volle snelheid van 14MB/s met m'n 120Mbit abonnement. en andere keren maar weer 3MB/s.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: hoe kom ik, als ik in een game zit, bij de lijst met laatste tegenstanders (online), zoals je dat op de 360 altijd kon zien? Bestaat dat nog?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon multitasken via de guide button en naar friends -> recent players gaan. Misschien kan het ook via snapping (dubbel drukken guide button), maar weet 't niet zeker.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net de Media player Preview app getest met mijn Galaxy S4, maar hij ziet niets. Blijft zeggen dat ik een USB device moet aansluiten.
     
  19. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb je op android niet eerst zo'n scherm dat je moet kiezen wat je wil doen met de usb verbinding? Alleen opladen of gebruiken voor massa-opslag. Ik kan zoiets herinneren van m'n htc. Al geprobeerd met gewoon een usb stick?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee man niet getest. Ik zal dat later eens testen. Die optie op Android stond in ieder geval aan.
     

Deel Deze Pagina