1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vind het nog steeds grappig dat het Halo stukje in deze trailer,
    vrijwel alleen is gemaakt om te zeggen dat er op de xbox-one
    een halo in 2014 komt, en dat het helemaal geen gameplay, of zelfs
    relevantie heeft met de toekomstige halo 5. Het enige wat phil spencer
    wil laten weten is dat er een halo fps word gemaakt door 343 met 60fps & master chief.

Dus het is een soort van halo Bullteaser.

IGN over halo 5 en halo 2 HD

Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  3. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nog nog ff doorgaan ben ik dalijk toch al om in 2013.. had me toch echt voorgenomen om een half jaar te wachten 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Why I’m Excited about Online Gaming with Xbox One

http://majornelson.com/2013/08/01/why-im-excited-about-online-gaming-with-xbox-one/

Die Enforcement site is al live.

http://enforcement.xbox.com/United

Xbox Community Level

http://xcl.xbox.com/

6. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Voorheen was het de ambassador program waarbij je door mensen te helpen XP krijgt en levelt, bij bepaalde levels krijg je dan loot zoals bij XCL nu ook gebeurt.
    Zelf vond ik het ambassador systeem echt bagger, als je iemand wilt zoeken kan je dat ruim 2 dagen duren.

Ook is mijn reputatie niet de beste, 80% willen mij niet meer tegenkomen in een game, terwijl ik vooral objective speel.
    En ik zie wel dat er van die trolls rondlopen die iedereen weer negatief beoordelen..

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle reden dus om dat bij Xbox One het beter voor elkaar te hebben. :)

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt idd, alleen ik zou niet weten hoe ze het zo kunnen 'beveiligen' :+

Overigens kan nog niemand in de beta, als je wilt joinen dan komt er een fout te staan en ja ik zit in het ambassador program dus ik moet gewoon kunnen joinen :9

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    http://www.gameinformer.com/b/news/...announce-upgraded-gpu-speed-for-xbox-one.aspx

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bron nu.nl
    klopt alweer met volgens hun roadmap

http://www.theverge.com/2013/8/2/4581692/kinect-glasses-project-microsoft-patent-application

11. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    valt nog mee vind ik. Had duurder verwacht op één of andere manier. alleen vervelend dat dde play & charge kit weer los bijgekocht moet worden.

Weet iemand trouwens wat die Killer Instinct Round One is bij 12 maanden xbox live?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is was iedereen krijgt met het live abbo

15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb met de 360 slechte ervaringen gehad met de Play&Charge kit. Gebruik zelf liever oplaadbare batterijen, heb je ook geen last van snoertje. Gewoon 4 batterijen zodat je er altijd 2 reserve opgeladen hebt :)

XBheadsetje is wel handig, hoop dat er ook nieuwe Tritton headsets komen voor de One.
    Of kun je de 360 series ook gewoon gebruiken op de One?

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Via een extra adapter zou dat kunnen ja, hoop wel dat ze die gewoon erbij doen als je een headset van 250 euro koopt wil je ook dat hij erg lang mee kan gaan, ook als er een next-gen console komt

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor die adapters zal je wel moeten gaan betalen.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    http://tweakers.net/nieuws/90543/microsoft-klokt-gpu-xbox-one-6-procent-hoger.html

Microsoft klokt gpu Xbox One 6 procent hoger

Marc Whitten, hoofd van het Xbox One-ontwikkelteam, kondigt aan de winkelversie van de console een gpu bevat die op 853MHz draait en niet op 800MHz, zoals eerder aangekondigd. Dat is een snelheidswinst van 6,6 procent. Bovendien zijn de drivers voor de gpu geoptimaliseerd.

Het hoofd van het Xbox One-ontwikkelteam, Marc Whitten, kondigde de snelheidswinst aan in de wekelijkse podcast van Larry Hryb, woordvoerder van het Xbox-team. Volgens het hoofd van het ontwikkelteam van de nieuwe console waren de specificaties die Microsoft tot nu toe vrijgegeven heeft gebaseerd op inschattingen. Inmiddels is de definitieve versie van de hardware bekend. Dat wil zeggen dat Microsoft nu pas goed kan bepalen welke snelheden echt haalbaar zijn met de hardware van de Xbox One. Tijdens het testen met de hardware bleek dat de gpu ook op 853MHz prima functioneert. Op die snelheid zal de gpu dan ook geklokt worden als de console in november in de winkel verschijnt. Ten tijde van de aankondiging van de console in mei dacht Microsoft dat de gpu niet hoger dan 800MHz geklokt kon worden.

De Xbox One heeft een apu waarin een cpu is opgenomen met acht x86-64 cores, die is gebaseerd op de AMD Jaguar-architectuur. Die wordt gecombineerd met een gpu die is afgeleid van AMD's Radeon HD 7790.

Microsoft heeft bovendien de grafische drivers van de Xbox One af. Deze zogenaamde mono-driver is gebaseerd op een standaard DirectX-driver, waar Microsoft volgens Whitten alles uit heeft gehaald dat niet geschikt is voor de Xbox One. Het team heeft er vervolgens 'alles ingestopt dat de ervaring optimaliseert'. De nieuwe driver is inmiddels naar de diverse studio's gestuurd die games maken voor de Xbox One.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boven je. ;)

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    whoops :D

Deel Deze Pagina