1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One functies in NL ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alexknl, 17 jul 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ziggo heeft al een HBO pakket, ik heb t ook op mn dreambox maar kijk er nooit naar

Allemaal ouwe films :+

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat snap ik.
    Wat ik bedoelde is dat ik hoop dat bv Netflix met een gecombineerd aanbod komt van die U.S tv zenders en voor een schappelijke prijs.
    Ik kijk regelmatig series en daar wil ik ter zijne tijd best voor betalen ,maar wel voor een schappelijke prijs :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kun je vergeten, HBO zal z'n content niet gaan doorverkopen via netflix

het bestaansrecht van HBO en de reden dat ze nog 30 miljoen abonnees hebben is juist die eigen content die ze aanbieden die je nergens anders kan krijgen

waarom zou je een HBO abbo nemen als je bijvoorbeeld Game of Thrones ook direct op Netflix kan bekijken?

HBO is HET grote lokkertje van de amerikaanse kabelmaatschappijen, die content word gemaakt met het expliciete doel om abonnementen te verkopen voor HUN dienst

Wat nu de trend aan het worden is is dat Netflix zelf content aan het maken is. In plaats van het in te kopen

House of Cards bijvoorbeeld

Naarmate ze groter worden willen ze die rol van bedrijven als HBO overnemen, en als Netflix (met zn groeiende abonne aantallen die over een paar jaar veel meer zijn dan de 30 miljoen van HBO) die rol overgenomen heeft zal het zowat einde oefening zijn voor de kabelmaatschappijen met hun abonnementen in de US

maar voor nu hoef je HBO series niet ergens anders te verwachten dan op HBO en HBO Go

(oudere seizoenen uitgezonderd natuurlijk, die verkopen ze wel door aan buitenlandse kabelmaatschappijen, maar ook niet aan Netflix voor zover ik weet)

Laatst bewerkt: 24 jul 2013
  4. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ik dacht dat Netflix ook series aanbied van oa HBO en ABC.
    Alleen zenden de grote tv zenders hun series eerder uit dan Netflix.
    Misschien dat ik me eigen vergist heb.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het van andere netwerken niet zeker maar weet vrij zeker dat er geen HBO series op netflix zijn, zelfs geen ouwe zoals de sopranos of the wire ofzo

Snap ik ook wel als je zelf HBO Go hebt

dat is in 1 klap overbodig als Netflix het ook aanbied

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ziggo heeft heeft nu meer dan 35 verschillende decoders , daarvan zullen er maar 3 geschikt zijn om aangestuurd te kunnen worden door de Xbox One.
    Dat is waarschijnlijk de Humax 5100c , 5300c en Samsung C7140.
    Deze decoders zijn ook geschikt voor de nieuwe dienst CloudTV (testfase).

Mijn oude Cisco 8455 is dat in ieder geval niet want Ziggo is al op de dag van de release gestopt met de ondersteuning :mad:
    Nog nooit zoveel ellende met een apparaat gehad.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nee, het gaat er mij om dat ik de meerwaarde niet snap van al deze opties, ongeacht of ze nu wel/niet werken. Precies zoals ik het geschreven heb. :)

Ik begrijp het ook niet,.. ook het switchen niet, want dat doe ik nu ook met 1 knop. Heb daarvoor een Logitech afstandsbediening waarmee ik alles kan bedienen. Of het moet om het roepen gaan.

Dus straks kan de Xbox dingen die een ander apparaat in huis al kan en het switchen is, iig voor mij, geen voordeel. Zou enkel wellicht qua prijs voordeliger kunnen zijn mbv abonnementen ed.

Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    De reden is dat je dan alles in 1 hebt. All in One. Is al eerder gezegt. Dus geen 20 afstandsbedieningen nodig hebt voor xbox, tv, blurayspeler, andere media?, en dit kun je dan met de Xbox One bij elkaar gooien tot All in One.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ik gebruik nu ook 1 afstandsbediening, zo'n insteek kaart is wel ideaal :+

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vraag mij af zou UPC hier ook mee in zee gaan? Zal wel tof zijn, maar denk dat het niet gaat gebeuren. UPC denkt alleen maar aan geld. NIET aan de klanten en nieuwe functies. ^^"

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij reageer je op mij, maar ik geef toch duidelijk aan in mijn post dat ik al gebruik maak van 1 afstandsbediening waar ik nagenoeg alles mee in huis bedien! Veel makkelijker dan dat gaat het niet worden.

"Heb daarvoor een Logitech afstandsbediening waarmee ik alles kan bedienen."
    http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes

12. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je zelf uit een decoder kiezen bij ziggo dan? Wij stappen binnenkort over naar ziggo als ons contract voorbij is, wel handig dat het xboxone ready is :)

En een kennis van mij heeft laatst nog een nieuwe decoder gekregen omdat de zijne oud was, zonder enige kosten, kan jij dat dan niet krijgen?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Maar dan kun je alleen werken met spraak en je controller?

Als XB1 geen tv heeft of zoals de ps4 zou werken heb ik naast de controller ook maar 1 afstandbediening nodig. Controller voor blue ray en gamen en tv afstandbediening om tv te kijken.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat maakt die 3 decoders geschikt dan?

want ik heb geen zin in andere decoders want heb mn dreambox nodig voor de cardsharing :+

de 360 is ook gewoon te besturen met elke willekeurige unuversele remote die zich kan voordoen als een windows media remote

verwacht dat dat voor de One niet anders zal zijn

mijn Harmony one werkt ook gewoon op mnn 360

Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ziggo kan bij deze decoders veel functies via een firmware toevoegen.
    Ziggo heeft nu een testfase voor interactieve televisie en CloudTV.

Onze oude decoder (TVHome) van >8 jaar werkt nog steeds perfect met Ziggo.
    Decoders kan je zonder problemen 2e hands kopen via Markplaats.
    De smartcard kan je kopen bij de tvboer op de hoek van de straat.

Ziggo heeft SD , SD+PVR , HD , HD+PVR en Interactieve decoders met en zonder PVR.
    PVR = Opnemen op een HDD.

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Lekker dan, heb ik de Humax 5050c (dik 300 eur voor betaald los) en kun je dus niet de Xbox One erop aansluiten?! Zou wel erg fijn zijn als ze gewoon een update ervoor maken, want ik ga niet weer 300 eur besteden om het "gemak" van tv kijken via/op je Xbox one te ervaren...

17. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt als provider natuurlijk op voorhand niet alles weten wat er in de toekomst gaat komen he :)..

Ik zou gewoon eens afwachten totdat de XBone daadwerkelijk op de NL markt is, en dat Ziggo daadwerkelijk iets heeft ondernomen om ondersteuning hierop te bieden, dit zal mogelijk niet op release zijn.

Zoals ook al eerder vermeld is, is dat de Live TV diensten sowieso in US only zullen zijn bij release (durf niet te zeggen of dit ook over de releases in 2014 gaat).

18. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ik wil best overstappen na Ziggo, maar wat gaan ze nou bieden is de vraag idd.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom komt Ziggo nu ook met nieuwe decoders waar ze achteraf nieuwe functies kunnen toevoegen.
    Werken de oude decoders nog uitsluitend via coax , de nieuwe deoders werken coax , netwerkkabel en Wifi.

De nieuwe decoder kan je gewoon aansluiten via HDMI op de XOne en je kan hem dan via een normale utp-kabel of Wifi gaan bedienen.

Ziggo kan deze functie alleen testen als de XOne in Nederland te koop en dat er dan Ziggo gebruikers zijn die willen meewerken aan de beta.

Ik heb zelf meegedaan aan het testen van de Ziggo App ( iOS ) en aan Ziggo Mobiel.

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vraag mij af hoe dit gaat met de UPC box kan je deze ook gewoon HDMI aansluiten op je XB One, weet je dit toevallig?

Deel Deze Pagina