Je kan geloof ik in je friendlist een aantal opties kiezen, folowers, friends, favorites. Ik geloof dat het zoiets is (zit nu niet achter de X1 om het te controleren): Bij folowers zie je wie jou toegevoegd heeft maar jij hun nog niet. Sent from beyond.
i know. maar in die lijst zie ik het ook niet. gewoon weer doen zoals op de 360, een simpel berichtje
ik snap er ook geen snars van, ik heb maar een beperkt aantal vrienden ( 15 ofzo) deze week ben ik dead rising 3 aan het spelen en ineens hoor ik iemand tegen mij praten, zoals je online speelt! met geluid uit mijn homecinema, er was geen enkel vriend online, dus vermoed ik dat dit iemand is die mij volgt! ik heb er geen enkel idee van wie het zou kunnen zijn, bij mijn volgers staan enkel de namen van mijn vrienden! ik heb dan maar voor de zekerheid mijn kinect afgedekt, ik wil niet dat er iemand met mijn meekijkt of toch niet zonder dat ik het weet! tips zijn welkom!!
Hilarisch! Dit heb ik zelf nog niet mee gemaakt! KINECT staat ook meestal uit en als ik 'm nodig hebt dan zet ik 'm aan.