1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Wat voor modem heb je? In veel gevallen kun je bij de provider vragen om de router functie van de modem uit te zetten. Nu heb je namelijk 2 "slimme"-apparaten die niet graag samenwerken, tenzij de een wat voor de ander te bieden heeft. Dus je normale router is wel blij met de internet verbinding, maar je krijgt verder wel last van dubbel-NAT gebruik enz enz.

    Dus tip 1, schakel de router functie van je modem uit.
     
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    goede tip zou alleen niet weten waar, ik heb een ziggo modem/router.
    heb de tabbladen bekeken maar zie nergens die optie om hem uit te zetten zal ze morgen eens bellen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat UPnP wel aan?
    En gebruik je instant on?
     
  4. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    het was dus niet mogelijk bij mijn type modem om de router functie uit te zetten dat kunnen ze alleen vanuit ziggo.
    Dat was eigenlijk alles voor de rest stond alles al goed op mn router dus mn nat is nu open :D
     
  5. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn Xbox One NAT type staat op strict :/ Weet iemand hoe ik dit op open kan zetten?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zorgen dat je UPnP aanstaat in je router. En als het echt moet je xbox IP in DMZ zetten.
     
  7. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe doe ik dat met UPnP? (Heb er niet echt verstand van)
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Geen flauw idee. Wat voor router heb je? Je kunt ipv. UPnP ook gewoon de juiste poorten open knallen.
     
  9. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de juiste poorten open gezet en ik heb UPnP aanstaan, maar hij werkt nog steeds niet :/
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    En hoe weet je router dat? Via een statisch IP op je Xbox, of met een DHCP reservering met het MAC adres?
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welke micro usb kabel gebruiken jullie voor de X1 controller?
    De orginele is niet appart te koop dacht ik.
     
  12. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb het met iets van UPC gedaan....
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Met zo'n antwoord kan ik weinig. Wees iets specifieker.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Zal morgen wel een screenshot sturen ;)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Thanks to your continued feedback, a new month means we get to deliver a new set of fan-requested features on Xbox One. We’re streamlining your gaming experiences even more this time around, whether you’re looking for an easier way to power up the console or connect with distant friends in real time through voice messaging.

    Let’s dive into the full list of features rolling out today in the May system update:

    • Voice Messages – Starting today, you can now send and receive voice messages from the Xbox One messages app. This is the No. 1 feature requested in the Friends and Parties area on the Xbox Feedback site > “Add audio message …” Quickly and easily record audio to send to your friends or others through your snapped messages app, accessed through a simple quick double tap of the Xbox button. Additionally, voice messages can be exchanged between Xbox 360 and Xbox One consoles.
    • Power On/Off from Xbox One SmartGlass – The Xbox One SmartGlass app for Windows, Windows Phone, iOS and Android are being updated to let you power your Xbox One on and off when your devices are on the same home network as your console. This feature request has more than 4,000 votes on the Xbox Feedback site.
    • User Selectable Power Mode – We are also altering the initial setup experience on Xbox One worldwide to enable you to select your preferred power mode. Instant-on enables you to use the “Xbox on” voice command and receive background updates to console, game and app updates. Energy-saving mode is a low power state that requires you to press the Xbox button on your console to start up your Xbox One. For additional information, see this post on Xbox Wire.
    • Dedicated Servers for Party ChatBack in March, we enabled dedicated chat relay servers for Xbox One preview members to solve NAT traversal issues that prevented some people from being able to use party chat. Over the coming weeks, we will start to expand the availability of the party chat relay services beyond preview members to a broader audience as we continue to fine tune the feature and scale out the servers needed to support party chat relay services.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met de nieuwe app zou je de console aan en uit kunnen zetten, maar waar zit die optie ergens? Ik kan het niet vinden namelijk. :+
     
  17. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    - Tap in de App rechts boven in op "CONNECT TO XBOX ONE"
    - Tap bij "Consoles on your network:" op je Console. (Er staat bij mij een icoon van een Maan voor de naam van de console)
    - Tap op Turn On

    Ps. Mijn App staat in het Engels en mijn Xbox One op Instant On.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, moet hiervoor je console op instant on staan? Bij mij staat die altijd uit uit. Tnx! :)
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Harde schijf van Seagate aangeschaft van 3TB omdat ik nog maar 100GB vrij had op de Xbox. Ding werkt perfect en is lekker snel. Alle games overgezet, Harde schijf gaat aan als de xbox aan gaat en ook automatisch mee uit. Ideaal. Als iemand een harde schijf zoekt kan ik deze zeker aanraden.
    Seagate Expansion Desktop 3TB - Desktop harde schijf
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie dat dit een hdd is met een externe voeding?
    Gaat de hdd dan ook echt uit of in een slaap stand?
     

Deel Deze Pagina