kan iemand mij helpen? heb overlaats een seagate harddrive van xbox zelf aangeschaft maar bij het aansluiten wordt het niet herkend. enkel door mediaplayer om bestanden te bekijken maar niet om games op te slaan
Heb sinds een paar dagen ook een externe HDD. Wel een 5400rpm maar wilde de voeding gewoon via USB. Heb al teveel kabels achter mijn tv liggen. Hebben jullie alle spellen verplaatst naar de externe HDD? Heb nog een handjevol arcade games op de interne HDD staan, neemt niet meer dan 20% in beslag. Iemand nog tips hoe hiermee aan de slag te gaan?
Ik had mijn externe HDD achter een USB hub geplaatst (aan de linkerkant van de X1), maar dan werkt de schijf alleen nog maar als lezen, niet meer om op te schrijven. Iemand enig idee of dat te veranderen is?
ik heb nu ook een externe harde schijf. 1 tb WD. maar moet je hem sowieso formatteren? of kan het ook zonder geformatteerd te worden.
Vraagje.. stel ik koop een externe hdd. Knal hier al mijn digital games op. Plug hem uit, fiets naar een vriend, plug hem daar in zijn xbox. Kan hij mijn games dan spelen??
Bump dit topic nog effe met een vraag: http://www.hardeschijfstore.nl/product/695608/category-246136/samsung-portable-ssd-t3-1-tb.html Deze is usb 3.1 kan deze ook op de xboxaangesloten worden???