GT: Epiloque NL Forza 5 Battlefield 4 Assassin's Creed Black Flag Call of Doody Ghosts /Edit: Ik kan pas donderdag spelen, maar als het zover is dan voeg ik mensen met dezelfde games wel even toe!
vandaag Forza5 binnengekregen, dit mag dus aan mijn voorlopig klein lijstje worden toegevoegd! dit is dus voorlopig GT opeltwintop2007 dead rising 3 killer instinct forza 5
Altijd xbox 360 gehad en geen internet, en nu xbox one en gold, iedereen die ik ken heeft Ps. Hadden mij bijna overhaalt voor ps4 te halen, maar was zeer tevreden over 360 dus ben mij de one gaan halen, dus heb nog 0 vrienden , alleen is ook maar alleen. voeg mij maar toe als je wil. Oh ja ben belg he GT: GstNick Battlefield 4 Cod Forza Fifa 14, Niks voor mij
Ryse mag weg. En het zou handig zijn als mensen ook echt elkaar toevoegen... ik heb heel veel toegevoegd. Wil je BF4, FIFA 14, Ghosts of DR3 online spelen voeg me dan toe. lll NaS lll
Ik zal zo de complete lijsten van BF4 en Forza 5 toevoegen /Edit: Holy shit. De gamerscore van Xerofox. Respect!
GT: Jamesje007 COD ghost speel alleen Search & Rescue Forza 5, Fifa 14, Ryse, Peggle 2, Max, Halo Spartan Assault Plans vs zombies komt hopelijk snel