1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    @Alexknl merk je verschil met de Elite console en de normale?

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dit is mijn eerste One. Dus ik kan niet zeggen of er een verschil is met de 'normale' console.
    Ik kan je alleen zeggen dat hij wat betreft fan-noise een stuk stiller is dan de PS4 (je hoort hem vrijwel niet) en dat ik de interface een stuk prettiger vind.

-

Ben benieuwd naar de nieuwe UI.

Twitch snappen is trouwens ook echt handig. :p

Kan me wel voorstellen dat de voicecommands handig kunnen zijn voor opnemen/screenshot maken/snapfunctie/etc. Hopelijk kan dit met de nieuwe update, waarbij je als het goed is ook gewoon een headset kunt gebruiken i.c.m. Cortana. Geen zin om daar extra een Kinect voor aan te schaffen.

Laatst bewerkt: 28 okt 2015
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De vraag was ook een stuk meer dan ze verwacht hadden. Spencer op Neogaf.

"We are definitely pleasantly surprised by the consumer response to this product. The controller was designed for a niche consumer base, for the hardcore and pro players. We did not expect the demand that this controller received. We do plan on increasing production of the product to meet consumer demand. On another note, I'm pleased to be reading the positive impressions from you guys. Really glad you guys are liking this controller!"

Maar ja zal gewoon lekker wachten idd. Komt wel voor die prijs.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ken tot nu toe ook niemand die een Elite Controller heeft buiten de bundel om. Wehkamp geeft nu ook 3 weken aan... best komisch aangezien ze gisteren nog wisten te vertellen dat er ineens wel een "soort-van" voorraad was.

Afwachten denk ik. Meer valt er niet aan te doen.

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Gisteren een bestelling geplaatst in de MS store, wordt (als het goed is) binnen 7 werkdagen geleverd.
    Je kan in de online store alleen maar bestellen als het op voorraad is.

Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat wou ik dus net vragen. Sommige hebben hem via de MS Store besteld hier geloof ik? Gek dat er nu ineens wel "voorraad" lijkt te zijn? Zie meerdere sites die ineens wederom hun levertijd/datum hebben aangepast.

Ik verwacht overigens wel dat ik niet de volle 3 weken hoef te wachten. Lijkt me een ruwe schatting. Wacht wel lekker tot 'ie voor 99,- geleverd word. Baal toch wel (is duidelijk toch? :+) Want had graag COD/Destiny gedaan met de Elite.

7. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Krijg net een mail dat tie verzonden is.

Edit: lol wordt vanmiddag al bezorgd:)
    Via de Duitse ms store besteld, komt er nu nog 1 via de Nederlandse ms store.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Vandaag? :eek: Da's fucking snel.

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    ja best wel :+
    Met een beetje geluk worden er 2 bezorgd, heb ze alle bij gisteren besteld.

Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lekker man :) Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk vandaag geleverd worden. Althans, eentje in dit geval.

Kreeg net van een maat van me te horen dat zijn joystick van Wehkamp vandaag verzonden is. Heeft vorige week besteld ... de fuck.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die heeft dus €150,- betaald. Is voor Wehkamp gunstiger om die eerst uit te leveren. :)

Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hou me ff via PB op de hoogte man .. want als jij hem daadwerkelijk vandaag binnen krijgt bestel ik er denk wel eentje via de MS Store zelf :)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tegenwoordig wordt je zo vaak genaaid met pre-orderen van dingen. Oké ik bestelde hem door een fout van wehkamp goedkoper, maar vind het echt bizar dat producten die maanden van te voren opeens niet op voorraad zijn en ondertussen wel nieuwe aankopen direct leveren.

Rampage vindt dit leuk.
  14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Controller is binnen!

Rampage en Alexknl vinden dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Precies-fucking-dit.

Het is te bizar voor woorden. Ze melden aan mij dat er mondjesmaat producten binnen komen. Maandag tot en met vandaag. Prima. Maar jij gaat mij niet wijsmaken dat duizenden een joystick bestellen? @SHiZ NL vroeg vandaag precies hetzelfde. Die kreeg ook het antwoord dat er "wel wat binnen kwam". Een half uur later is het ineens : "Sorry maar alles is op stop gezet! We kunnen je niks vertellen!" ... waar zijn dan die andere joysticks heen gegaan? >_>

16. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Het is wel belachelijk dat de pre orders van Juni geen voorrang krijgen op nieuwe bestellingen.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    TLDR... krijgen jullie 'm nou wel of niet voor 99? Die Halo 5 LE hebben ze geleverd voor die paar tientjes!

18. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Eerlijk gezegd geen idee wat er gaat gebeuren.
    Op facebook vertelde ze mij dat zodra er genoeg zou zijn het geleverd gaat worden,er is niks gezegd over annuleren oid.
    Het is wel vreemd dat iemand die het dan vorige week heeft besteld hem dan wel geleverd krijgt.

19. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Controller uit de Nederlandse ms store wordt morgen bezorgd.

20. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik wilde vanavond m'n Xbox One aanzetten. Kreeg ik dit. Geluid werkt wel, maar geen beeld. Ik vermoed dat de grafische kaart het van de een op de andere dag heeft begeven. Iemand anders al eens dit probleem meegemaakt?

Deel Deze Pagina