ook ik heb er maar een aangeschaft kon niet meer wachten haha, Gamertag Quarke Games : Titanfall en binnen kort Forza 5
Ook ik ben weer van de partij: FrangsterNL Ik speel op dit moment: * Dead Rising 3 + DLC * Forza 5 + DLC * Call of Duty Ghosts + DLC * Watchdogs (voor zover je dat online kan doen) * Assassin's Creed Black Flag + DLC Voeg me gerust toe!
Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Gametag: NDG x Ripper (zowel xbox360 als XboxOne) spellen: - Forza 5; - Titanfall; - Assasins Creed IV; - Zoo Tycoon.
Ooit een xbox(1) gehad, xbox360 een paar jaar lang en nu ook sinds kort een Xbox One. Gamertag: Manialmax Ik speel: - Plants vs Zombies: Garden Warfare (favoriet!) - Titanfall - Dead Rising 3 Speel graag met een mic/in een party met vrienden.
Gamertag: ParanoidMoloch Games: Marvel super heroes, spark, Ryse, dead rising 3, titanfall, trials fusion, peggle (of multiplayer of voor leaderboards etc )
Lethal AK47 Games: -Destiny -Need for Speed Rivals -Titanfall -NBA 2K14 -Plants vs. Zombies Garden Warfare -Halo
Zal je toevoegen aan lijstje, hoop volgende week met basic pagina te komen waarin je andere mensen kunt vinden die dezelfde games spelen, deadline is de release date van xbox one in nl volgende maand
Ook de X1 binnen! GT = SjaccoPopino Alleen nog geen games en eigenlijk zijn er ook niet echt interessante games imo ! EDIT: Heb COD Ghosts gekocht en via Home Sharing heb ik ook Forza 5 van m'n broer! EDIT 2: Toch geen COD Ghosts, maar Battlefield 4!
Mijn Gamertag voor de One is: Robbdie games die ik online doe: Diablo 3 Battlefield 4 Forza 5 (speel ik amper tot nooit) Binnenkort komen FIFA 15 en Destiny erbij! Voeg me gerust toe
Ik heb er een paar van jullie toegevoegd. Vanaf volgende week in het bezit van een One (nu heb ik er een te leen). Ga voornamelijk shooters spelen in teamverband en ik ben dol op coop. Destiny komt hier sowieso, net als BF Hardline en alles van Halo Voeg me gerust toe: Striker NL
FraHel ook sinds gister in bezit van X-One. Alleen nog geen tijd gehad spel te halen.. Voeg me gerust toe! Zal me de komende tijd denk ik vooral bezig houden met Destiny
Hallo, Ik heb vrijdag de xbox one dus bij deze: GT: JJNL77 Games: Forza 5 Fifa 15 Plants vs Zombies Garden Warfare Battlefield 4 & (Waarschijnlijk) Destiny
Ik heb intussen mijn Xbox One. Mijn gamertag is arma1984 De games die ik nu heb zijn: Forza 5 Fifa 15 Dead Rising 3 Titanfall (zou vandaag met de post moeten komen)