1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijne was ook heel snel klaar hoor. Ik ging destiny bijvoorbeeld overzetten, dat was in een minuut of 2 gebeurd.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The April system update is rolling out today, bringing you another round of new features that will make your favorite Xbox One experiences even better. Whether you want easier access to game content, troubleshooting help with party chat or improved achievement notifications, we’ve got something for everyone this month.

Check out the full list of features rolling out below:

• Party chat improvements – Additional icons and notifications within the party chat experience to help you understand your connection and microphone status. The party app will help you get your microphone enabled and show you when privacy settings or networking issues are blocking communication with particular party members.

• Game hub links – You’ll see activity feed items when any of your friends follow a game, and you’ll also be able to get back to a game’s hub from activity feed posts related to the game – including feed items about the game’s achievements, game clips and screenshots.

• Achievement notifications – With this update, you’ll also see the achievement’s description in the notification so you know what you did to earn this achievement without having to open the achievements app.

• What’s On – The What’s On area is now available for Xbox One users in the U.S., Canada, and the UK. In it, you’ll find links to popular videos, games, movies, TV shows, game broadcasts and clips, along with Trending TV shows if you have configured OneGuide for your Xbox One console.

We are keeping voice messaging and dedicated servers for party chat in preview as we continue to fine-tune them based on feedback from preview program members.

3. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tweet van Phil Spencer:

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, kun je elke harde schijf aan je xbox one hangen? Ik heb geloof ik nog een 500GB en een 750GB liggen. Is wel USB 2. zal dit goed gaan of is dat stuk trager als de harde schijf die er nu inzit? Heb namelijk voor 15 euro Halo Chief collectie gekocht. Maar die game is 65GB groot.... dan zit mijn Xbox rond de 60% vol.

EDIT: Lees net dat USB 2.0 niet word ondersteunt door Microsoft op de Xbox one. Dus zal toch een nieuwe moeten aanschaffen. Wat rade jullie aan? 1TB / 2TB. En zonder externe power adapter of met? Zal dit veel verschil maken?

Laatst bewerkt: 8 apr 2015
  5. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    http://forum.xboxworld.nl/threads/xbox-one-externe-harde-schijf.176001/

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal voor 2TB gaan. 1TB is leuk nu misschien maar gaat ook wel hard. Daarnaast is 1TB niet heel veel goedkoper en heb je imo meer waar voor je geld met 2TB.
    Externe adapter is persoonlijk. Met externe adapter is vaak 7200rpm maar dan zit je wel met zo powerblock weer. Alleen USB powered is vaak alleen 5400rpm. Maar bij tests zit daar niet zoveel verschil tussen qua laadtijden etc. Bij SSD ga je dat pas echt merken.

Pride vindt dit leuk.
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok ok. Dan ga ik is even kijken wat ik ga pakken. Ik neem mijn xbox wel is een keer mee naar vrienden dus zo'n powerblok is niet echt super. Want die 5400RPM is dan net zo snel als die van de Xbox zelf? En ga inderdaad denk ik maar gelijk voor 2TB.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Externe HDD is sowieso altijd sneller dan de interne. :)

Pride vindt dit leuk.
  9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oh ok. Top, thanks voor de reacties weet ik weer wat meer. Heb het niet per direct nodig maar wel fijn als ik al mijn games uiteindelijk geinstalleerd kan laten staan en niet hoef te switchen met de ene eraf gooie en de ander erop zetten. Vind sowieso zwaar slecht dat de hem 500GB hebben gemaakt als ze weten dat elke game minimaal 20GB is.

10. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens die berekening kun je dan 25 games installeren.
    Is toch best veel?

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Not really. Is gemiddeld. GTA = rond 40GB, Halo 65GB enz. Ook is de OS al vrij veel. Geloof dat je 360 of 400GB ter je beschikking hebt. En dan nog 25 games is niet veel. Xbox 360 heb ik over 50 games gehad... En aangezien Microsoft meer naar het downloaden van games toe wilt krijg je dat als je schijf vol is er 1 moet afgooien en nieuwe erop moet knallen. Niet praktisch vind ik. Hadden ze er standaard vanaf het begin al 1TB in moeten knallen. Die Xbox moet toch weer een aantal jaren mee...

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kostenplaatje. :)

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja oke.... maar toch

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk, maar nu wordt dat dus een kostenplaatje voor de consument.

500GB is gewoon erg weinig, helemaal als je digitaal only wilt gaan.

(en ja, Sony is hierin net zo stout als MS. Maar bij Sony kun je er gelukkig nog een andere HDD in proppen, dat vind ik dan net wat fijner/mooier dan een externe HDD)

15. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is misschien mooier, maar het nadeel is dat de capaciteit van de bestaande HDD ook dan weg is.
    Bij een externe HDD voeg je EXTRA capaciteit toe.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet dat ik er mee eens ben. Maar is wel de reden.
    Daarnaast als ze voor 1tb waren gegaan dan was het kostenplaatje voor ons ook omhoog gegaan.

17. DarkRuleR

DarkRuleR Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, als je een game in NL hebt gekocht op CD. Kun je dan wel een DLC kopen als je xbox op amerika staat? Werkt dit gewoon?

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jup, sterker nog als je aan game-sharing doet dan kun jij de DLC kopen en jouw sharing buddy de volledige game en dan gaat hij ook niet moeilijk doen.

Voor zover ik weet is alle content op alle Marketplaces hetzelfde, het aanbod verschilt alleen, zo missen er enkele games op de Tokyo Marketplace.

Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina