1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ja, stel je voor dat ze naar ons luisteren, wat slecht zeg!
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dat zou zo slecht zijn dat de xbone opeens een day 1 aankoop zou zijn.
     
  3. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Als ze écht naar ons zouden willen luisteren, hadden ze voordietijd wel een grootschalige enquete gehouden over hun 'visie' o.i.d. Het gaat nu puur om de dollars.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat weetje niet, als je kijkt naar de visie van Win 8 en hoe ze daar mee omgegaan zijn. Bleh, gezeur van bovenaf dat de startknop terug moest komen.

    De Kinect zit er ook gewoon bij zodat iedereen hetzelfde thuis heeft staan. Nu kan elke dev zelf Kinect support toevoegen.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En het is volledig optioneel...

    Mensen die klagen over Kinect 2.0 terwijl ze het nog geeneens gespeeld/gebruikt hebben....:+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is anders natuurlijk. Tuurlijk het is je eigen keuze als je het wilt gebruiken maar het probleem van mensen is dat je er wel een extra 100 euro voor betaald ook al gebruik je hem niet.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En mensen zijn er enthousiast over terwijl ze het nog niet eens hebben gebruikt? En voor mezelf zie ik erop tegen omdat ze dezelfde beloftes doen bij Kinect 1.0. Waar zijn mn games met goede functies dan? Waarom reageerde dat ding nooit of met een vertraging. Waarom werd mn star wars game deels een dans game xD. Zat redenen om dat ding te wantrouwen
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Forza werkt de kinect perfect.. en dan bedoel ik niet het stuur gedeelte, maar kijk gedeelte uiteraard.
    Genoeg redenen om de kinect te gaan vertrouwen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Misschien met shooters ook wel als je naar links of rechts leunt dat je poppetje dat ook doet, dat zou wel handig zijn.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wauw. 1 game vs 40 mislukte. Ja man... genoeg redenen
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Enquêtes houden is nutteloos... Als je mensen vraagt naar wat ze willen, willen ze wat ze nu hebben, maar dan mooier/beter/sneller. Zo wordt er nooit vernieuwd. Door mensen iets 'op te dringen' wel.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow 40 games uitgekomen voor kinect? :+
    Kinect sports is imoh ook wel te doen.
    Mja, Kinect was in het begin een experiment om te kijken of het allemaal gaat werken bij games. Kinect 2.0 brengt hopelijk verandering aan dat het bij meer games gaat werken.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij hebt toch altijd moeite met opstaan, dus reden 1: "Xbox order pizza". :p
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jonge, dat was ook vervelend. Ik moest helemaal naar mn PC, mn edentifier en mn pinpas zoeken, en dan nog eens jouw bankrekeningnummer en je stomme naam etc
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... heel begrijpelijk. Maar goed, het kan wel! :9

    [​IMG]
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geef Letal maar een pannekoek!
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Kinect 2.0 kan nog zo fantastisch werken, maar ik wil met een controller in mijn hand, zonder poespas, gewoon lekker gamen zonder dat ik moet leunen of voice commands moet gebruiken. En dan moet ik wel een euro of 100/120 meer betalen voor kinect 2.0? Erg jammer.
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap alle haat niet echt tegen de kinnect 2.0.
    Oke oke de kinnect 1.0 had zijn fouten, ik heb hem zelf ook niet, maar wel bij een vriend van me gebruik van gemaakt.
    Was helemaal niks.
    Maar dat kwam misschien ook wel omdat hij nog niet goed genoeg was en de spellen die er voor waren een beetje kinderlijk en goedkoop waren.
    Als ze kinnect kunnen implementeren op een manier dat je het niet moet gebruiken voor bepaalde spellen maar kunt gebruiken, zou ik dat wel heel cool vinden.

    Bijvoorbeeld in een rpg dat je met de D-pad door de menu's kunt bladeren of een boek ofzo of je kunt het doen door een veegbeweging te maken, dan zou ik dat al grappig vinden.
    Of in bv battlefield dat je mensen kunt spotten met een druk op de knop of door te wijzen naar het scherm.
    Ze zouden het op heel veel manieren op een subtiele manier kunnen gaan gebruiken.

    Zolang het maar een optie is en niet een must.

    Ik hoop/denk nu iedere xbox een kinnect erbij krijgt dat we veel meer en betere mogelijkheden en spellen krijgen die ondersteund worden door kinnect.
    Dat het net die kleine toevoeging geeft ipv dat je in je woonkamer 4m2 moet leeg maken omdat je een kinnectspel wil spelen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje gemakkelijk om nu te zeggen: ja maar 1.0 was gewoon nog niet goed genoeg!

    Feit blijft gewoon dat ook op de 'niet zo goede versie' er gewoon niks tofs voor is bedacht. Je kan met irl bewegingen gewoon niet op tegen de inputsnelheid en combi mogelijkheden van een controller.

    Daardoor wordt elke game altijd beter speelbaar met een controller en blijft Kinect een gimmick en geschikt voor dance en fitness zooi. De tech is nice, de toegevoegde waarde voor een 'core-gamer' minimaal.

    Leuk als je kan leanen, door irl te leanen. Ik blijf wel recht zitten met mijn controller, wedden dat ik mijn crosshair een stuk rechter hou en ook sneller en accurater lean? (in zoverre de game het toelaat dat je beetje bij beetje kan leanen).

    Ik zeur er helemaal niet op maar de mensen die denken dat als er in 1.0 geen toffe (of nauwelijks toffe) features zaten die wel in 2.0 zouden zitten omdat de tech beter is zijn imo redelijk naïef.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Win 8 apps op de Xbox One?

    linkje

     

Deel Deze Pagina