1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5

    "Apple keynotes are for pussies"

    Hij heeft echt zoiets van: "Fuck you PR mensjes, ik ben de baas ik bepaal lekker zelf wat ik doe", geweldig! :D
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Top! Wel een fijne feature van de Kinect :D
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruin

    We detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.

    Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.

    http://www.edge-online.com/magazine/e256-why-ps4-is-your-next-console-and-the-titanic-errors-on-xbox-ones-road-to-ruin/
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    verkeerde topic lijkt mij?

    en verder: wow dit wordt echt hun cover? :eek:

    edit: ik ga atm ook voor de ps4, maar helemaal gezien de laatste bewegingen van MS vind ik dit wel ERG kort door de bocht.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Propaganda ......
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach een beetje overdreven cover en titel. Zo krijg je aandacht als blad.
    Zie wat hier al gebeurd. ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    T

    Ik verwacht dan een wat meer vragende titel 'Could this be....'

    Door de titel zo neer te zetten stellen ze zich wel heel erg pro PS4 op. Is dit een wekelijks blad? Want wellicht dat er volgende week een soortgelijke X1 cover komt.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee maandelijks, en niet zomaar een blaadje. Edge is qua 'high brow' gaming magazines wel de bekendste volgens mij

    ben nu wel nieuwsgierig, eens kijken of ik hem ergens kan vinden hier
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vraag me af hoe het hele DRM verhaal terug komt in dat artikel...
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps verkeerde topic :)
     
  11. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die cover gewoon gebaseerd is op oude info (dus van vóór het terugdraaien van de 24 uurs check). Op basis van de oude info denk ik ook dat de PS4 gewonnen zou hebben.

    Van de PU begreep ik dat de cover al een week of 3 af is, voor je een blad kan kopen. De PU verontschuldigde zich in dit geval voor het op de cover zetten dat Call Of Duty Ghosts een totaal nieuwe engine heeft. Nog voor de PU in de winkel lag wisten we inmiddels al dat dit niet het geval is.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar is de Edge niet veel en veel groter dan de PU? Die zouden in theorie wel zoiets terug kunnen draaien... Interessant dat wel!
     
  13. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Stem herkenning

    In Mass Effect 3 zit een optie om ook commando's met je stem te geven. Voor dat je die optie aan zet kan je een test doen of het spel je stem kan herkennen. Bij mij werkt dat dus niet. Blijkbaar is mijn Engels niet goed genoeg.

    Nu ben ik bang dat, mocht ik een XO kopen, de nieuwe kinect ook mijn stem niet kan herkennen. Ik ga er vanuit dat je bijvoorbeeld 'Xbox On' moet zeggen, en niet 'Xbox Aan'. Nu zal 'On' niet zoveel problemen geven, maar stem commando's bij spellen zullen wat ingewikkelder zijn.

    Hebben jullie ervaring met voice commands op de 360? Werkt het bij jullie wel? En hoe denken jullie dat dat gaat werken op de XO?
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, is erna gebeurt.
    [​IMG]

    Wel erg makkelijke manier van publiciteit natuurlijk ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik werk toevallig zijdelings in de uitgeefbranche (als automatiseerder) en een cover kan gerust 3 weken van tevoren al klaar zijn maar indien nodig kan hij een uurtje voor het naar de drukker gaat nog gewijzigd worden

    Dus EDGE zal dit verhaal ook vast gewoon baseren op de meest recente info
     
  16. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het wel een interessant artikel waarom ze dan zo tegen de XO zijn. Maar ik ga het blad toch niet kopen :p .
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tuurlijk is die cover gebaseerd op nieuwe info. Zou wat zijn als zo een groot blad zo een groot stuk en dan oude info erin hebben.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou ook wat zijn als ze dit naar buiten brengen zonder de nieuwe info....dan maken ze zichzelf echt eindeloos belachelijk en hebben ze daarnaast onder een steen geleefd.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies


    Dit is gewoon een editorial zoals ze wel vaker hebben en is vast goed over nagedacht.

    Allicht zal de soep niet zo heet gegeten worden in het artikel zelf maar edge heeft wel vaker van dit soort editorials.

    Zoals iemand al zei, het pakt natuurlijk wel de aandacht
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Edge heeft gewoon gelijk. DRM was maar één van de problemen. Dat ze één onderdeel terugdraaien, wil niet zeggen dat dit direct invloed heeft op de publieke opinie omtrent de Xbox One. Sony heeft de zaken gewoon beter op orde, treden sterk naar buiten op. Microsoft is momenteel gewoon erg zwak bezig. Zelfs van de gratis games maken ze een rommeltje. "De eerste 2 spellen die je gratis krijgt zijn Halo 3 en Assassins Creed 2". En wat krijg je, Defense Grid, die zo'n beetje al gratis te krijgen is.
     

Deel Deze Pagina