1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dus, met uitzondering van Gears, zijn het allemaal in feite tijdelijke demo's in plaats van beta's. Ze hebben totaal geen functie in het productieproces want het heeft geen invloed op het eindproduct, het is pure marketing. Dus nogmaals, waarom kiezen ze er in vredesnaam voor om hun markt in zoveel delen op te splitsen?

Maar laat maar zitten, het is niet alsof ik tegen iemand zit te lullen die het antwoord weet.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat de devs niet onder elkaar afpreken, he wanneer release jij de game en he wanneer doe jij de beta? Is allemaal een tijd van te voren geplanned. Snap niet waarom dat zo moeilijk te begrijpen is. Is lastig ja als je allemaal wilt proberen. Maar ja first world problems.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Op welke HDMI kan je de One trouwens het beste aansluiten. Ik had 'm eerst in de MHL zitten, maar kan beter in de HDMI ARC toch?

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou op de Arc mijn home cinema set aansluiten. Alles wat je dan nog op je tv aansluit via HDMI loopt dan door naar je Home Cinema Set.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hm, oja... daar zeg je wat. Tnx!

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja en nee. Settop boxen kunnen wel is moeilijk doen ;-)

Als je receiver ook voorzien is van arc, dan zal je tv geluid automatisch doorgestuurd worden naar je receiver en de tv geluid zal 'verplaatsen' naar je receiver-aangesloten speakers zonder het 'geluid' van je tv speakers handmatig uit te schakelen.

Voordeel is ook dat je dan bepaalde functies van je tv via je afstandsbediening van je receiver kan bedienen. (cec)

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb 1 ab en daar bedien ik alles mee. Wel zo handig allemaal via de tv.
    Tv registreert zelf wat er aanstaat en gooit eigen geluid uit. Mijn tv is wat dat betreft echt high end. En ik ben er heel happy mee. :D

Laatst bewerkt: 17 apr 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb dat ding ook en vind het echt vreselijk in gebruik.

Sowieso is alles vet traag sinds de digitalisering van TV.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, nou ik vind het een super makkelijk ding en niks niet traag. Werkt juist super snel. Tenminste, op mijn tv wel in ieder geval.

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik hou het wel op mijn logitech One ;-)

Heb meerdere knoppen nodig en de smart functies van mijn tv gebruik ik nooit, ook nooit gedaan.

Zo heb ik controle over alle hdmi ingangen van mijn receiver, hdmi outputs voor de projecter en ga zo maar door.

Heb die Samsung afstandsbediening maar in de kast gelaten nog in de verpakking. ;-)

Alleen die airmouse modus vind ik wel gaaf en de grootte.

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb ik ook gehad zo'n logitech ding. Maar dat vond ik niets eigenlijk. Mja ieder zijn ding. :D.
    Smart functies gebruik ik ook nooit, zeker niet op de TV. Spotify,youtube etc worden Allemaal via de ps4 of xbox aangestuurd. Verder gebruik ik niks van alle smart zooi. Ik heb een tablet en dat is genoeg..

AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar jij mist geen dedicated knop om van hdmi input te wisselen ofzo?

Heb de Samsung remote geprobeerd, maar vond hem te weinig knoppen hebben.
    Hoe schakel jij dan van apparaat naar apparaat input?

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Gewoon via mijn smart remote. Rechtsboven in zit een input knop, als ik daar op klik komt er boven in het beeld een horizontale balk met alle (HDMI) poorten waar wat in zit en kan ik via een rond lichtje (zeg maar de cursor) met de AB aanwijzen naar welk bron er gegaan moet worden. De AB werkt via motion tracking. Werkt prima.

Ik heb deze,

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb dezelfde DUDE. ;-) 55 inch alles.

Maar als jij op source drukt, kan jij dan de hdmi input VAN JE RECEIVER aanpassen?
    TV > receiver
    Receiver > tv

Receiver heeft de volgende apparaten
    - kpn tv set-top box
    - ps4
    - xbox one
    - chromecast
    - hdmi out > projector
    - raspberry pi (kodi)

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee bij mij loopt alles via de tv. Alles zit aangesloten op mijn tv en die stuurt het geluid door naar de Receiver. Dus wil ik een ander hdmi input dan loopt dat via de tv en niet via de receiver.
    Heb dus alleen één HDMI van tv naar de receiver lopen.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Update van het disc niet lezen probleem. Ook voor @CrazY

Ik heb vorige week woensdag de update offline geinstalleerd opnieuw. ( Update via MS op een USB stick zetten, dan alles loskoppelen van de Xbox. Dan alleen voedingskabel aansluiten. Als je dan de USB met de update erop erin steekt en je houd Eject en Sync knop vast terwijl je hem aanzet gaat hij de updates zoeken vanaf de USB en deze installeren. )

Ik heb tot nu toe het probleem niet meer gehad. Maar vorige keer duurde het ook wat langer voordat het terug kwam. maar dit is iets wat je kan proberen. Als ik weer problemen krijg post ik het weer hier, dan is als laatste optie reparatie er nog.

CrazY vindt dit leuk.
  17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Thanks voor de update. Ik wacht even je bevindingen af en zal, wanneer ik hier tijd voor heb, dit ook eens proberen.

Pride vindt dit leuk.
  18. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    @Dagger Heb de update gisteravond op de door jou omschreven manier geïnstalleerd.

Ben benieuwd hoe het zich uit gaat pakken.
    Gisteravond geen last meer gehad van het probleem.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Top. Ik tot nu toe ook nog niet.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Update: Xbox doet het nog altijd goed zonder problemen. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik die update opnieuw heb toegevoegd. Het probleem lijkt dus weg te zijn hiermee. Wel met Microsoft gesproken ( omdat mijn garantie afloopt 27 April ) dat wanneer dit probleem zich erna nog voordoet, dat het dan nog onder de garantie zal vallen. Minimaal 30 dagen verlenging voor dit probleem.

CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina