1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thanks man. Kan ik die vanavond even aanschaffen.

2. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand problemen met inloggen? Als ik mijn One aanzet, word ik niet automatisch ingelogd en krijg ik de volgende melding: ''Er ging iets mis. Je kon niet worden aangemeld. Probeer het over een paar minuten nog eens of controleer je account door je aan te melden op account.live.com. Meld je aan: -één of andere code-''. Iemand hier vaker tegen aan gelopen? Ik kan overigens ook niet inloggen op de site, en als ik naar mijn wi-fi instellingen ga krijg ik de volgende melding: ''Je netwerk is prima, maar er zijn een paar problemen met de service van Xbox''.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks man! Dat stond inderdaad al op de One zelf, maar hij laadde hem niet op mijn laptop om een onduidelijke reden. Op de telefoon wel, dus duidelijk.

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat zegt die dan? Want ik wou die site checken toen mijn 360 niet deed maar die site wilt niet openen, alleen een "oops you found a glitch in the system" error.

Volgens mij is er een ddos bezig? Of wat is er aan de hand.

6. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat weet ik niet meer, sorry. Hij doet het nu weer gewoon.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb net dlc gekocht en geïnstalleerd. En hij zegt ook ready. Maar lijkt het niet te doen???

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thanks kerel dat ik 12 euro heb verneukt. Dlc werkt niet omdat die dus gewoon regio gebonden is. Laatste keer dat ik nog advies van jou gebruik thnx.

9. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dlc is niet regio gebonden. Heb zelf bf4 van Duitsland, en Premium digitaal gekocht op us. Zelfde bij Cod, cod ghost in Ierland marketplace en dlc op us. Geen probleem bij mij.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Veel DLC is tegenwoordig wel degelijk region locked, in het afgelopen jaar is dat zeker geen uitzondering meer.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Tsjah hij werkt gewoon niet en een maat van mij heeft nl dlc en werkt wel. Nu is 11 euro geen ramp maar ik kan het niet nog een keer opbrengen nu. Baal dus ontzettend. Volgende keer kijk ik direct op andere forums ipv hier te vragen. No offence snap dat jullie netjes antwoorden met wat je denkt te weten. No hard feelings ben gewoon pissed nu.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Snap ik. Je kunt altijd nog een chat starten met een medewerker van MS als je Engels een beetje oké is. Microsoft is best wel chill altijd in die chats, telefonisch is het altijd net iets minder. Tijdje terug heb ik ook geld van PSN teruggestort gekregen n.a.v. een aankoop en met MS heb ik ook enkel en alleen maar goede ervaringen.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, vreemd, ik heb zelf vaak genoeg cross regio stuff gekocht, nooit problemen mee gehad, wist niet dat het veranderd was

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer is dat veranderd dan? Heb dat ook vaak genoeg gedaan. En was altijd goed.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thanks ga ik doen morgen.

En @ de rest. Geen idee vanaf wanneer. Zal ook per game verschillen. Heb een opgezocht van Dbz en die is inderdaad regio gebonden. Waar je de game / cd vandaan hebt daar moet je ook de dlc van downloaden. Dus Amerika download ook Amerika dlc. NL game de Nederlandse dlc enz. Ga morgen even met Microsoft kletsen. Maar beetje lastig want kan moeilijk zeggen dat ik Nederlander ben en mijn xbox op Amerika heb Staan. Zeg wel gewoon dat ik verkeerde item heb gekocht. Dan kan ik die 10 dollar ergens anders insteken.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister avond nog even met Microsoft gebabbeld. Moest ik beide billing accounts opgeven etc en kreeg ik naar beide een mailtje en text bericht. Gelukkig was het mailtje voldoende want nummer in Amerika staat ook een hotel.

Ze hebben netjes mijn geld terug op mijn account gezet! Thanks @Cookie

Voor iedereen @Nightbringer @Hybrid : Ik heb bij hem nog even nagevraagd hoe het zit met DLC's en het blijkt dat steeds meer DLC's van games regio locked zijn. Heb je dus de game uit Amerika moet je ook de amerikaanse DLC. Nederlandse game = nederlandse DLC. Qua games zelf is dit niet het geval. Althans nog niet. Daarbij kan je amerikaanse games ook in een Nederlandse regio spelen.

Nu heb ik in iedergeval weer 10 dollar op mijn account staan. Helaas gaat dat niet over naar Euro als ik tussen regio's switch. Enige wat ik vergeten ben te vragen is als ik nu een DLC download in de nederlandse marketplace... werkt hij dan nog als ik terug switch naar Amerika aangezien ik dat gebruik voor voice commands.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb mijn Wii U nu aangesloten op de X1 HDMI IN. Maar wanneer ik MK8 bijvoorbeeld speel, hoor ik geen geluid. Mijn X1 geluid gaat gewoon via HDMI naar een home cinema receiver. Hoe krijg ik dit werkend?

Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    HDMI-IN beeld verschijnt in de TV app.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net toen jij reageerde was ik mijn bericht aan het wijzigen. Ik heb het qua beeld voor elkaar. Nu nog geluid.

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als je WiiU op surround staat moet je bij "instellingen->TV & Oneguide->Audio & Video" audio op Surround sound zetten. Daarna moet je de WiiU uitzetten als die nog aanstaat en zal worden gevraagd of je de Xbox wilt herstarten.

Zorg er ook voor dat HDMI op 60Hz staat in die opties.

Deel Deze Pagina