1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb een vraag, geen idee of ik in het huiste topic zit. Maar had geen idee waar ik moest zijn.
    Mijn vriendin wil graag op mijn xbox online gamen (forza6 etc) nu had ik een ander account gemaakt voor haar. Alleen als ze nu online gaat, kunnen mijn vrienden nog zien dat ik online ben. Gevolg is dat ze invites etc gaan sturen en mssges. Maar ik zit dan niet op mijn account.
    Hoe kan dit? Heb namelijk voor haar een extra account gemaakt zodat dit niet zou gebeuren!
    Dacht namelijk ook dat zij dan apart xbox live ook moest kopen voor haar account, maar dat hoefde ook niet?!

    Thnx alvast ✌
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2015
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan een probleem zijn in de game misschien?

    Live geldt voor alle accounts op een console. Dat klopt :)
    Ik heb geen persoonlijke ervaring met andere accounts, maar ik share wel een account en dan moet ik iemand anders zijn account als main account aanzetten op mijn console en ik heb nooit notificaties daarvan gekregen. Staat er in de instellingen niet ergens een optie om aan te geven wat er qua notificaties door moet komen? Misschien kan je op het account van jouw vriendin dan die notificaties volledig uitzetten?
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    En anders kan je in het profiel van je vriendin aanvinken 'offline weergeven'.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is er überhaupt nog een voordeel om je locale op USA te zetten?

    Koers van de dollar is niet zo heel bijzonder meer.

    Scheelt amper 5 euro op een nieuwe release game.

    En waar kan ik evt een tax free state neerzetten? Want als ik wat wil kopen, zie ik ineens staan : + sales tax.

    En als ik nou wel ea access neem, kan ik dat dan niet beter op Usa locale doen ofzo?

    En als ik de locale op Usa zet, word ik dan met matchmaking in de USA poule gezet of in de Europa poule?

    Bijv met Destiny en of Black Ops?

    Iemand een idee?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het niet 70 euro vaak in de NL/EU store? Daarnaast is het zeker toen ik keek gewoonweg matig qua aanbod. Zowel op PS als de Xbox. Tax free moet je op www.xbox.com bij account veranderen. Staat hier op xbw een topic met het verhaal hoe je dat moet doen.
    EA acces is denk ik wel gewoon NL, maar dat weet ik niet zeker.
    Nee, matchmaking gaat gewoon via de dichtstbijzijnde host. Je bent dus gewoon nog steeds in Europa qua matchmaking.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Releasedates is soms ook een voordeel bij sommige games. Kan je meestal al op dinsdag spelen ipv donderdag of vrijdag.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup en misschien wel het grootste voordeel: games worden niet opeens naar het fucking Nederlands vertaald... Dat was voor mij al reden genoeg om de switch te maken.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Maddmonkey @Hybrid

    Duidelijk verhaal. Usa it is. Xbox. Com stel ik wel ergens Delaware ofzo in qua state.

    Kotm goed.. Dank je wel mannen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij staat als sinds de release op US haha. Volgens mij heb ik een keer naar Nl geswitched voor EA Access omdat daar iets mee was op de US store en betalen met paypal ofzo. Weet niet meer. Maar was zo gedaan. Naar NL store betaald en toen weer terug naar US en alles gaat gewoon mee.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh en wat ik eigenlijk bedoel met verschil tussen NL en de USA store is.... De prijs tussen een digitaal versie uit USA en een hardcopy hier in NL is echt weinig. Voor die paar euro extra, koop ik toch liever ouderwets een retail versie. ;-)

    Ondanks het gemak van een digitale versie....
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2015
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    US was vroeger beter idd. Zeker rond de release. Titanfall 45 euro etc. Daarom halen meerdere mensen nu gewoon de games uit andere stores. Waar de koers wel beter is voor ons.
    Zie hier Tomb Raider bijvoorbeeld. 45 euro als je hem uit Singapore haalt.

    http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Xbox one gekocht bij de Media markt....
    Halo blu-ray film zit er niet bij en volgens mij heb ik een kapotte one gekregen?
    Bij het aansluiten van de hdmi kabel, stoort die enorm op de televisie en de xbox one komt niet op het tv scherm?

    Iemand hier ervaring mee?
     
  13. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Op g2a.com trouwens maar 38euro voor een 50 dollar kaart. Doe daar nog een 10 dollar kaart bij en dan heb je toch een game voor 47 of 48euro. Scheelt zich toch een 20euro met hier.m te kopen Heb zojuist nog cod gekocht zo.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G357FZ met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja, als je het digitaal koopt. Maar ik vind 48 a 49 euro zonde voor een digitale versie terwijl ik met gemak voor 40 euro nu de retail versie (disc) van Forza 6 kan kopen.

    Maar wel een coole tip, dat wist ik nog niet.... g2a.com
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker teruggaan naar die faalhazen en omruilen en de bluray eisen.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Hybrid

    Damn, die Singapore store is wel cheap ivt de rest. Geen switch naar Singapore?
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik dacht voorheen "wat een leip gebazel over die nieuwe controller. Geil dit, geil dat....."

    Maar vandaag bij die "faalhazen" de elite console gekocht met elite controller, maaruh....... eindelijk een rubber feel/anti slip. Ligt heerlijk in de hand. Maar geil wordt ik er niet van hoor
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vooral alles ook letterlijk opvatten ;) Dat gaat je vast veel goeds opleveren...
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe bedoel je?
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik bedoel een switch maken naar Singapore als locale... En bij xbox. Com een Singapore adres invullen.

    Ik heb 3 microsoft titels opgezocht (Halo, Forza 6, Ryse) en Black Ops 3 en ze zijn allemaal het goedkoopst in de Singapore store.
     

Deel Deze Pagina